Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Henk Draijer »

De geldautomaat met :note-5: jes van de nu opgeheven Rabobank in Bennebroek was 24 uur bereikbaar in een halletje.
Ik geloof ook niet dat de geldautomaat gaat verdwijnen.
Hieronder in de link van de*lerger staat dat er een geldautomaat staat in het halletje van het oude kantoor.
de*lerger wrote: Gelukkig is er nog wel een automaat, of hadden ze de vijfjes alleen binnen?
Misschien was hij gewoon leeg toen ik langskwam.
Maar of er in de toekomst ook :note-5: jes uit het apparaat zullen komen betwijfel ik.
Een alleenstaande geldautomaat (zonder kantoor) geeft hier in de buurt nergens :note-5: jes
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Ik was afgelopen weekend in Berlijn en omstreken.

Volksbank Seegefelder Straße 56 13583 Berlin-Spandau: :note-5: :note-10: :note-20: :note-50: en vrije biljetkeuze
Volksbank Badstraße 20 13357 Berlin-Gesundbrunnen: :note-5: :note-10: :note-20: :note-50: en vrije biljetkeuze
Sparkasse Schartauer Straße 15 39288 Burg (bij Magdeburg): minstens :note-5: :note-10:, geen vrije biljetkeuze maar op mijn vraag voor € 35 kreeg ik ongevraagd 5x :note-5: en 1x :note-10:
Volksbank Halberstädter Straße 92/93 39387 Oschersleben: minstens :note-5: :note-10: :note-20:, geen vrije biljetkeuze en standaard uitbetalingsstrategie (een beetje van dit, een beetje van dat)
Femie
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Femie »

Zijn er in de regio Aalst (België - Oost-Vlaanderen) soms geldautomaten met vrije biljetkeuze?
25 hits!
barry1204
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by barry1204 »

Bij de Rabobank in Landgraaf :flag-nl: (Pucciniplein 1) de volgende biljetten :note-5: :note-10: :note-20: :note-50: :note-100:
Verder ook vrije biljetkeuze.
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Image Oud-Alblas :note-5: :note-10: :note-20: :note-50: (open 6.00-24.00)
Image Bleskensgraaf :note-10: :note-20: :note-50:
Image Zevenhuizen (Zuid-Holland) :note-5: :note-10: :note-20: :note-50:
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

yli wrote:Image Zevenhuizen (Zuid-Holland) :note-5: :note-10: :note-20: :note-50:
De andere (linker) automaat geeft :note-10: :note-50: :note-100: :note-200:
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

eddydevries wrote:
yli wrote:Image Zevenhuizen (Zuid-Holland) :note-5: :note-10: :note-20: :note-50:
De andere (linker) automaat geeft :note-10: :note-50: :note-100: :note-200:
Ja, ik had de rechter - er boven hing inderdaad een bordje met iets van "voor grote biljetten moet U links zijn"
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Image Ugchelen (7339 HP 11) :note-5: :note-10: :note-50

En voor de liefhebbers van niet gebruikelijke ATM's : F. van Lanschot Bankiers te 's-Hertogenbosch (Hooge Steenweg 29) 2x :note-20: uitgehaald (maar zitten ook :note-10: in, aangezien een bedrag dat deelbaar is door 10 gekozen kon worden)
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

Voor de mensen die op Texel komen:

Rabo Oudeschild 1792AB: :note-10: :note-20: en :note-50:, vrije biljetkeuze
Rabo De Cocksdorp 1795AM: :note-10: :note-20: en :note-50:, vrije biljetkeuze
Rabo Den Burg 1791CC: 2 automaten buiten, de linker heeft i.i.g. :note-5: t/m :note-50: en vrije biljetkeuze (de rechter automaat heb ik niet uitgeprobeerd)
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Henk Draijer »

Crazy Bob wrote:Voor de mensen die op Texel komen:

Rabo Den Burg 1791CC: 2 automaten buiten, de linker heeft i.i.g. :note-5: t/m :note-50: en vrije biljetkeuze (de rechter automaat heb ik niet uitgeprobeerd)
Ik ben vrijdag j.l. ook naar Texel geweest.

Uit de rechterautomaat komen ook :note-5: jes.
De ene gaf nieuwe :note-5: jes daarom heb ik de andere ook geprobeerd maar die gaf ook nieuwe :note-5: jes

In De Koog 1796AE staat ook een Rabo flappentap :note-10: :note-20: :note-50: met vrije biljetkeuze, maar deze was vrijdag buiten werking.
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Ik was voor mijn dot van het Friese zuidwesten onderweg, dat was nog even lastig met pinnen :?

Image Balk gaf (vandaag?) alleen :note-20: uit.
Image Woudsend was buiten gebruik, maar
Image Heeg maakte het helemaal goed met :note-5:, :note-10:, :note-20:, :note-50: en volledig vrije biljetkeuze.

Daar kreeg ik dus even 40 splinternieuwe :note-5:'jes uit.
Interessant detail: oplopend serienummer en één keer verspringende shortcode (van xxxxAx naar xxxxBx als het serienummer naar xxxxxxxx1xxx overspringt).
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master

Post by jrnsndrs »

De Postbank-zuil bij de AH Korvelplein Tilburg (5025 JX) lijkt alleen :note-20: en :note-50: te geven.

Weet iemand of dit misschien standaard is voor die ATM's?
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Soms zitten er ook :note-10: in volgens mij
ajax_rotterdam
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by ajax_rotterdam »

Ik weet iig wel dat op mijn werk(plus supermarkt) de Fortis zuil alleen 20 en 50 geeft, meer lades zitten er niet in.
I collect Airplane Safetycards, could you help me collecting them?
If you got some, PM me!
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

H-I-Ambacht, 3341EB (buiten), :note-5: t/m :note-50:, vrije biljetkeuze
Alblasserdam, 2951EM (binnen, 24 uur per dag bereikbaar), :note-10: :note-20: en :note-50:, géén vrije biljetkeuze. Deze automaat zit wat verstopt, de ingang is schuin naast een notariskantoor.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”