MDeen wrote:
Daar kreeg ik dus even 40 splinternieuwe 'jes uit.
Interessant detail: oplopend serienummer en één keer verspringende shortcode (van xxxxAx naar xxxxBx als het serienummer naar xxxxxxxx1xxx overspringt).
Daarvoor hoefde je niet naar Friesland. Ik had precies hetzelfde (van 0 naar 1 en A naar B) bij een stapeltje biljetten dat ik zaterdag in Helden uit de muur trok.
MDeen wrote:
Daar kreeg ik dus even 40 splinternieuwe 'jes uit.
Interessant detail: oplopend serienummer en één keer verspringende shortcode (van xxxxAx naar xxxxBx als het serienummer naar xxxxxxxx1xxx overspringt).
Daarvoor hoefde je niet naar Friesland. Ik had precies hetzelfde (van 0 naar 1 en A naar B) bij een stapeltje biljetten dat ik zaterdag in Helden uit de muur trok.
de*lerger wrote:Daarvoor hoefde je niet naar Friesland. Ik had precies hetzelfde (van 0 naar 1 en A naar B) bij een stapeltje biljetten dat ik zaterdag in Helden uit de muur trok.
En ik op donderdag .
Als ik eens een mini-meet in Helden moet organiseren dan hoor ik het wel. Een drukte van belang blijkbaar.
de*lerger wrote:Daarvoor hoefde je niet naar Friesland. Ik had precies hetzelfde (van 0 naar 1 en A naar B) bij een stapeltje biljetten dat ik zaterdag in Helden uit de muur trok.
En ik op donderdag .
Als ik eens een mini-meet in Helden moet organiseren dan hoor ik het wel. Een drukte van belang blijkbaar.
Geen slecht idee: Vorig jaar hebben we Arnhem en Baarle gehad (dus Gelderland en Noord-Brabant); en dit voorjaar Den Haag (Zuid-Holland).
Voor dit najaar is er nog geen plaats uitgekozen.
Limburg is nog niet geweest .
Aangezien er vanuit Noord-Nederland niet zoveel mensen naar de meetings komen, zal er (denk ik) ook niet zo snel een georganiseerd worden. (Of iemand geeft zich hiervoor op?)
Wat me trouwens opvalt, is dat de Postbank-geldautomaten altijd bovengemiddeld veel E/L uitgeven, en bovengemiddeld veel hele oude Duisenberg . Vandaag bijvoorbeeld (naast een E/L ) weer een G001 P0008 en een P001 X009 (ik voer ze morgenochtend in, in het kader van Uren, minuten, seconden)
Inderdaad, die Fortis automaten zijn naast de Rabo automaten voor mij helemaal super.. En ja, ik heb er ook pas 1 keer UNC biljetten uit gehaald, verder altijd gebruikte
GP wrote:Inderdaad, die Fortis automaten zijn naast de Rabo automaten voor mij helemaal super.. En ja, ik heb er ook pas 1 keer UNC biljetten uit gehaald, verder altijd gebruikte
Heb jij ook hits uit ATM's getrokken?
Al deze gescoorde biljetten gaan vanmiddag trouwens mee naar Eindhoven (:flag-nl: - Denemarken)
Last edited by Marco1970 on Thu May 29, 2008 10:31 am, edited 1 time in total.
Marco1970 wrote:Zojuist gepind bij een Fortis ATM in Roermond. Je kunt fijn je biljetkeuze maken (veel en dus), en ik kreeg allemaal gebruikte biljetten.
volgens mij kun je binnen ook 5jes pinnen, maar ben er niet zeker van. Ik neem aan dat je de fortisbank op de willem II singel bedoeld..
Probeer de Rabobank op de Singel eens daar kun je 5jes pinnen
Marco1970 wrote:Zojuist gepind bij een Fortis ATM in Roermond. Je kunt fijn je biljetkeuze maken (veel en dus), en ik kreeg allemaal gebruikte biljetten.
volgens mij kun je binnen ook 5jes pinnen, maar ben er niet zeker van. Ik neem aan dat je de fortisbank op de willem II singel bedoeld..
Probeer de Rabobank op de Singel eens daar kun je 5jes pinnen
Eigenlijk is dat de Minderbroedersingel, en minimaal kun je daar pinnen.
De Postbank ATM in het Roercenter is regelmatig alleen maar gevuld met . Laatst had ik 20 x ; helaas was dat voor mijn EBT-tijd