Kiitos... tulihan sinullekin prosenttien muutos, sori siitäarathorn wrote:Pahoitteluni nollakerhosta putoamisestasi.Kävin hakemassa tuolloin 350€:llä vitosia. Onneksi ei ollut useampia seteleitä sentään. Varoituksena vein tänään kiireessä samaan pankkiin n. 60 vitosta vaikka en yleensä vitosia pankkiin vie.
Moderoidut osumat
- Miss Money
- Euro-Regular

Moderated hits: 44,9 % (1593/3548*100) of all hit notes
Lukemat on paikallisten käyttäjien jäähdytellessä parantuneet.
Lukemat on paikallisten käyttäjien jäähdytellessä parantuneet.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Siinä olisi tämän hetken tilanne. Tuli tuossa maanantaina löydettyä emppu 112:n seteleitä vähän isompi läjä (11kpl) kerralla 46 päivän takaa.
Moderated hits: 12,5 % (197/1576*100) of all hit notes
Hei, prosentithan on siitä huolimatta laskeneet!!
Moderated hits: 12,5 % (197/1576*100) of all hit notes
Hei, prosentithan on siitä huolimatta laskeneet!!
5/69*100= 7,25% Moderointiluku kasvaa, kun kävi moka yhden meidän kahvion työntekijänkanssa ja toinen jonka edellisenä iltana (lue yönä) olin saanut Nesteeltä ja myös tuhlannut sen sinne, tuli seuraavana päivänä jo Talousmarkastahena88 wrote:Myös minun lukemani muuttuivat moderoitummaksi. Uusi luku on 3/48*100=6,25%
@Divine: Minäkään en setelien kulkuun vaikuta, vaikka pitäisi kun rahastonhoitajana koulumme kahviossa olen. AssiBoy meni hakemaan Rauman Osuuspankista vitosia ja kolme kauppiksen seteleistä oli niiden joukossa. Tuloksena luonnollisesti 2 moderoitua. Ensimmäinen taas tuli R-kioskin kassasta, josta pääsen seteleitä kirjaamaan. Samaan kasaan tuli kaksi Petterihin kantamaa vitosta.
Nesteeltä liikkuu muuten nopeasti raha kohti pohjoista. Onneksi ei sentään moderoitu ollut. Ja jälleen sain sen Nesteeltä hajottaessani 50 €:n setelin. Ja maksoin tuolla kakskymppisellä.
Raha mailmaa pyörittää... Ja minä rahaa...

Noin(kin)han niitä moderoituja meille luomukirjaajillekin tulee. Vaikka itse kirjaisi normaaliin tapaansa setelit vain setelit sieltä missä niitä sattuu näkemään (vaikkapa juuri kassasta, jota hoitaa), niin tokihan joku seteleiden liikuttelija sellaiseenkin paikkaan onnistuu silloin tällöin näppinsä iskemään.hena88 wrote:@Divine: Minäkään en setelien kulkuun vaikuta, vaikka pitäisi kun rahastonhoitajana koulumme kahviossa olen. AssiBoy meni hakemaan Rauman Osuuspankista vitosia ja kolme kauppiksen seteleistä oli niiden joukossa. Tuloksena luonnollisesti 2 moderoitua.
Deliberately affecting the note circulation just because of EBT is like cheating in solitaire.
Seteleiden liikuttelu vain EBT:n takia on vähän kuin huijaisi pasianssissa.
Seteleiden liikuttelu vain EBT:n takia on vähän kuin huijaisi pasianssissa.
- MasterOfPuppets
- Euro-Regular

- JackTheRipper
- Euro-Expert

Tilanne 22.02.2007
Moderated hits: 0,6 % (1/172*100) of all hit notes
Parannusta tilanteeseen
Moderated hits: 0,6 % (1/172*100) of all hit notes
Parannusta tilanteeseen
Last edited by JackTheRipper on Thu Feb 22, 2007 7:59 am, edited 10 times in total.
Catch me if you can.
http://www.hattrick.org
http://www.hattrick.org
- bin Lauri Œ
- Euro-Master

Tähän listaan ihan hävettää laittaa Mestarin ja Pejolen jälkeen näin vaatimattomia moderointeja.
Eli hyväksyttyjä osumia 435. Moderoituja vain vaatimattomat 301 kappaletta.
En uskaltanut lisätä niitä Hollantilaisen syöttämiä feikkiosumia (4kpl.) ettei kukaan pääse syyttämään epärehellisyydestä.
Prosenteiksi sain 41% Mutta jos se ei ole oikein, niin siitä on turha syyttää minua.
Kaikissa laskutoimituksissani löytyneistä mahdollisista epätarkkuuksista voi syyttää ainostaan Windows:n laskuria.
Itsehän en osaa laskea. Mutta osaan näppäillä kyllä erinäköisiä numeroita tangettipöydästä.
Eli hyväksyttyjä osumia 435. Moderoituja vain vaatimattomat 301 kappaletta.
En uskaltanut lisätä niitä Hollantilaisen syöttämiä feikkiosumia (4kpl.) ettei kukaan pääse syyttämään epärehellisyydestä.
Prosenteiksi sain 41% Mutta jos se ei ole oikein, niin siitä on turha syyttää minua.
Kaikissa laskutoimituksissani löytyneistä mahdollisista epätarkkuuksista voi syyttää ainostaan Windows:n laskuria.
Itsehän en osaa laskea. Mutta osaan näppäillä kyllä erinäköisiä numeroita tangettipöydästä.
Päivitys
Kenelläkään muulla ei ole vishiin vaaraa saada tämän listan ykköspaikkaa, niin komeasti Pejole noita miinoja haravoi. MasterOfPuppets yrittää parhaansa, muttei hänkään voi mitään kunkulle. MizNiz on joutunut luopumaan paikastaan häntäpäänvartiana ja nousemaan listalla ylöspäin. Laurin ja Nomenin prosentit huononeni, mutta ei sanottavasti eikä CSIllä tai muillakaan tapahtunut mainittavaa kehitystä.
Nollakerho
Viiltäjä ilmoittautui Nollakerhoon ja heti kakkoseksi, eikö Oulussa ole miinoja? Bobbis ja muut ovat pitäneet huonoa huolta Viiltäjän reiteistä. Eli viiltäjä pystyy nyt edes vähän kilpailemaan ylivoimaisen Knean kanssa..
Nollakerho
Viiltäjä ilmoittautui Nollakerhoon ja heti kakkoseksi, eikö Oulussa ole miinoja? Bobbis ja muut ovat pitäneet huonoa huolta Viiltäjän reiteistä. Eli viiltäjä pystyy nyt edes vähän kilpailemaan ylivoimaisen Knean kanssa..