Ranglijst: hits!!!
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
dank je westinghouse, hit nummer 2 met jou
Hallo , ik ben redelijk nieuw hier en zit met een vraag over hits die ik niet beantwoord zie in het FAQ gedeelte van de EBT-website . De vraag is de volgende : Als iemand mijn biljet invoert en het dus een hit voor mij is , krijg ik daar dan een mailtje ofzo van ? Tot op dit moment heb ik slechts 3 hits , die ik dus verkregen heb door zelf ingevoerde biljetten , en ik ben zeer benieuwd hoe het precies werkt .
En nog een vraag die hier eigenlijk niet thuis hoort , maar goed stel hem toch . Als ik na een jaar of wat een biljet terugkrijg wat ik ooit ingevoerd heb (erg toevallig maar okay) , kan ik die dan wel invoeren of zegt de site dan dat deze niet ingevoerd wordt ?
Alvast bedankt voor de reactie(s).
Davy
En nog een vraag die hier eigenlijk niet thuis hoort , maar goed stel hem toch . Als ik na een jaar of wat een biljet terugkrijg wat ik ooit ingevoerd heb (erg toevallig maar okay) , kan ik die dan wel invoeren of zegt de site dan dat deze niet ingevoerd wordt ?
Davy
- geldman
- Euro-Master

Als je een hit krijgt van een ander dan krijg je een mailtje van EBT. En als je een biljet probeert in te voeren wat al eerder door jouwzelf is ingevoerd dan geeft EBT een melding dat je hem al eerder hebt ingevoerd.dmo11 wrote:Hallo , ik ben redelijk nieuw hier en zit met een vraag over hits die ik niet beantwoord zie in het FAQ gedeelte van de EBT-website . De vraag is de volgende : Als iemand mijn biljet invoert en het dus een hit voor mij is , krijg ik daar dan een mailtje ofzo van ? Tot op dit moment heb ik slechts 3 hits , die ik dus verkregen heb door zelf ingevoerde biljetten , en ik ben zeer benieuwd hoe het precies werkt .
Davy
Koud he?
- tinka
- Euro-Master in Training

95 ste binnen op 25 december
nog 5 te gaan...
nog 5 te gaan...
click me please, im saving points for a IPod
http://www.ipodvoorniks.nl/?page=clicks&ref=7801
http://www.ipodvoorniks.nl/?page=clicks&ref=7801
- hailtotheking
- Euro-Master

jooroo wrote:97 Hits.
Wie maakt de 100 vol??
Liefst nog voor einde 2005.
Alvast bedankt.![]()
Gr. jooroo.
Kom op mannen en vrouwen help Jooroo naar de 100!!
Wil je mijn teller ophogen naar 89. tnx.
http://game.desert-operations.nl/?recru ... d=d29ybGQx" onclick="window.open(this.href);return false; <== klik link en speel/Click and play
-
sergeantmajoor
- Euro-Master