Vier hier je hits en mijlpalen
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- groentje
- Euro-Master
Re: Vier hier je hits en mijlpalen
Proficiat! Zolang Tsjechië geen euroland is, blijft euro's sprokkelen een uitdaging die ik niet wil onderschatten.
Deze week 2 leuke passieve hits gescoord!
Eerst werd dit biljet van mij uit
Gibraltar teruggevonden in
Litouwen! Het blijkt nog maar de 4e hit ooit te zijn in Gibraltar!
En 3 dagen later was het alweer prijs! Een biljet dat ik had ingevoerd uit een supermarktje in het station van
Bilbao-Abando werd nu teruggevonden in een supermarkt in
Tampere!
Eerst werd dit biljet van mij uit

En 3 dagen later was het alweer prijs! Een biljet dat ik had ingevoerd uit een supermarktje in het station van

- vermeer
- Euro-Master
Om biljetten uit dat land te krijgen zijn plaatsen die aan Duitsland grenzen. Ebersbach heeft Jirikov, Supermarkt (geen echte), restaurant en tankstation. Verder Bayerisch Eisenstein en Klingenthal. Waarschijnlijk zijn er meer, maar bij deze ben ik geweest.
Mooie hits , Max!
Nog een hit met 't Haantje
https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=200154191
Ik heb erg veel biljetten van dit kleine plaatsje, zonder winkels en geldautomaat. Heb een aantal keren biljetten ingevoerd van een mountainbiketocht die de club van m'n pa daar organiseerde.
Tegenwoordig niet meer helaas, teveel regels: per boswachterij een vergunning (3*€200), een stikstofberekening (zeg >300 mensen die komen), er moet een scan worden gemaakt van fauna en flora (€1500). Dixi's bij de verzorgingspost (98% van de deelnemers is man).
https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=200154191
Ik heb erg veel biljetten van dit kleine plaatsje, zonder winkels en geldautomaat. Heb een aantal keren biljetten ingevoerd van een mountainbiketocht die de club van m'n pa daar organiseerde.
Tegenwoordig niet meer helaas, teveel regels: per boswachterij een vergunning (3*€200), een stikstofberekening (zeg >300 mensen die komen), er moet een scan worden gemaakt van fauna en flora (€1500). Dixi's bij de verzorgingspost (98% van de deelnemers is man).
Wow, Gibraltar-Litouwen, dat is een mooie hitMaxVR wrote: ↑Sun Nov 19, 2023 8:14 pm Deze week 2 leuke passieve hits gescoord!
Eerst werd dit biljet van mij uitGibraltar teruggevonden in
Litouwen! Het blijkt nog maar de 4e hit ooit te zijn in Gibraltar!
En 3 dagen later was het alweer prijs! Een biljet dat ik had ingevoerd uit een supermarktje in het station vanBilbao-Abando werd nu teruggevonden in een supermarkt in
Tampere!
-
- Euro-Expert
Ondertussen al meer dan 1.000 dagen elke dag minstens 1 biljet ingegeven. 

Eindelijk weer eens een mailtje gekregen van EBT
Het jaar zeer goed begonnen met een hit.
De dag dat ik dit biljet invoerde voerde ik ook een biljet in dat een active hit was, zo 175 dagen droog gestaan en op de 16/7/23 een active en gezorgd dat ik een passive hit had

Het jaar zeer goed begonnen met een hit.
De dag dat ik dit biljet invoerde voerde ik ook een biljet in dat een active hit was, zo 175 dagen droog gestaan en op de 16/7/23 een active en gezorgd dat ik een passive hit had

Personal statistics from: NIGMM / EBTST / EBTcheck 259 Hits with 2 triple
3
407
list of (known by me) latest "codes_country.txt" files Blog

list of (known by me) latest "codes_country.txt" files Blog
In Ierland zijn de hits maar schaars. Ik zou ook blij zijn als ik een hit daar moest scoren. 

Ik heb wel een heel bijzondere hit vind ik zelf. Ik heb
dit biljet vorige week zaterdag 06/01 ontvangen in een sporthal in de Rijp. Zondag heb ik het biljet ingevoerd en uitgegeven met boodschappen doen.
Vervolgens ben ik vandaag in Alkmaar in een bouwmarkt en krijg ik dus 4 dagen later hetzelfde biljet weer als wisselgeld. Ik.moest echt 3 keer kijken of ik het wel goed las maar het klopte echt.
Nu nog kijken als ik hem als hit erkend kan krijgen.
dit biljet vorige week zaterdag 06/01 ontvangen in een sporthal in de Rijp. Zondag heb ik het biljet ingevoerd en uitgegeven met boodschappen doen.
Vervolgens ben ik vandaag in Alkmaar in een bouwmarkt en krijg ik dus 4 dagen later hetzelfde biljet weer als wisselgeld. Ik.moest echt 3 keer kijken of ik het wel goed las maar het klopte echt.
Nu nog kijken als ik hem als hit erkend kan krijgen.
Doe ook mee met de What pulse EBT-team.
- Sneakster
- Euro-Master
@Henkie54: wie is de tweede user dan? Zo kun je geen hit claimen.. 

De tweede user ben ik zelf. Ik heb het biljet ontvangen ingevoerd en weer uitgegeven. Vervolgens krijg ik hetzelfde biljet een week later weer in handen na een aankoop in Alkmaar.
Doe ook mee met de What pulse EBT-team.
-
- Euro-Master
Sorry, maar op die manier kun je helaas geen hit krijgen. Je mag een biljet maar één keer invoeren. Dus maakt het niets uit of je een biljet meerdere keeren (zij het bewust of door pech) in handen krijgt of het bij die ene keer blijft.
Het enige wat je zou kunnen doen zou zijn om in het commentaar te vermelden dat je het biljet een tweede keer ontvangen hebt (mocht je willen ook vermelden waar). Maar als "echte" hit met jezelf kun je het niet laten tellen. Dit is voor zover ik weet om te voorkomen dat je hits met je eigen biljetten in de hitlijst hebt staan
my EBT profile
If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch
If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch