Ik zal eens in de Rietlanden boodschappen doen en betalen met veel Jelmer
Ik doe er slechts één keer per week boodschappen en meestal betaal ik redelijk gepast met 1x en 2x of zo. Maar je mag het altijd proberen, misschien dat de biljetten dan sowieso nog een tijdje in Emmen - Zuid rond blijven zwerven.
Tot één maand geleden had ik heel lang niets, nu mijn derde hit in korte tijd en ook nog mijn verste! Met Spanje!
Ik vind alleen wel dat deze persoon wel érg veel verre hits heeft, dus hoop dat het een eerlijke hit is, maar goed, ik ben er blij mee!
Daarnaast zijn alle laatste 4 hits in Nieuw-Amsterdam van mij! Toch iemand moet zorgen dat er ook nog wat in de kleinere plaatsen te doen is natuurlijk!
JelmerS wrote: ↑Tue Apr 01, 2025 11:16 am
Tot één maand geleden had ik heel lang niets, nu mijn derde hit in korte tijd en ook nog mijn verste! Met Spanje!
Ik vind alleen wel dat deze persoon wel érg veel verre hits heeft, dus hoop dat het een eerlijke hit is, maar goed, ik ben er blij mee!
Daarnaast zijn alle laatste 4 hits in Nieuw-Amsterdam van mij! Toch iemand moet zorgen dat er ook nog wat in de kleinere plaatsen te doen is natuurlijk!
JelmerS wrote: ↑Tue Apr 01, 2025 11:16 am
Misgun je die arme tracker nu 1 hit per 1000 biljetten? Het zal te maken hebben met het lage aantal Spaanse trackers.
Ik ga ervan uit dat iedereen het ‘spel’ eerlijk speelt. Ik snap alleen niet hoe het kan. Voor mij was twee hits met Oostenrijk al bijzonder. Maar als er weinig ebt-ers in Spanje zijn, klinkt het logisch dat hij hits heeft met allemaal andere landen.
Burdie wrote: ↑Wed Apr 23, 2025 12:27 pm
Vandaag mijn tweede hit in 1 de maand.
Ik mag blij zijn dat ik 2 hits in een jaar heb
de laatste keer dat ik 2 hits in een maand had, was in Juni 2011
Bij mij ongeveer hetzelfde. Vanaf 2 mei 2023 tot dit jaar geen hit meer gehad. Van 21 februari tot 30 maart, 3!