Dat is een hele mooie en knap behaalde mijlpaal! Van harte.Elmo wrote: ↑Fri Jul 31, 2026 4:21 pm Ik weet nog dat ik in dit topic één van de eerste mijlpalen vierde:22 jaar en 292 dagen later heb ik dan mijn 1.000.000e biljet ingevoerd!het was dinsdag 12 oktober 2004 toen Elmo wrote: ↑Tue Oct 12, 2004 11:46 pm Vandaag mijn 20.000e biljet ingevoerd!![]()
Ik had nooit gedacht dat ik ooit de tweede Nederlander zou die deze mijlpaal behaalt!
Vier hier je hits en mijlpalen
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
-
ricksteen
- Euro-Regular in Training

Re: Re:
- groentje
- Euro-Master

Re: Vier hier je hits en mijlpalen
@JelmerS: ja, vroeger kon je een ticket kopen met cash op de trein, maar dat is al sinds minstens COVID afgeschaft (ik herinner me het exacte jaar niet meer), en sinds vorige maand is het niet meer mogelijk om een ticket op de trein te kopen zonder boete van €90.
Ook in Vlaanderen wordt het dus minder leuk allemaal. 
In Nederland kun je alleen nog op de grootste stations (met balie) nog los kaartje kopen met briefgeld en dan betaal je ook nog een toeslag omdat je een eenmalige chipkaart krijgt. Mensen die vaker met trein en bus reizen maken gebruik van een OV Chipkaart (die je op sommige plaatsen wel gratis kunt opladen met contant geld, maar bij NS ook niet gratis) of betalen via de telefoon of contactloze betaalpas.groentje wrote: ↑Mon Aug 03, 2026 5:20 am @JelmerS: ja, vroeger kon je een ticket kopen met cash op de trein, maar dat is al sinds minstens COVID afgeschaft (ik herinner me het exacte jaar niet meer), en sinds vorige maand is het niet meer mogelijk om een ticket op de trein te kopen zonder boete van €90.
- Crazy Bob
- Forum Moderator

EINDELIJK mijn 1000ste hit! En ook nog van Frankrijk naar Oostenrijk: https://en.eurobilltracker.com/notes/?id=257843543
Gefeliciteerd, mooie prestatie!Crazy Bob wrote: ↑Sat Aug 08, 2026 4:33 pm EINDELIJK mijn 1000ste hit! En ook nog van Frankrijk naar Oostenrijk: https://en.eurobilltracker.com/notes/?id=257843543
Ik ben nog niet halverwege. (424)