EBT-meeting Den Haag (12 April 2008).

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Welke datum komt jullie het beste uit?

za 8 maart
5
23%
za 15 maart
2
9%
za 22 maart (= paasweekend)
1
5%
za 29 maart
0
No votes
za 5 april
2
9%
za 12 april
8
36%
za 26 april
4
18%

Total votes: 22

eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Mr Euro wrote:Wanneer wordt de definitieve datum bekend gemaakt???
Ik ga morgen bij de VVV langs:
Ik heb een paar excursies gezien, die misschien wel wat zijn. Afhankelijk, welke excursies op welke dag kunnen (als ze niet al volgeboekt zijn), hoop ik morgen dus een knoop door te kunnen hakken.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Het is niet gelukt :oops: .

Op zich zou ik wel op tijd zijn geweest, als het nu niet zo druk was geweest en parkeergarages open waren.

Volgende week zal ik er in ieder geval meer rekening mee houden.
Eddy - Rotterdam - NL

UdoWeb
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by UdoWeb »

Hey hallo allemaal!

Zodra er een datum bekend is lijkt me het gezellig om er bij te zijn, alleen 8 maart ben ik gehinderd.

al heb ik me de laatste tijd weinig van mij laten horen lijkt me het leuk om eens even bij te praten, en den haag leek mij een leuke locatie omdat er ook europese autoriteiten gevestigd zijn.

Groetjes udoweb
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Gisteren had ik gebeld, maar degenen die over de excursies gingen waren al weg.

Een collega vertelde me wel, dat het een drukke periode is (maart-april), dus heb ik vandaag een e-mail gestuurd met de vraag of ze me meer kunnen vertellen over de beschikbaarheid.

Hier heb ik nog geen antwoord op gekregen.

Morgen zal ik maar weer even bellen, of ze al meer weten.

Ander ga ik er zaterdag wel langs.
Eddy - Rotterdam - NL

eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Het schijnt, dat ze er nu niets over kunnen zeggen: Zodra ik wil gaan boeken, gaan ze proberen de gidsen (en evt. andere dingen) te bellen/reserveren.

Een aantal mogelijkheden van excursies, die ik in gedachten had vallen echter wel af: ik denk tenminste, dat jullie er geen €40-50 p.p. voor over hebben.

Bijgewerkte lijst:
Image

Hieruit blijkt, dat 12 april de voorkeur heeft, maar de 8, 15 maart en 5 april liggen zo dichtbij, dat ik deze ook als mogelijkheid in gedachten zal houden.
Eddy - Rotterdam - NL

Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

€40 voor een excursie lijkt mij inderdaad iets te veel.

Misschien is een strandwandeling wel leuk, Scheveningen ligt om de hoek :)
intoer
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by intoer »

€ 40,- a 50,- voor een excursie is idd wel erg prijzig Eddy
http://www.intoer.nl
De website is nog in ontwikkeling maar bezoek hem gerust.
Bertje 070
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Bertje 070 »

Ik ken wel iemand die vaak van die rondleidingen door Den Haag geeft, per boot of wandelend, en dan wat vertelt over o.a. het binnenhof, het centrum en andere belangrijke dingen. Lijkt mij eerlijk geen zak aan omdat ik er zo'n 17 jaar woon, maar ik kan wel vragen of die er zin in heeft en hoeveel het dan gaat kosten als jullie willen.
JWZ
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Bertje 070 wrote:Ik ken wel iemand die vaak van die rondleidingen door Den Haag geeft, per boot of wandelend, en dan wat vertelt over o.a. het binnenhof, het centrum en andere belangrijke dingen. Lijkt mij eerlijk geen zak aan omdat ik er zo'n 17 jaar woon, maar ik kan wel vragen of die er zin in heeft en hoeveel het dan gaat kosten als jullie willen.
Als je dat zou willen doen: graag.

Ik had in de lijst van excursies van de VVV ook een rondwandeling en een rondvaart gezien.
Ik dacht, dat dit misschien wel te combineren was ('s-ochtends rondwandeling en 's-middags rondvaart met proeverij). Deze twee kwamen dan samen op €30-€35 per persoon (dat is misschien wel te doen, want dan ben je toch wel een paar uur bezig).

Maar als deze inderdaad dezelfde is, kunnen we misschien wat korting krijgen? :wink:
Eddy - Rotterdam - NL

Bertje 070
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Bertje 070 »

Ik ga het voor je navragen, en voor een eventuele korting. Train wel 's met zijn zoon dus misschien dat het lukt :P
JWZ
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

20-40 euro voor een excursie vind ik nogal wat.

Wat mij betreft hoeft het ook niet echt georganiseerd te zijn. Afgelopen meeting in Würzburg hadden we een praatje van Crossmaster zelf.

Misschien is het handig om maar gewoon een datum te prikken, en daar dan een activiteit bij te verzinnen.

Hoe langer er gewacht wordt met een datum, hoe lastiger het zal zijn een eetlocatie te vinden denk ik zo.

Ook voor de mensen die misschien kunnen, lijkt het me handig om een datum te prikken - zodat ze er rekening mee kunnen houden wanneer de meeting is. De vroegste datum 8 maart is namelijk al over 2,5 week (als ik 't goed heb)
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

yli wrote:20-40 euro voor een excursie vind ik nogal wat.
Dat is nu ook de prijs voor 2 excursies.
yli wrote:Wat mij betreft hoeft het ook niet echt georganiseerd te zijn. Afgelopen meeting in Würzburg hadden we een praatje van Crossmaster zelf.
Tja, daar ken ik Den Haag niet genoeg voor :( .
yli wrote:Hoe langer er gewacht wordt met een datum, hoe lastiger het zal zijn een eetlocatie te vinden denk ik zo.

Ook voor de mensen die misschien kunnen, lijkt het me handig om een datum te prikken - zodat ze er rekening mee kunnen houden wanneer de meeting is. De vroegste datum 8 maart is namelijk al over 2,5 week (als ik 't goed heb)
Wat mij betreft is de meeting op 12 april. Alleen als er dan niets kan zouden we het misschien moeten verplaatsen.
Eddy - Rotterdam - NL

Ralf NLI

Post by Ralf NLI »

Mijn ervaring met dingen zoeken is dat je beter niet via evenementen bureaus/vvvs kan doen maar eens google op internet of er bijv geen ''vereniging'' is die (historische) wandelingen geeft of iets in die richting.

30-35eu is inderdaard wel heel erg aan de prijs voor euro of 25 kan je bijwijze van al hele dag naar een pretpark ;)
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

eddydevries wrote:
yli wrote:Wat mij betreft hoeft het ook niet echt georganiseerd te zijn. Afgelopen meeting in Würzburg hadden we een praatje van Crossmaster zelf.
Tja, daar ken ik Den Haag niet genoeg voor :( .
Tsja, en Würzburg heeft ook iets meer historie dan de hofstad :P

Hoe dan ook, ik zie 't wel :wink:
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
Bertje 070
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Bertje 070 »

Diegene die ik voor ogen had, is ermee gestopt i.v.m. zijn gezondheid. Pretparken heb je niet echt IN Den Haag, maar wel aan de rand van de stad. Duinrell in Wassenaar en Drievliet in Rijswijk.
JWZ
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”