Tapaaminen Jyväskylässä 17.5

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Arctopolis
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by Arctopolis »

Täytyy kans peruu tuleminen töitten takia.
JiiPee72
Euro-Master
Euro-Master

Post by JiiPee72 »

Ilmotelkaa sit ruokatilauksenne äitienpäivän iltaan mennessä, koska sitten maanantaina toimitan ruokatilaukset ravintolaan.
Vielä toki passaa ilmoittautua mukaan, tilaa siellä vielä on, joten ei muuta kuin rohkeesti mukaan.
Atomi-Antti
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Atomi-Antti »

JiiPee72 wrote:Ilmotelkaa sit ruokatilauksenne äitienpäivän iltaan mennessä, koska sitten maanantaina toimitan ruokatilaukset ravintolaan.
Vielä toki passaa ilmoittautua mukaan, tilaa siellä vielä on, joten ei muuta kuin rohkeesti mukaan.
Joo, tullaan mukaan. Keittiömestarin härkä voisi maistua :)
Nii pitikös tuo ruokatilaus olla peeämmänä, no JiiPee sen varmaan tuosta bongaa.
vtt
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by vtt »

Meinasin tulla ekaan miittiini, mutta nyt kiikun kepin avulla ja jalka on paksuna ja punaisena. Paranemisennuste sairaalan kotiutustarkastuksessa 3-4 viikkoa joten ei nyt taaskaan käy :cry:
Kirjaan setelini vtt the reindeer nickillä koska minusta tuli lapinhullu n. vuonna 2005
bin Lauri Œ
Euro-Master
Euro-Master

Post by bin Lauri Œ »

Olen osittain lupautunut parin kaverin kanssa lähteä paidanmyyntiin Kotkan Rospuuttoralliin 24.5
Jos lähden kuten todennäköiseltä näyttää, niin sitten miitti ei toteudu minun osaltani.

Oiva tilaisuus nauttia suomen kesästä ja mahdollisuus saada uusia pisteitä kartalle, sekä tietenkin paidanmyyntikassa kirjataan seteliäkään hukkaamatta. :)
Palkkioista en tiedä saako sitä ollenkaan. Mutta ei kai kaikesta hauskasta tarvitse palkkaa saadakaan.
Onhan siinä jo palkkiota kerrakseen, kun saa vanhojen kavereiden kanssa reissata ja kirjata myyntikassan koodit. :)
Nuo kaverit ovat vanhoja humukavereitani menneiltä vuosilta.
Ajan tuhlaaminen on tärkeä osa elämää.
Cinnamon
Euro-Master
Euro-Master

Post by Cinnamon »

vtt wrote:Meinasin tulla ekaan miittiini, mutta nyt kiikun kepin avulla ja jalka on paksuna ja punaisena. Paranemisennuste sairaalan kotiutustarkastuksessa 3-4 viikkoa joten ei nyt taaskaan käy :cry:
Huono syy, itse köpöttelin Joensuun miitissä kepeillä toinen jalka paketissa ja toisessa korkokenkä. Mukava asento vaan tuoliin ja nauttimaan illasta. Aina joku avulias hoitaa tilauksen tiskiltä ;)
Titu
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Titu »

samaa mieltä Cinnamonin kanssa, ei kepit ole syy olla tulematta! Ja jos on, niin huono syy.
Maailmalle olet vain joku,
jollekin olet koko maailma
♥♥
vtt
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by vtt »

Lääkekuurini on vielä viikon suoneen tiputuksena n2dl jotain ja pieni piikki toista lääkettä, sen jälkeen kolme viikkoa tabletteja, jos katkaisen kuurin "tauti" iskee takaisin. Mutta ajattelen että nyt riittää olin tiistain ja keskiviikon 39.5 kuumeessa ja crp oli 280. Yhteensä olin sairaalassa vain 6vrk. Joudun kuitenkin hakemaan piikin kerran kuussa.
Kirjaan setelini vtt the reindeer nickillä koska minusta tuli lapinhullu n. vuonna 2005
JiiPee72
Euro-Master
Euro-Master

Post by JiiPee72 »

Viela puuttuu ainakin muutamalta ruokatilaus, joten olisi hyva jos laittasitte niita, etta saisin maanantaina toimittaa ne ravintolaan. Kun silloin lupasin ne toimittaa sinne.
Cinnamon
Euro-Master
Euro-Master

Post by Cinnamon »

Minä joudun perumaan osallistumiseni. Porvoossa tilaisuus joka tälläkertaa ajaa valitettavasti Jyväskylän ohitse.
Cinnamon
Euro-Master
Euro-Master

Post by Cinnamon »

Nyt mä peruisin ton perumiseni... Suunnitelmat muuttu taas kerran... 12.05 lähtee joku juna-bussi -yhdistelmä jolla pitäis keretä kolmeksi.
Vielä pitäis saada hotellihuone varattua.
Ruokaa mä en tässä valkkaa, sehän on käsittääkseni jo ilmoitettu joten saavat luvan hyväksyä yhden mattimyöhäisen viimetingan valinnan :)
Titu
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Titu »

Seuraavaksi Cinnamon peruu perumisen perumisen, eikä enää itsekään tiedä onko luvannut tulla vai ei :D
♥♥
Dakkus
Euro-Master
Euro-Master

Post by Dakkus »

Titu wrote:Seuraavaksi Cinnamon peruu perumisen perumisen, eikä enää itsekään tiedä onko luvannut tulla vai ei :D
Sitten sen toinen jalka ja nenä tulevat.
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
avij
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by avij »

Hommasinpa tänään viitosnipun huomista varten :wink:
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
Titu
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Titu »

Prynde kävi kans hakemassa vitosnipoun, joka sitten jaetaan meidän kesken...
♥♥
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”