Poutsi wrote:Perhana, jäin listan ulkopuolelle, vaikka mulla on yhtä paljon seteleitä kuin listan viimeisellä:
100. (---) Basisti 179 , (uusi) , Helsinki
Millä perusteella Basisti on listalla enkä minä? Vaadin oikeutta!
Valitan, mutta tasatilanteessa viimeksi seteleitä rekisteröinyt saa aina paremman sijoituksen. Kuten tiedät, tällaiset ovat "EBT:n säännöt".
Muutenkin listan loppupäässä erot setelien määrissä ovat pieniä ja sijoitukset vaihtuvat usein.
Parempaa onnea (= enemmän seteleitä ) ensi kerralla.
Tiukkaa vääntöä tamperelaisten kesken sijoista 9-11.. voi olla että sijoitus tippuu ens kuussa.. tai pitää ottaa likaiset keinot esille ja käydä pankki kierroksella vaihtamassa rahaa isommasta pienempään ja taas isompaan
Ettet vaan käynyt Koskikeskuksen Sammossa nostamassa palkkaasi kympin seteleinä?
Fundamental wrote:Tiukkaa vääntöä tamperelaisten kesken sijoista 9-11.. voi olla että sijoitus tippuu ens kuussa.. tai pitää ottaa likaiset keinot esille ja käydä pankki kierroksella vaihtamassa rahaa isommasta pienempään ja taas isompaan
Airis, voisitko vuoden lopuksi laatia erillisen listan jossa näkyisi nykyinen sijoitus verrattuna vuoden takaiseen? Vai onko niin vanhoja tietoja olemassa?
Aaron wrote:Airis, voisitko vuoden lopuksi laatia erillisen listan jossa näkyisi nykyinen sijoitus verrattuna vuoden takaiseen? Vai onko niin vanhoja tietoja olemassa?
Tein ensimmäisen listan huhtikuun alussa, joten alkuvuoden tiedot puuttuvat. Katsotaan saisinko jotain aikaan.
avij wrote:Jos on tarvis niin minä voin laskeskella tuollaisia vanhoja ranking-listoja, onnistuu itse asiassa hyvinkin helposti (yksi hassu SQL-lauseke).
Se olisi ihan kiva. Itse en ole muuten käyttänyt mitään apuohjelmia, joten on aika paljon laskemista ja tulee virheitäkin.
Aaron wrote:Ensimmäisen kerran listallaoloaikanani sijoitukseni putosi.
Takaa tulee vielä aika kovia haastajia.
Listasijaani pudottanut Jani73 on lisännyt kuukaudessa yli 1600 seteliä! Aika kunnioitettava määrä!
Luultavasti Mbili menee aika pian sinun (ja minun) ohi. Listalla hänen sijoituksensa on 39 . , mutta tänään hän on jo noussut sijalle 27.
Yli 1400 seteliä ja kaksi osumaa alle viikossa on todella hieno saavutus.
Uusien käyttäjien ansiosta Alankomaiden etumatka on alkanut huveta.