olskie bolskie wrote:Ik kwam een link tegen in een news groep (NL juridisch, nl doehetzelf of zo iets) met de vraag "wil je weten waar je geld blijft?" en die heb ik aangeklikt en ben vervolgens op de site terecht gekomen.
Ik weet niet of ik in een lijstje sta van een referer want het registreren lukte niet in 1 keer en toen ben ik via een bookmark weer terug gekomen en heb me toen als nog geregistreerd ( hoe kan je eigenlijk zien of je in een lijstje staat van een "referer")
ik ben ook via zoiets hier gekomen...
via newsgroupbericht van iemand en sinds 2002-04-17 ben ik hier te vinden
Heb de site al een tijdje ontmoet dankzij een link op een forum, na enige tijd toch maar mij laten registreren en dan vandaag op het forum laten registreren.
B3n|ght3d wrote:Heb de site al een tijdje ontmoet dankzij een link op een forum, na enige tijd toch maar mij laten registreren en dan vandaag op het forum laten registreren.
En hij is de schuldige die mij weer met een verslaving opgezadeld heeft...
mollie3 wrote:Er stond een link op het forum van www.flanorpad.nl en via daar ben ik hier gekomen, en net al zovelen is bij mij ook het eurovirus overgeslagen.
Eindelijk eens iemand uit Leiden! Van harte welkom en keep on
tracking! (Zie ook mijn PM die ik je gestuurd heb)
Trouwens, die website doet het nogal slecht.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
B3n|ght3d wrote:Heb de site al een tijdje ontmoet dankzij een link op een forum, na enige tijd toch maar mij laten registreren en dan vandaag op het forum laten registreren.
En hij is de schuldige die mij weer met een verslaving opgezadeld heeft...
Idd, moest toch referes hebben; bij deze ben jij 1 van mijn referers
m'n startpagina is scarlet (planetinternet van vroeger) dus ik zie daar opeens een artikel over eurobilltracker en kdachten, ja kgaan daar eki natoe gaan en da zag ter wel geestig ut enja ke me ton ingeschreven en nu ziek dus lid en kvint lichten geestig echt nie te doen zo vo te wachten totdaj jen eerste hit gaat en
echt ne supercoole site iere
greetz
the art of staying simple is the essence of beauty
zeronnimo wrote:m'n startpagina is scarlet (planetinternet van vroeger) dus ik zie daar opeens een artikel over eurobilltracker en kdachten, ja kgaan daar eki natoe gaan en da zag ter wel geestig ut enja ke me ton ingeschreven en nu ziek dus lid en kvint lichten geestig echt nie te doen zo vo te wachten totdaj jen eerste hit gaat en
greetz
Misschien is nederlands toch iets makkelijker voor de gemiddelde bezoeker?
zeronnimo wrote:m'n startpagina is scarlet (planetinternet van vroeger) dus ik zie daar opeens een artikel over eurobilltracker en kdachten, ja kgaan daar eki natoe gaan en da zag ter wel geestig ut enja ke me ton ingeschreven en nu ziek dus lid en kvint lichten geestig echt nie te doen zo vo te wachten totdaj jen eerste hit gaat en
greetz
Maar als je een eerste hit hebt doe je toch verder?