TOP 50 HITS Nederland en België

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Thomas B
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Thomas B »

Begrepen :)

Maar omdat er naar gevraagd werd heb ik het wel even nagezocht. Het is altijd interessant om te weten hoe de nummer 1 aan zijn hits komt... Zolang zijn hits in de officiele lijst van de site blijven staan blijven ze ook in de top-50. Dat geldt voor alle hits.

Ik heb de lijst trouwens net weer bijgewerkt. Goed nieuws voor jou, HNL! :P
[Euroblaster]

Post by [Euroblaster] »

Hallo EBT-vrienden!

Mijn hits zorgen voor enige discussie heb ik gemerkt!
Daarom ff een reactie!!
Ik heb inderdaad de meeste hits te danken aan de stempels die ik op de biljetten zet!!
En nou zijn er onder jullie die dat niet leuk en/of interessant vinden of zelfs afkeuren, maar ik zie dit absoluut niet als vals spel!!!
Het voordeel is (uiteraard) dat je veel hits krijgt. En dat is toch het leukste van deze hele site. Ben je uren lang biljetten aan het invoeren, wil je toch wel eens wat van terug zien. En je hoopt ook hierdoor de site bekender te maken...
Nadeel is natuurlijk dat het een "vervuild" biljet wordt, dat sneller uit de roulatie kan worden genomen! Weet iemand sowieso hoe en wanneer ze bij de bank biljetten uit roulatie nemen?
"Elk voordeel hep ze nadeel" (J.C.)
Nou dat was mijn reactie voor zover...
Ik zal vanaf heden dit forum wat beter in de gaten houden!
En dan zie ik wel wat jullie er van vinden.....

Keep on trackin'!!!
Euroblaster
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Euroblaster wrote:Weet iemand sowieso hoe en wanneer ze bij de bank biljetten uit roulatie nemen?
Indien beschreven of gescheurd.
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master

Post by nodisch18 »

Ik vind het in ieder geval geen vals spel.

Ik wil alleen voor mijzelf, een echte toevallige hit. Maar ik snap wel dat heel veel mensenhun biljetten beschrijven/bestempelen. Maar wat mij vooral opvalt is dat zelfs als je je biljetten bestempelt/beschrijft je slechts weinig hits krijgt. Slechts 15 op 16000. Betekent dit dat mensen eigenlijk amper ooit naar hun geld kijken. Of dat mensen niet nieuwsgierig zijn...?
"The world is like a book, those
who don't travel only read the first page
"
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Het hangt er wellicht vanaf of het geld weer terug de roulatie in verdwijnt (de gewone consument) of direct weer wordt ingeleverd bij een winkel of bank. Een biljet (geen idee waar ik dat ooit gelezen heb) komt in z'n hele bestaan zeer regelmatig bij de bank. De kans dat het biljet dan uit roulatie wordt genomen is in mijn ogen groot.
querty
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by querty »

nodisch18 wrote:Ik vind het in ieder geval geen vals spel.

Ik wil alleen voor mijzelf, een echte toevallige hit. Maar ik snap wel dat heel veel mensenhun biljetten beschrijven/bestempelen. Maar wat mij vooral opvalt is dat zelfs als je je biljetten bestempelt/beschrijft je slechts weinig hits krijgt. Slechts 15 op 16000. Betekent dit dat mensen eigenlijk amper ooit naar hun geld kijken. Of dat mensen niet nieuwsgierig zijn...?
Ik moet wel zeggen dat ik sinds ik bij EBT ben meer kijk naar de biljetten die ik terugkrijg. Vroeger keek ik alleen naar de waarde, maar wat op de rest van het biljet stond daar keek ik niet echt naar.
€lmo
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by €lmo »

een stempel op de biljetten euroblast? :?
Homerken
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Homerken »

Volgens mij heeft Euroblaster wel degelijk gelijk. Ik heb mijn eerste 1000 biljetten bijna allemaal gemerkt maar dan wel geschreven ... tot nu toe zonder resultaat. Waarschijnlijk zullen er een aantal al wel uit rotatie genomen zijn maar waarom niet met een deftige stempel ?

Goed idee Euroblaster
Just write the URL on the note !!
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Thomas,

Ik wens je veel succes met het bijhouden van de lijst, ik denk dat je er binnenkort een dagtaak aan hebt met al die hits van bhoeyb. Na gisteren is het ook vandaag weer raak 8O (gefeliciteerd bhoeyb :D ). De tegenpartij is pas sinds gisteren lid (vast via die site) en heeft nu al 280 biljetten ingegeven. Het valt me trouwens op dat er een hoop Belgen zijn die al een groot aantal biljetten hebben ingegeven in die twee dagen.
OK, ik heb er maar drie aangeklikt, maar toch...
Thomas B
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Thomas B »

HNL wrote:Thomas,

Ik wens je veel succes met het bijhouden van de lijst, ik denk dat je er binnenkort een dagtaak aan hebt met al die hits van bhoeyb. Na gisteren is het ook vandaag weer raak 8O (gefeliciteerd bhoeyb :D ). De tegenpartij is pas sinds gisteren lid (vast via die site) en heeft nu al 280 biljetten ingegeven. Het valt me trouwens op dat er een hoop Belgen zijn die al een groot aantal biljetten hebben ingegeven in die twee dagen.
OK, ik heb er maar drie aangeklikt, maar toch...
Dank je :) En hoe meer werk wat dit betreft voor mij, hoe leuker het EBT wordt, toch? En Bhoeyb blijft natuurlijk een verhaal apart. Gefeliciteerd! Alleen komt die laatste hit van hem pas in de update van volgende week er in (hij is tenslotte een hit van zaterdag...).

Nu hopen dat idd veel van die nieuwe gebruikers veel biljetten ingeven... Ik heb er ook een paar aangeklikt en daar zitten een paar mensen bij die al lekker bezig geweest zijn! Nu zou alleen nog een flinke hoeveelheid extra Nederlanders wel mooi zijn :?

De update van de hits-lijsten ben ik nu mee bezig. Zal er over een uurtje staan, denk ik.
Blueman
Euro-Master
Euro-Master

Post by Blueman »

ik heb van de 4 hits die ik heb... eigenlijk 1 echte fatsoenlijke hit..
1 of ander manneke uit amersfoort had die ingevoerd..
80 km hit.. weet alleen niet waarom die niet onder Interesting hit valt maargoed..
de andere 3 bij mij zijn idd te verwaarlozen..
Blue is the color that makes people wild!
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: TOP 50 HITS Nederland en België **update**

Post by HNL »

Thomas B wrote:Nieuw deze week: de vlaggetjes bij de Benelux-lijst. Dit is op proef.
Proef is m.i. geslaagd. Ik zou ze alleen wel allemaal recht onder elkaar zetten (dus de 'vorige positie' erachter o.i.d.).
Thomas B
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Thomas B »

Blueman wrote:ik heb van de 4 hits die ik heb... eigenlijk 1 echte fatsoenlijke hit..
1 of ander manneke uit amersfoort had die ingevoerd..
80 km hit.. weet alleen niet waarom die niet onder Interesting hit valt maargoed..
de andere 3 bij mij zijn idd te verwaarlozen..
De hit die jij noemt (met SMH uit Amersfoort) heb ik inderdaad meegeteld. Die staat dus ook in de lijst met interessante hits!! De andere drie niet. Het klopt dus met zoals het in de top-50 lijst staat :D

En HNL: ik zal kijken of die vlaggetjes onder elkaar kunnen. Leek mij ook al mooier... :roll:
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

HNL wrote:Na gisteren is het ook vandaag weer raak 8O (gefeliciteerd bhoeyb :D ).
Ja, saai hé ... :lol:
Bedankt!

BTW, mooi werk Thomas B (mijn meest actieve referer :D ).
Thomas B
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Thomas B »

bhoeyb wrote:BTW, mooi werk Thomas B (mijn meest actieve referer :D ).
Dank je, Bhoeyb! En ik moet die kleine lettertjes maar als compliment zien? :D :lol:
Locked

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”