Meeting Goes op 05 februari 2011.
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- eddydevries
- Forum Moderator

Re: Meeting Goes op 29-01-2011 of 05-02-2011.
Ja hoor.Crazy Bob wrote:Is er inmiddels een definitieve datum?
Meeste stemmen gelden.
Hier zijn de meesten voor 5 februari, en bij postcrossing gaf niemand aan, dat ze liever op 29 januari komen.
Dus het wordt: Zaterdag 5 februari.
En ik kan nog wat vertellen: de stadswandeling zal niet (in zijn geheel) door mij worden gedaan.
Eén van de postcrossers die meedoen woont al geruime tijd in Goes en ze heeft aangeboden de stadswandeling te gaan doen.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Re: Meeting Goes op 05 februari 2011.
Hoe laat moeten we er zijn ? 
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
- harrycompany
- Euro-Expert in Training

Zet mij maar op het misschien lijstje voor 5 februari....
Goin' down to southpark.....
Ik kom ook naar Goes en ik ben ook een Postcrosser.
- eddydevries
- Forum Moderator

De datum van de meeting komt steeds dichterbij.
Daarom heb ik nu alvast het programma in het eerste bericht gezet, met de gegevens zoals ik ze nu ken.
Zaterdag ga ik opnieuw naar Goes om te reserveren bij de restaurants en een adres uit te zoeken om te verzamelen. Dan zal ik ook de tijden preciezer neerzetten (het kan bijvoorbeeld zijn dat we pas om 18.00 het diner kunnen doen). Op dit moment ga ik er nog even van uit, dat iedereen hier zowel bij de lunch als bij het diner zal zijn. Laat het hier maar weten, of je later aankomt/vroeger weggaat en dus niet meeluncht/dinert. Dan kan ik er rekening mee houden.
Vanavond zal ik nog de informatie toevoegen voor de bereikbaarheid / parkeren etc. Als ik thuis kom heb ik er meer tijd voor om dat allemaal uit te zoeken.
Nog even iets anders: bij meetings van postcrossing is het gebruikelijk dat er kaartjes geschreven worden, die dan door iedereen ondertekend worden.
Nu vraag ik mij af, of jullie dat ook willen doen (versturen hoeft niet, maar ik bedoel het ondertekenen ervan).
Om te voorkomen dat het dan een grote stapel wordt (en iedereen een lamme hand krijgt van het schrijven) zal ik wel een maximum doorgeven van het aantal kaarten per persoon. Ik heb wel eens meegemaakt dat er een paar met zo'n 50-60 kaarten aankwamen. Een maximum van 10-15 is in dit geval wel billijk.
Wat mij betreft hoef je hier niet aan mee te doen (maar mag wel natuurlijk).
Daarom heb ik nu alvast het programma in het eerste bericht gezet, met de gegevens zoals ik ze nu ken.
Zaterdag ga ik opnieuw naar Goes om te reserveren bij de restaurants en een adres uit te zoeken om te verzamelen. Dan zal ik ook de tijden preciezer neerzetten (het kan bijvoorbeeld zijn dat we pas om 18.00 het diner kunnen doen). Op dit moment ga ik er nog even van uit, dat iedereen hier zowel bij de lunch als bij het diner zal zijn. Laat het hier maar weten, of je later aankomt/vroeger weggaat en dus niet meeluncht/dinert. Dan kan ik er rekening mee houden.
Vanavond zal ik nog de informatie toevoegen voor de bereikbaarheid / parkeren etc. Als ik thuis kom heb ik er meer tijd voor om dat allemaal uit te zoeken.
Nog even iets anders: bij meetings van postcrossing is het gebruikelijk dat er kaartjes geschreven worden, die dan door iedereen ondertekend worden.
Nu vraag ik mij af, of jullie dat ook willen doen (versturen hoeft niet, maar ik bedoel het ondertekenen ervan).
Om te voorkomen dat het dan een grote stapel wordt (en iedereen een lamme hand krijgt van het schrijven) zal ik wel een maximum doorgeven van het aantal kaarten per persoon. Ik heb wel eens meegemaakt dat er een paar met zo'n 50-60 kaarten aankwamen. Een maximum van 10-15 is in dit geval wel billijk.
Wat mij betreft hoef je hier niet aan mee te doen (maar mag wel natuurlijk).
Eddy - Rotterdam - NL
- googlejaps
- Euro-Master

Hier wil ik nog even melden dat ik ook aanwezig zal zijn bij de meeting in Goes. Ik hoop jullie allemaal weer te zien daar.
- harrycompany
- Euro-Expert in Training

Ik weet nog niet zeker of ik kom. Met de trein is het voor mij net geen 3 uur, vind ik toch wel erg lang.
Goin' down to southpark.....
- googlejaps
- Euro-Master

Als je halverwege zou willen overstappen op de auto: klik hierharrycompany wrote:Ik weet nog niet zeker of ik kom. Met de trein is het voor mij net geen 3 uur, vind ik toch wel erg lang.
Ik zal later op de middag komen, als jullie in een café aan de Grote Markt zitten.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
- eddydevries
- Forum Moderator

In het eerste bericht heb ik nu informatie toegevoegd over de bereikbaarheid met openbaar vervoer en t.b.v. parkeren.
Eddy - Rotterdam - NL
Ik sluit me hier bij aan.Elmo wrote:Ik zal later op de middag komen, als jullie in een café aan de Grote Markt zitten.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Ik zal ook pas laat aanwezig zijn, hoe laat kan ik nu nog precies zeggenyli wrote:Ik sluit me hier bij aan.Elmo wrote:Ik zal later op de middag komen, als jullie in een café aan de Grote Markt zitten.
- eddydevries
- Forum Moderator

Zal ik ervanuit gaan NA de lunch?Fons wrote:Ik zal ook pas laat aanwezig zijn, hoe laat kan ik nu nog precies zeggenyli wrote:Ik sluit me hier bij aan.Elmo wrote:Ik zal later op de middag komen, als jullie in een café aan de Grote Markt zitten.
Eddy - Rotterdam - NL
Het idee is dat ik er zo rond 13.00 ben - dus tijdens de lunch (ontbijt)