Nederland:
Den Haag, 2514 EN
Ede, 6711 GP
Rijswijk, 2284 DP
Stompwijk, 2266 JE
Waddinxveen, 2741 PH
Zevenhuizen, 2761 AJ
De Nederlandse verschuiving komt echt doordat ik meer retailmix ben gaan doen i.p.v. Rabobank (Stompwijk is er bijgekomen, doordat ik voor de nr.1-positie maar op één plek terechtkan)
Dat laatste geldt ook voor Dison (B).
Dankzij de retailautomaten zijn er een aantal plaatsen (Rotterdam, Woerden) bijgekomen:
België:
Hoogstraten, 2320
Nederland:
't Zand, 1756 AG
Den Haag, 2514 EN
Ede, 6711 GP
Rijswijk, 2284 DP
Rotterdam, 3012 AG
Stompwijk, 2266 JE
Waddinxveen, 2741 PH
Woerden, 3441 GA
Ik heb zo'n idee, dat Zoetermeer (2711 BD) er daarom ook bij zal komen.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten