Awel, op de fora en dergelijke waar ik allemaal opkom maat ik zowiezo steeds reclame vor ebt.
Ik ken verschillende goeie sites, maar EBT is dienen waar ge referers kunt maken en waar ge dan rapper een biljet kunt were vinden. Dus heb ik er "baat" bij om deze link effe te vermelden he.
bhoeyb wrote:Voor degene die nog wat EBT-promotie willen voeren op fora, hier een goede vertrekbasis: http://www.topforums.be
Laat maar komen die extra Belgen !
ben je niet bang voor de extra Belgische concurrentie in de referer top10
enkele weken terug was ik op enkele refers van je gestrand, maar toen gaf jij weer volle gas
My Flickr Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.
bhoeyb wrote:Voor degene die nog wat EBT-promotie willen voeren op fora, hier een goede vertrekbasis: http://www.topforums.be
Laat maar komen die extra Belgen !
enkele weken terug was ik op enkele refers van je gestrand, maar toen gaf jij weer volle gas
is gewoon voor hemzelf dat hij zichzelf dan ook weer opjut om actief er wat aan te doen
!Pretfles! wrote:alles is mogelijk, wacht als de russen bij de euro komen, dan ga ik op de russische fora posten, en dat zijn een boel potentiële trackers
!Pretfles! wrote:
Raar maar waar, ik heb toen GEEN extra moeite gedaan om je voor te blijven. Ze kwamen spontaan . Wat concurrentie in de referer top10 kan geen kwaad .
!Pretfles! wrote:
Raar maar waar, ik heb toen GEEN extra moeite gedaan om je voor te blijven. Ze kwamen spontaan . Wat concurrentie in de referer top10 kan geen kwaad .
het houd het spannend
My Flickr Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.