B3n|ght3d wrote:Ahaaa, als maar meer mensen die zich registreren komen dichter en dichter bij m'n woonplaats. Ekeren - Kapellen jaja ik voel een hit aankomen
Ik heb vandaag 28 biljetten ingegeven, maar nog niks hit ...
Ahja vandaag waren er 6 hits van mij te rapen op de boekebeurs in Antwerpen waarvan 5 bij de lannoo stand en 1 aan den inkom ... Allemaal LOOOPEENNNN naar daar
ik laat mijn portefeuille donderdag thuis, anders gaat me dat een fortuin kosten, ik ben momenteel mijn boekenkasten zowat aan het uitdelen, ik hoop dat ik tegen dat ik nog eens ga verhuizen mijn boeken zowat gehalveerd heb. dus eigenlijk is het geen goed idee om naar de boekenbeurs te gaan.
valkske wrote:ik laat mijn portefeuille donderdag thuis, anders gaat me dat een fortuin kosten, ik ben momenteel mijn boekenkasten zowat aan het uitdelen, ik hoop dat ik tegen dat ik nog eens ga verhuizen mijn boeken zowat gehalveerd heb. dus eigenlijk is het geen goed idee om naar de boekenbeurs te gaan.
waarom uitdelen ? Das toch tof als ge een bibliotheek hebt
er zijn boeken bij die ik 20 jaar geleden gekocht heb, die ik toen goed vond, maar die ik eigenlijk ontgroeid ben. ik ben nu elk boek dat ik bezit opnieuw aan het lezen, en diegene die ik niet meer goed vind gaan naar een vriendin die, veel jonger is en wel wat aan die boeken heeft.
Ik ben gisteren naar de boekenbeurs geweest, maar het heeft me alleen een valse hit opgeleverd met mijn vriendin
Eerst was ik zo blij dat ik na 26 biljetten al een hit had, maar de vreugde was snel weg toen ik zag wie ik had gehit Op de terugweg gingen we allebei wat uithalen in een tankstation, en ik kreeg haar biljet terug als wisselgeld.
Last edited by Speukes on Mon Nov 03, 2003 11:18 am, edited 1 time in total.
Max wrote:ik gaan waarschijnlijk vrijdagnamiddag naar de boekenbeurs in Antwerpen. Met andere woorden daar zijn dus hits te rapen als je me achtervolgt
Kan je niet even verder naar het beerschotstadion gaan en in de plaatselijke cafés (change, café stadion) een pintje gaan drinken met 5 euro, ik betaal er meestal met 20 euro zodat ik voldoende weergeld krijg
De Belgen blijven idd komen. Ik heb zelf al op verschillende fora een melding gemaakt van deze site en tvalt me op dat er telkens toch wel minimum enen is die er zijn biljetjes komt ingeven. Ik probeer ook dagelijks mijn nieuwe briefjes in te putten.