Script voor het berekenen van je statistieken
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
nog even geduld aub. ik ga de code nog wat oppoetsen en als alles in de sacoche is, wil ik het hier wel posten. dan kan je alvast zelf op je pc laten draaien op voorwaarde dat je perl onder windows hebt geinstalleerd. je kan dat afhalen op perl.com
ik wil ook wel meewerken om het hier via deze site te laten draaien maar nogmaals ik ben helemaal geen beheerder van deze site.
korax aka ....
ik wil ook wel meewerken om het hier via deze site te laten draaien maar nogmaals ik ben helemaal geen beheerder van deze site.
korax aka ....
Erg mooi!
Maar ik heb nog een paar vragen.
het valt me op dat bij de statistieken per land de waardes van de biljetten op alfabetische volgorde staan, zou veranderd kunnen worden naar volgorde van waardes. Volgens mij ziet dat er dan net een beetje beter uit. Of is dat veel werk?
Maar kan je mijn gegevens ook op het forum plaatsen? of heb je dan mijn CSV bestand nodig?
Heb je er al over gemaild met de webmaster? Dan zou het eventueel op de site gezet kunnen worden, waardoor iedereen dat dan van z'n eigen kan zien, bij account details, eventueel onder een link 'meer statistieken' (anders word account details misschien op ten duur een te grote pagina, (in de lengte))
Maar ik heb nog een paar vragen.
het valt me op dat bij de statistieken per land de waardes van de biljetten op alfabetische volgorde staan, zou veranderd kunnen worden naar volgorde van waardes. Volgens mij ziet dat er dan net een beetje beter uit. Of is dat veel werk?
Maar kan je mijn gegevens ook op het forum plaatsen? of heb je dan mijn CSV bestand nodig?
Heb je er al over gemaild met de webmaster? Dan zou het eventueel op de site gezet kunnen worden, waardoor iedereen dat dan van z'n eigen kan zien, bij account details, eventueel onder een link 'meer statistieken' (anders word account details misschien op ten duur een te grote pagina, (in de lengte))
niet zoveel werk, wel effe moeten nadenken.het valt me op dat bij de statistieken per land de waardes van de biljetten op alfabetische volgorde staan, zou veranderd kunnen worden naar volgorde van waardes. Volgens mij ziet dat er dan net een beetje beter uit. Of is dat veel werk?
de output van valkske ziet er nu zo uit (een gedeelte ervan)
Statistieken voor Belgie:
Aantal biljetten van vijf: 178
Aantal biljetten van twintig: 84
Aantal biljetten van vijftig: 53
Aantal biljetten van tien: 23
Statistieken voor Duitsland:
Aantal biljetten van vijf: 128
Aantal biljetten van tien: 77
Aantal biljetten van twintig: 34
Aantal biljetten van vijftig: 21
Aantal biljetten van honderd: 2
u vraagt, wij draaien
maar nu ga ik slapen
ja ik ben benieuwd, ik heb er ondertussen al meer dan 100 bij (dacht ik toch) en nu is het helemaal ni leuk ni meer om met de programma's die ik heb die te sorteren. k zal nog maar effe wachten, tot ik aan jou programma geraak. ik ben eigenlijk benieuwd hoe dat ineen steekt. want je was vrij snel met alles vind ik 

- !Pretfles!
- Euro-Master
stuur een mailtje of pm naar Avij, misschien kan het op de ebt server
My Flickr
Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.
Personal Blog
(\__/)
- !Pretfles!
- Euro-Master
je stuurt ze toch in het Engels hoop ik?korax wrote:die reageert niet op pm's die ik hem stuur.
My Flickr
Personal Blog
(\__/)
Personal Blog
(\__/)
resultaten
ik heb het scriptje naar een paar mensen doorgestuurd
ben benieuwd naar hun resultaten als het werkt.
ben benieuwd naar hun resultaten als het werkt.