Welke fratsen haal jij uit om aan nieuwe codes te komen.
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- Balti
- Euro-Regular in Training
Dat is nog een gedacht. Iets organiseren waar veel geld binnen komt!Homerken wrote:Dit weekend een fuif georganisseerd en alle biljetten die we over hadden (toch wel een 200 tal) heb ik ingegeven ... zonder hit welliswaar alhoewel ik toch dacht dat er eentje moest bij zijn van Bhoeyb omdat het in Herentals te doen was
Hoelang ben je daar zoet mee geweest om die 200 in te voeren?
- !Pretfles!
- Euro-Master
dat valt al bij al wel mee denk ik
vanaf je 50 biljetten hebt ingevoerd krijg je toegang tot het geavanceerde ingaveformulier
vanaf je 50 biljetten hebt ingevoerd krijg je toegang tot het geavanceerde ingaveformulier
My Flickr
Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.
Personal Blog
(\__/)
- Homerken
- Euro-Regular
Mwoah gaat wel redelijk snel als je niet te veel afgeleid wordt. Bhoeyb zijn dagresultaten liggen ongeveer ook op die hoogte geloof ik en daar duurt het volgens mij nog veel minder lang. Kwestie van gewoonte.Balti wrote:Dat is nog een gedacht. Iets organiseren waar veel geld binnen komt!Homerken wrote:Dit weekend een fuif georganisseerd en alle biljetten die we over hadden (toch wel een 200 tal) heb ik ingegeven ... zonder hit welliswaar alhoewel ik toch dacht dat er eentje moest bij zijn van Bhoeyb omdat het in Herentals te doen was
Hoelang ben je daar zoet mee geweest om die 200 in te voeren?
Van het 'Kom op tegen Kanker' event in Herentals heb ik ook alle biljetten ingevoerd ... en dat waren er op één dag een 650-tal ... daar ben je pas lang mee bezig. Maar het was leuk

Just write the URL on the note !!
Nope, dat is de standaardmanier. Toen ik vijftien was had ik een vakantiebaantje bij een verzekeraar, waar oude polissen op microfiche werden gezet. Ik moest toen bij iedere polis het nummer intikken. Als je dat doet, of veel biljetten registreert, raak je er vanzelf bedreven in.valkske wrote:duim onder de 0
wijsvinger voor 147
middelvinger voor 258
ringvinger voor 369
heeft iemand een beter idee?
Probleem hier is alleen dat de codes combinatie met letters zijn.
Overigens vind ik het bijzonder irritant dat de cijfers van een ATM precies verkeerdom zitten... Het heeft me zelfs een keer een blokkade van m'n pinpas opgeleverd.
Ik zit er al een tijdje overheen, maar dat was me nog niet eens opgevallen...!Pretfles! wrote:vanaf je 50 biljetten hebt ingevoerd krijg je toegang tot het geavanceerde ingaveformulier

I don't háve a life.
- !Pretfles!
- Euro-Master
en op een telefoontoestel zit het ook anders,Ganymede wrote:Overigens vind ik het bijzonder irritant dat de cijfers van een ATM precies verkeerdom zitten... Het heeft me zelfs een keer een blokkade van m'n pinpas opgeleverd
uiterst vervelend
My Flickr
Personal Blog
(\__/)
Personal Blog
(\__/)
- Blueman
- Euro-Master
ik gooi ze meestal eerst in een excel formuliertje..!Pretfles! wrote:dat valt al bij al wel mee denk ik
als je dan net XX biljetten hebt ingevoerd en dan een connection error krijgt... dan voel je je brak hoor...
vandaar op save spelen...
excel en dan invoegen

Blue is the color that makes people wild!
verrek, ja, en ik maar denken dat ik zo slecht was in het onthouden van telefoonnummers...!Pretfles! wrote:en op een telefoontoestel zit het ook anders,Ganymede wrote:Overigens vind ik het bijzonder irritant dat de cijfers van een ATM precies verkeerdom zitten... Het heeft me zelfs een keer een blokkade van m'n pinpas opgeleverd
uiterst vervelend
I don't háve a life.
Als ik het goed begrijp is het gewoon een kwestie van zorgen dat ze in de goede volgorde staan (staat onder het formulier) en als platte tekst kopiëren.
Ik heb er - gezien de kleine hoeveelheden die ik invoer - nog geen gebruik van gemaakt. En de biljetten komen allemaal op dezelfde postcode, maar vandaag had ik er een paar van verschillende plaatsen, dus kon ik het ook niet uitproberen.
Ik heb er - gezien de kleine hoeveelheden die ik invoer - nog geen gebruik van gemaakt. En de biljetten komen allemaal op dezelfde postcode, maar vandaag had ik er een paar van verschillende plaatsen, dus kon ik het ook niet uitproberen.
I don't háve a life.