Voorbeeld Nieuwsbrief
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
NEE
Jullie hebben al te veel gezien
Maar ff zonder gein, dat wil ik eigenlijk niet, waarom niet zul je je nu wel afvragen? Omdat ik dingen ga wijzigen is het alleen nog maar leuker, als je dan de nieuwsbrief in je mailbox krijgt is het nog een stukje verrassing. Als je het er niet mee eens bent hoor ik het wel

Jullie hebben al te veel gezien

Maar ff zonder gein, dat wil ik eigenlijk niet, waarom niet zul je je nu wel afvragen? Omdat ik dingen ga wijzigen is het alleen nog maar leuker, als je dan de nieuwsbrief in je mailbox krijgt is het nog een stukje verrassing. Als je het er niet mee eens bent hoor ik het wel

Eens een blondje, altijd een blondje
- nodisch18
- Euro-Master
mollie3 wrote:NEE![]()
Jullie hebben al te veel gezien![]()
Daar ben ik het geheel mee eens!
Misschien is het wel verstandig om de nieuwsbrief aan enkele mensen te laten zien via PM om eventuele fouten er uit te halen voor hij door de mensen van Babel in alle talen wordt vertaald.
- Venga
- Euro-Master
Ik ben het daar niet mee eens. De die hard-EBT'ers weten toch al bijna alles wat erin terecht komt.mollie3 wrote:NEE![]()
Jullie hebben al te veel gezien![]()
We moeten de belangrijkheid van zo'n nieuwsbrief niet onderschatten. Het kan een geweldig middel zijn om inactieve users weer naar de site te lokken. Het is dus zaak dat de nieuwsbrief zo goed mogelijk in elkaar zit, al is het alleen maar op het gebied van spelling.
Ik ben, zoals sommige van jullie weten, journalist en krijg dagelijks vele persberichten onder ogen. Daarom denk ik een beetje te weten hoe zo'n bericht (of in dit geval nieuwsbrief) er ongeveer uit moet zien. Het persbericht rond de ingave van het 1 miljoenste biljet vond ik een aanfluiting, sorry. Als dat beter was geweest, hadden veel meer media het opgepikt en hadden we zeker veel meer users gekregen.
mollie3, dit is niet als aanval bedoeld en ik waardeer je inzet en enthousiasme. Maar ik vind het persoonlijk een slechte zaak dat slechts 1 persoon verantwoordelijk is voor de inhoud van nieuws- en persberichten. Ik wil je daarom vragen om er nog eens over na te denken of het toch niet verstandiger is om je epistel eerst op het forum ter inzage te 'leggen'.
Vengaboys, hij ligt nu ter inzage op het forum, je kan er dingen bijzetten of dingen wijzigen.
Wat betreft 1 persoon, is niet zo, Nodisch helpt mij met vertalen zodat het sneller door BABEL vertaald kan worden. Eventueel zou jij ook een exemplaar kunnen krijgen, maar dan word het alleen nog maar langer voordat hij de deur uit gaat bij BABEL........

Wat betreft 1 persoon, is niet zo, Nodisch helpt mij met vertalen zodat het sneller door BABEL vertaald kan worden. Eventueel zou jij ook een exemplaar kunnen krijgen, maar dan word het alleen nog maar langer voordat hij de deur uit gaat bij BABEL........

Eens een blondje, altijd een blondje
- Venga
- Euro-Master
Ik reageerde op het feit dat je aangaf dat je de nieuwsbrief niet op het forum wil zetten voor je 'm gaat verzenden. Als we achteraf pas commentaar kunnen leveren is het een beetje laat, he.
Voor wat betreft de termijn: die kun je natuurlijk zo kort en zo lang maken als je zelf wilt. Je hoeft je niet aangevallen te voelen. Iedereen heeft het beste met je initiatief voor, zie het als iets positiefs.
Voor wat betreft de termijn: die kun je natuurlijk zo kort en zo lang maken als je zelf wilt. Je hoeft je niet aangevallen te voelen. Iedereen heeft het beste met je initiatief voor, zie het als iets positiefs.
- nodisch18
- Euro-Master
Dat lijkt mij ook, iedereen wil het beste voor EBT!! Toch?Vengaboys wrote:Ik reageerde op het feit dat je aangaf dat je de nieuwsbrief niet op het forum wil zetten voor je 'm gaat verzenden. Als we achteraf pas commentaar kunnen leveren is het een beetje laat, he.

En inderdaad achteraf commentaar leveren is een beetje moster na de maaltijd!
Maar omdat er toch min of meer een datum is geprikt om de nieuwsbrief te versturen (anders blijft ie vooruit geschoven worden) dienen die commentaren wel spoedig geleverd te worden!

- Blueman
- Euro-Master
foutje bedanktmollie3 wrote:Vengaboys, hij ligt nu ter inzage op het forum, je kan er dingen bijzetten of dingen wijzigen.

Last edited by Blueman on Tue Dec 09, 2003 12:31 pm, edited 2 times in total.
Blue is the color that makes people wild!
- Blueman
- Euro-Master
ja wist ik alnodisch18 wrote:
BABEL, dat is het vertaalprogramma dat door EuroBillTracker is ontwikkeld. Met dit programma is ook de ebt-site vertaald in de diverse verschillende talen uit Europa.

slecht gelezen..
net wakker he

moet dadelijk naar school toe voor 2 (jazeker) 2 x 45 minuten les

Blue is the color that makes people wild!