Nieuwsbrief
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- computerfreak
- Euro-Expert

- vermeer
- Euro-Master

Ik vond het een beetje weinig. Ik zou graag een gedetaileerde overzicht zien van hits per land. Zeg maar in de vorm van een thuis- en uitspelende team, zoals met voetbal.
____01__02__03__04__05__06__07__08__09__10__11__12
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
De meeste hits blijven binnen het land, dus daar moet zeker met Finland veel ruimte zijn.
____01__02__03__04__05__06__07__08__09__10__11__12
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
De meeste hits blijven binnen het land, dus daar moet zeker met Finland veel ruimte zijn.
- Blueman
- Euro-Master

Ben zelf zaterdagavond/zondag weg geweest dus ik heb het vannacht even bekeken (al had ik hem wel al gezien hoor)Elmo wrote:Op een paar taal- en typfoutjes na is het een prima nieuwsbrief! Complimen-
ten!
Taalfoutjes kan gebeuren.. zie het als typo's.
De kleine layout foutjes vind ik erger maargoed.. de nieuwsbrief is er..
Je idee is leuk! De uitvoering is moeilijker, maar ik ga dit idee zeker meenemen en in mijn achterhoofd houden.westinghouse wrote:Ik vond het een beetje weinig. Ik zou graag een gedetaileerde overzicht zien van hits per land. Zeg maar in de vorm van een thuis- en uitspelende team, zoals met voetbal.
In de volgende nieuwsbrief wordt het "statistieken-gedeelte" toch iets uitgebreider (naar alle waarschijnlijkheid) dus dit gaat goedkomen!
Blue is the color that makes people wild!
Het aardige is dat de bron in het engels altijd een goede bron kan vormen voor dit soort errorsVenga wrote:Het woord 'euro' is bijvoorbeeld niet met een hoofdletter, maar ach, de boodschap was duidelijk en daar gaat het om
- Blueman
- Euro-Master

jeej weer een nieuwsbrief (heeft trouwens nog redelijk lang geduurd met vertalen moet ik bekennen maargoed iedereen heeft het druk he.Ralf wrote:Even door mijn referrallijsten gebladerd en zie dat er weer een aantal wakker zijn geworden
Ben benieuwd of er nog "slapende" leden wakker zullen worden.
Wel jammer dat je nu zelf niet kan zien of er ref's "wakker" worden.
- Blueman
- Euro-Master

In mijn mailboxgeldman wrote:Waar zie jij die?Blueman wrote:jeej weer een nieuwsbrief
Kan zijn dat jij hem nog niet gehad hebt al had ik hem wel om 4.46 vannacht. Weet niet of je een hoog gebruikersnummer hebt want dan kan het zijn dat hij nog onderweg is. Of hij zit in je ongewenste items. Of je hebt het vinkje van de nieuwsbrief niet aan staan.
- geldman
- Euro-Master

Ik heb m net (19:20) gehadBlueman wrote:In mijn mailboxgeldman wrote:Waar zie jij die?Blueman wrote:jeej weer een nieuwsbrief
Kan zijn dat jij hem nog niet gehad hebt al had ik hem wel om 4.46 vannacht. Weet niet of je een hoog gebruikersnummer hebt want dan kan het zijn dat hij nog onderweg is. Of hij zit in je ongewenste items. Of je hebt het vinkje van de nieuwsbrief niet aan staan.
Koud he?