Hoe doen jouw referers het?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- Blueman
- Euro-Master
en ik had weer een nieuwe hollanderke erbijnodisch18 wrote:Ik heb zojuist een nieuwe fin als referer binnen gesleepd… Heb geen idee waar ie vandaan komt

op Fok topics openen over eurobilltracker wordt vaak niet gewaardeerd maar volgens mij toch wel stuk of 5 nieuwe waarvan 1 de eer heeft mijn referer te zijn

Blue is the color that makes people wild!
- Ralf
- Euro-Master
Iedergeval een deel van mijbhoeyb wrote:En, zijn die nieuwe Belgen van de laatste uren referers van jou? Sommige nicks leiken me nogal 'truck'achtigrufus50 wrote:Ik heb zonet nog een vermelding gezet op een site waar vooral trukkers opkomen en daar deze veel rondrijden.....
www.truckinfo.be
Kben eens benieuwd of er nog een beetje bijkomen want momenteel heb ik maar 1 actieve referrer meer..

-
- Euro-Master in Training
Tot nu toe heb ik allenszinds nog geen referers bijgekregen die via truck-info zouden gekomen zijn. Ik ga wel nog enkele andere trukkerssites bezoeken waar ik iets int GB of forum zal plaatsen en dan natuurlijk ook een link van EBT erbij he. Kben eens benieuwd.Ralf wrote:Iedergeval een deel van mijbhoeyb wrote:En, zijn die nieuwe Belgen van de laatste uren referers van jou? Sommige nicks leiken me nogal 'truck'achtigrufus50 wrote:Ik heb zonet nog een vermelding gezet op een site waar vooral trukkers opkomen en daar deze veel rondrijden.....
www.truckinfo.be
Kben eens benieuwd of er nog een beetje bijkomen want momenteel heb ik maar 1 actieve referrer meer..
- giberski
- Euro-Master
Er is vandaag iemand door mijn referernummer lid geworden en toch zie ik niks bij mij gebeuren? Kan iemand kijken of dat klopt, of dat ik toch iets fout gedaan heb. Gebruiker is Krista_Dragonfly uit Delft.
Alvast bedankt,
Giberski
Alvast bedankt,
Giberski
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
Have you been to Holland? Join the Bingo
- groentje
- Euro-Master
18 ref's, 5 actief met 2 nieuwe.
Top 5
Pjoe 195 (niet gezien in de afgelopen 30 dagen)
Trainbrain 186
Fristiman 149
thijshoutenbos 59(niet gezien in de afgelopen 30 dagen)
*Lieke* 33
9 Belgen
8 Nederlanders
1 Rus (?)
5 hits, waarvan 2 van Pjoe.
Een Fransman die ik bij EBT heb gekregen, is uiteindelijk niet op mijn refererlijst beland...
Top 5
Pjoe 195 (niet gezien in de afgelopen 30 dagen)
Trainbrain 186
Fristiman 149
thijshoutenbos 59(niet gezien in de afgelopen 30 dagen)
*Lieke* 33
9 Belgen
8 Nederlanders
1 Rus (?)
5 hits, waarvan 2 van Pjoe.
Een Fransman die ik bij EBT heb gekregen, is uiteindelijk niet op mijn refererlijst beland...
- Max
- Euro-Expert in Training
de mijn komen niet meer opdagen
ik heb nu terug een nieuwe link geplaatst op het forum van www.q-music.be hopen dat er nieuwe komen ....

ik heb nu terug een nieuwe link geplaatst op het forum van www.q-music.be hopen dat er nieuwe komen ....