Tips en trucs om aan veel biljetten te komen

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

€€F
Euro-Master
Euro-Master

tips

Post by €€F »

ik ben laatst een bank binnen gewandeld ; riep hands up en vroeg ze naar alle biljetten . niet als roof , maar puur om ze te registreren voor EBT.. zou ze morgen weer terugbrengen...werd me niet in dank afgenomen..

degene die deze tip gelooft raad ik aan ; geloof het niet en doe het zeker zelf niet
If you can't solve it it's not a problem..

my stats
Nick6502
Euro-Master
Euro-Master

Post by Nick6502 »

Ik ben lid van ebay. En bij de uitleg van alle artikelen die ik aanbied, zet ik de url (met mijn referer -> weinig succes by the way voorlopig...) van ebt.
koningco

Post by koningco »

Nee logisch ook, die mensen betalen natuurlijk allemaal via internet :lol:
Nick6502
Euro-Master
Euro-Master

Post by Nick6502 »

koningco wrote:Nee logisch ook, die mensen betalen natuurlijk allemaal via internet :lol:
die kopen hun dagelijkse dingen toch niet op ebay? :?
Ik wacht gewoon nog op de eerste ebayer die zich aanmeldt op ebt. ik laat het je zeker weten. :wink:
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Je kan het ook in je onderschrift van je e-mail doen dat heb ik ook.
Sean1987
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by Sean1987 »

Handig als je werkt he, ik werk in een viszaak waar veel biljetten in omloop zijn he (geen illegale :wink: ) dus ff opschrijven als er niks te doen is :D
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Sean1987 wrote:Handig als je werkt he, ik werk in een viszaak waar veel biljetten in omloop zijn he (geen illegale :wink: ) dus ff opschrijven als er niks te doen is :D
Dat is zeker wel beter ja.
Kan je lekker veel invoeren en hitten!
Ga zo door dan komen de hits vanzelf.
Inke
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Inke »

Ik zit nu net te denken.... het is niet helemaal een manier om aan meer biljetten te komen, maar wel om aan meer users te komen (misschien)...

Ik rij in juli naar Toscane. Als ik nu eens wat postertjes op mijn autoruit plak (de zijkanten he.. anders wordt het gevaarlijk :wink: )..

Zou dat helpen met het aantal users??

(enneh.. jaaa ik ga lekker ruilen onderweg.. hopen dat mijn eerste hit een mooie internationale wordt)
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Inke wrote:Ik zit nu net te denken.... het is niet helemaal een manier om aan meer biljetten te komen, maar wel om aan meer users te komen (misschien)...

Ik rij in juli naar Toscane. Als ik nu eens wat postertjes op mijn autoruit plak (de zijkanten he.. anders wordt het gevaarlijk :wink: )..

Zou dat helpen met het aantal users??

(enneh.. jaaa ik ga lekker ruilen onderweg.. hopen dat mijn eerste hit een mooie internationale wordt)
Heb ik ook wel eens overna gedacht.
Bijv op vrachtwagens ofzo maar auto kan ook wel.
(kan ook op een vieze vrachtwagen de url inschrijven :lol: )
Dan kunnen we na de vakantie op de kaart je route zien naar toscane :wink:
Inke
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Inke »

Ralf wrote:(kan ook op een vieze vrachtwagen de url inschrijven :lol: )
Eejj! :idea: goed idee!!
Ralf wrote:Dan kunnen we na de vakantie op de kaart je route zien naar toscane :wink:
Yeps.. dat is het plan :lol:
Mijn zus moet toch ieder uur plassen als ze in een auto zit dus ik koop overal een pakje kaugom met een 20 euro biljet :D
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Inke wrote:
Ralf wrote:(kan ook op een vieze vrachtwagen de url inschrijven :lol: )
Eejj! :idea: goed idee!!
Ralf wrote:Dan kunnen we na de vakantie op de kaart je route zien naar toscane :wink:
Yeps.. dat is het plan :lol:
Mijn zus moet toch ieder uur plassen als ze in een auto zit dus ik koop overal een pakje kaugom met een 20 euro biljet :D
Zo een zus wil ik ook :wink:
wij stoppen meestal maar een paar keer als we op vakantie gaan dat is wel jammer.
Maar er zijn meer mensen waarbij je op het kaartje de route naar de vakantie bestemming kan zien :lol:
Nick6502
Euro-Master
Euro-Master

Post by Nick6502 »

Ik heb net voor de eerste keer met voorbedachten EBT-rade geld uit de muur gehaald: 3 briefjes van 20. Eerlijk gezegd vind ik dit een stuk minder leuk. Al zal ik dat waarschijnlijk wel tegenspreken als ik er een hit mee haal. :?
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master

Post by sergeantmajoor »

Tip van Flip: pin in plaats A ,noteer de nummers, geef de biljetten uit in plaats B of breng ze naar bank of postkantoor in die andere plaats. je zal ze anders weer een keer terug kunnen pinnen per ongeluk. Ik doe het ook regelmatig. schaam me er niet voor, ik ga alleen niet iedere week naar dezelfde bank.
Janet

Post by Janet »

sergeantmajoor wrote:Tip van Flip: pin in plaats A ,noteer de nummers, geef de biljetten uit in plaats B of breng ze naar bank of postkantoor in die andere plaats. je zal ze anders weer een keer terug kunnen pinnen per ongeluk. Ik doe het ook regelmatig. schaam me er niet voor, ik ga alleen niet iedere week naar dezelfde bank.
Haha zo iets doe ik ook eerst pinnen invoeren, vervolgens naar 1 van mijn wisselpunten wederom invoeren naar het volgende wisselpunt. Je raad het al invoeren en even een dagje wachten en de wisselpunten hebben de biljetten alweer vervangen door nieuwe biljetten. Kortom voordat de biljetten weer terug gaan naar de bank zijn ze al een keer of 10 gewisseld. Ojaa een kleine tip bij een (goede) rabo kun je vijfjes pinnen 40 maximaal. :D :D :idea:
€€F
Euro-Master
Euro-Master

Post by €€F »

Ik heb weer een paar oudere vijfjes van een stickertje met de tekst
" vervolg dit biljet op www.eurobilltracker.com " voorzien.

Alleen heb ik de tekst nu ook nog eens van een kleurtje voorzien , dat valt extra op.

Zal wel ergens eens een hit opleveren.

PS ; 1 in de buurt van oegstgeest , daar zitten enkele actieve gebruikers !
If you can't solve it it's not a problem..

my stats
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”