Tips en trucs om aan veel biljetten te komen
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
tips
ik ben laatst een bank binnen gewandeld ; riep hands up en vroeg ze naar alle biljetten . niet als roof , maar puur om ze te registreren voor EBT.. zou ze morgen weer terugbrengen...werd me niet in dank afgenomen..
degene die deze tip gelooft raad ik aan ; geloof het niet en doe het zeker zelf niet
degene die deze tip gelooft raad ik aan ; geloof het niet en doe het zeker zelf niet
Ik zit nu net te denken.... het is niet helemaal een manier om aan meer biljetten te komen, maar wel om aan meer users te komen (misschien)...
Ik rij in juli naar Toscane. Als ik nu eens wat postertjes op mijn autoruit plak (de zijkanten he.. anders wordt het gevaarlijk
)..
Zou dat helpen met het aantal users??
(enneh.. jaaa ik ga lekker ruilen onderweg.. hopen dat mijn eerste hit een mooie internationale wordt)
Ik rij in juli naar Toscane. Als ik nu eens wat postertjes op mijn autoruit plak (de zijkanten he.. anders wordt het gevaarlijk

(enneh.. jaaa ik ga lekker ruilen onderweg.. hopen dat mijn eerste hit een mooie internationale wordt)
- Ralf
- Euro-Master
Heb ik ook wel eens overna gedacht.Inke wrote:Ik zit nu net te denken.... het is niet helemaal een manier om aan meer biljetten te komen, maar wel om aan meer users te komen (misschien)...
Ik rij in juli naar Toscane. Als ik nu eens wat postertjes op mijn autoruit plak (de zijkanten he.. anders wordt het gevaarlijk)..
Bijv op vrachtwagens ofzo maar auto kan ook wel.
(kan ook op een vieze vrachtwagen de url inschrijven

Dan kunnen we na de vakantie op de kaart je route zien naar toscane

Eejj!Ralf wrote:(kan ook op een vieze vrachtwagen de url inschrijven)

Yeps.. dat is het planRalf wrote:Dan kunnen we na de vakantie op de kaart je route zien naar toscane

Mijn zus moet toch ieder uur plassen als ze in een auto zit dus ik koop overal een pakje kaugom met een 20 euro biljet

- Ralf
- Euro-Master
Zo een zus wil ik ookInke wrote:Eejj!Ralf wrote:(kan ook op een vieze vrachtwagen de url inschrijven)
goed idee!!
Yeps.. dat is het planRalf wrote:Dan kunnen we na de vakantie op de kaart je route zien naar toscane![]()
Mijn zus moet toch ieder uur plassen als ze in een auto zit dus ik koop overal een pakje kaugom met een 20 euro biljet

wij stoppen meestal maar een paar keer als we op vakantie gaan dat is wel jammer.
Maar er zijn meer mensen waarbij je op het kaartje de route naar de vakantie bestemming kan zien

-
- Euro-Master
Tip van Flip: pin in plaats A ,noteer de nummers, geef de biljetten uit in plaats B of breng ze naar bank of postkantoor in die andere plaats. je zal ze anders weer een keer terug kunnen pinnen per ongeluk. Ik doe het ook regelmatig. schaam me er niet voor, ik ga alleen niet iedere week naar dezelfde bank.
Haha zo iets doe ik ook eerst pinnen invoeren, vervolgens naar 1 van mijn wisselpunten wederom invoeren naar het volgende wisselpunt. Je raad het al invoeren en even een dagje wachten en de wisselpunten hebben de biljetten alweer vervangen door nieuwe biljetten. Kortom voordat de biljetten weer terug gaan naar de bank zijn ze al een keer of 10 gewisseld. Ojaa een kleine tip bij een (goede) rabo kun je vijfjes pinnen 40 maximaal.sergeantmajoor wrote:Tip van Flip: pin in plaats A ,noteer de nummers, geef de biljetten uit in plaats B of breng ze naar bank of postkantoor in die andere plaats. je zal ze anders weer een keer terug kunnen pinnen per ongeluk. Ik doe het ook regelmatig. schaam me er niet voor, ik ga alleen niet iedere week naar dezelfde bank.

Ik heb weer een paar oudere vijfjes van een stickertje met de tekst
" vervolg dit biljet op www.eurobilltracker.com " voorzien.
Alleen heb ik de tekst nu ook nog eens van een kleurtje voorzien , dat valt extra op.
Zal wel ergens eens een hit opleveren.
PS ; 1 in de buurt van oegstgeest , daar zitten enkele actieve gebruikers !
" vervolg dit biljet op www.eurobilltracker.com " voorzien.
Alleen heb ik de tekst nu ook nog eens van een kleurtje voorzien , dat valt extra op.
Zal wel ergens eens een hit opleveren.
PS ; 1 in de buurt van oegstgeest , daar zitten enkele actieve gebruikers !