hopi hopi

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

User avatar
psych3
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1324
Joined: Tue May 11, 2004 12:58 pm
Location: Finland

Post by psych3 »

Kyllä täälä ainakin saa viiskymppisiä mistä tykkää. En niitä kauheesti oo tullu ikinä haettua mutta silti on aina saanu :)
User avatar
Hyvis
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 617
Joined: Fri Jun 11, 2004 10:59 am
Location: Oulu, Suomi, EU
Contact:

Post by Hyvis »

psych3 wrote:Kyllä täälä ainakin saa viiskymppisiä mistä tykkää. En niitä kauheesti oo tullu ikinä haettua mutta silti on aina saanu :)
pankistakin kun nostaa satasen, saapuu hiljaisuus kun pyytää kahtena palasena.
User avatar
Hyvis
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 617
Joined: Fri Jun 11, 2004 10:59 am
Location: Oulu, Suomi, EU
Contact:

Re: hopi hopi

Post by Hyvis »

Juha Hyvönen wrote:nyt on taas kiire :!:

ollaan tiputtu kolmannelle sijalle seteleiden määrässä. alankomaat on pompsahtanut sadalla ohi :(
kirjatkaahan viimeiset setelinne, ennenkuin laitatte ne juhannuksena viinaan, tupakkaan, naisiiin tai muuhun turhuuteen. mullakin taitaa olla vielä 15 euroa jäljellä. paras mennä vaihtelemaan.
User avatar
psych3
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1324
Joined: Tue May 11, 2004 12:58 pm
Location: Finland

Re: hopi hopi

Post by psych3 »

Juha Hyvönen wrote:
Juha Hyvönen wrote:nyt on taas kiire :!:

ollaan tiputtu kolmannelle sijalle seteleiden määrässä. alankomaat on pompsahtanut sadalla ohi :(
kirjatkaahan viimeiset setelinne, ennenkuin laitatte ne juhannuksena viinaan, tupakkaan, naisiiin tai muuhun turhuuteen. mullakin taitaa olla vielä 15 euroa jäljellä. paras mennä vaihtelemaan.
Eiköhän ne vähät rahat mitä jokasella on taskunpohjalla kirjattunu ollu, oo menny jo perjantaina. Lauantai taitaa mennä vaan selviämises.
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”