hopi hopi
Re: hopi hopi
kirjatkaahan viimeiset setelinne, ennenkuin laitatte ne juhannuksena viinaan, tupakkaan, naisiiin tai muuhun turhuuteen. mullakin taitaa olla vielä 15 euroa jäljellä. paras mennä vaihtelemaan.Juha Hyvönen wrote:nyt on taas kiire![]()
ollaan tiputtu kolmannelle sijalle seteleiden määrässä. alankomaat on pompsahtanut sadalla ohi
Re: hopi hopi
Eiköhän ne vähät rahat mitä jokasella on taskunpohjalla kirjattunu ollu, oo menny jo perjantaina. Lauantai taitaa mennä vaan selviämises.Juha Hyvönen wrote:kirjatkaahan viimeiset setelinne, ennenkuin laitatte ne juhannuksena viinaan, tupakkaan, naisiiin tai muuhun turhuuteen. mullakin taitaa olla vielä 15 euroa jäljellä. paras mennä vaihtelemaan.Juha Hyvönen wrote:nyt on taas kiire![]()
ollaan tiputtu kolmannelle sijalle seteleiden määrässä. alankomaat on pompsahtanut sadalla ohi

