Overigens is het ook in het Nederlandse mogelijk om naar telefoonnummers op het vaste net te SMSen: de KPN heeft een gecomputeriseerde dienst die het nummer belt om het ontvangen berichtje voor te lezen. Met wisselend succes, dat moet gezegd worden.
Terzijde, er was sprake van dat in het Irak van na Saddam Hoessein onder druk van de Amerikanen de oudere Amerikaanse standaard voor mobiele telefonie, dat zoals bekend niet-compatibel is met GSM, gebruikt zou worden voor de aanleg van een mobiel net. Prettig voor de Amerikaanse economie, maar bepaald onhandig voor de Irakezen aangezien de mobiele netwerken in de omringende landen wel de GSM-standaard gebruiken. Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat is afgelopen - ik weet wel dat er inmiddels in de Verenigde Staten gebieden zijn waar je met een GSM kunt bellen.
Ik vond de tekst dermate uitnodigend dat ik zojuist maar even een sms-je heb gestuurd... en heb aangegeven het biljet te hebben ingevoerd in EBT... benieuwd of er antwoord komt...
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Venga wrote:
Zo had ik er gisteren eentje met een e-mailadres erop gekalkt...
Wat jammer dat 'ie incompleet was... dan had je 'm nog ff kunnen mailen en attent maken op de site... als 'ie tòch iets leuks wil doen met bankbiljetjes, is 'ie hier toch op z'n plaats...
Ik heb trouwens nog geen antwoord op mijn sms-je
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Bunny wrote:Overigens is het ook in het Nederlandse mogelijk om naar telefoonnummers op het vaste net te SMSen: de KPN heeft een gecomputeriseerde dienst die het nummer belt om het ontvangen berichtje voor te lezen. Met wisselend succes, dat moet gezegd worden.
In België kun je dat ook hoor met een speciale telefoon wel, die SMS kan lezen al commercie
Ik vond de tekst dermate uitnodigend dat ik zojuist maar even een sms-je heb gestuurd... en heb aangegeven het biljet te hebben ingevoerd in EBT... benieuwd of er antwoord komt...
Hopend op een kusje van een jonge deerne.....
Straks is 't een 65+ dametje of een vent
het is ook mogelijk om een SMS naar een vast toestel te sturen.
Dan krijg je zon truus die het bericht opleest
Hadden we een x gedaan vanuit spanje naar nederland, een spaanse vrouw die dat bericht in het nederlands opleest
Lucaz wrote:het is ook mogelijk om een SMS naar een vast toestel te sturen.
Dan krijg je zon truus die het bericht opleest
Hadden we een x gedaan vanuit spanje naar nederland, een spaanse vrouw die dat bericht in het nederlands opleest
Dat is zo'n computerstem dan, mijn broer en ik hebben dat een keer gedaan
Dat is best wel leuk!
Aan het handschrift te zien was het een dame, hoor... en 65-plussers doen zulke gekke dingen niet, dus het was ongetwijfeld een prachtige jonge meid maar ja ik vrees dat ik er nooit achter zal komen...