EBT op Radio 1 Journaal.

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

lian
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by lian »

Na (weer) een drukke dag nog even een reactie van mij. Ik heb net nog eens op de site zitten kijken van de NOS en kan werkelijk niets vinden over EBT. 8O Het is dan ook een wonder dat er nog nieuwe users bij zijn gekomen. Ik vind het wel een hele slechte service hoor van de NOS en als ze ons volgende week weer bellen voor een televisie-interview hebben ze pech, want dan geven wij dus mooi niet thuis. (waren we toch niet van plan hoor). Het interview op zich was nog niet eens zo slecht, alleen wel heel erg stom dat de verslaggever het belangrijkste eruit heeft geknipt.
Ralf Mexico

Post by Ralf Mexico »

Jammer dat ik het gemist he :cry:
Misschien dat het nog wel op de site komt.
Ik zie dat er dal wel at mensen zt hebben aangemeld
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Venga en ik hebben in ieder geval de grootste lol gehad iets voor 8 uur toen we in de buurt van Oosterhout/Dongen reden (niet in de laatste plaats omdat we tot de conclusie kwamen dat als je de radio harder zet ook meer kunt verstaan :?). We waren gelukkig net op tijd voor het interview.
Venga
Euro-Master
Euro-Master

Post by Venga »

Die verslaggever boft maar met zo'n hartelijke en enthousiaste vrouw als ans. Erg leuk dat hij ter plekke zijn portemonnee trok, dat de rinkelende kassa zo goed te horen was en de gefakete hit was ook nét echt :lol:
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

Venga wrote:Die verslaggever boft maar met zo'n hartelijke en enthousiaste vrouw als ans. Erg leuk dat hij ter plekke zijn portemonnee trok, dat de rinkelende kassa zo goed te horen was en de gefakete hit was ook nét echt :lol:
Die hit was toch niet gefaket, maar echt?
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... ;id=761170
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Venga
Euro-Master
Euro-Master

Post by Venga »

Kun je nagaan hoe echt-ie leek :lol:

Mmm, ik nam eigenlijk aan dat-ie in scene gezet was, aangezien het wel erg toevallig is als het net gebeurt als een verslaggever is. :?
ans
Euro-Master
Euro-Master

Post by ans »

En vooral als je bedenkt dat we ook nog eens geen computer bij ons hadden. :)

Wij verdienen echt wel een Oscar :wink:
avij
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by avij »

Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master

Post by sergeantmajoor »

Hoi Ans 8) vanmorgen was jij het naast wie ik wakker werd, tenminste .... :oops: je stem was op de wekkerradio .....en het ging overE B T , ik schiet wakker en probeer de radio wat harder te zetten, eerst ging ie uit natuurlijk maar ik heb een groot deel van het gezellige interview kunnen horen, ik wist net als de rest van Nederland ,op een man of 20 na dan, niet dat het op de radio was dus het is echt een leuke verrassing geweest bedankt ik hoop dat er veel extra gebruikers bijkomen. En die hit was echt goed getimed hoor. :D :D
ans
Euro-Master
Euro-Master

Post by ans »

sergeantmajoor wrote:Hoi Ans 8) vanmorgen was jij het naast wie ik wakker werd, tenminste .... :oops: je stem was op de wekkerradio .....en het ging overE B T , ik schiet wakker en probeer de radio wat harder te zetten, eerst ging ie uit natuurlijk maar ik heb een groot deel van het gezellige interview kunnen horen, ik wist net als de rest van Nederland ,op een man of 20 na dan, niet dat het op de radio was dus het is echt een leuke verrassing geweest bedankt ik hoop dat er veel extra gebruikers bijkomen. En die hit was echt goed getimed hoor. :D :D
8O Was dat vanochtend? Op welke radiozender dan?
Het is namenlijk zaterdagmorgen uitgezonden op Radio 1.
Ik wist niet dat het herhaald zou worden, ben reuze verrast.

Wat moet dat trouwens erg zijn om met mijn stem in je oren wakker te worden :wink:
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master

Post by jabosa2 »

ans wrote:
sergeantmajoor wrote:Hoi Ans 8) vanmorgen was jij het naast wie ik wakker werd, tenminste .... :oops: je stem was op de wekkerradio .....en het ging overE B T , ik schiet wakker en probeer de radio wat harder te zetten, eerst ging ie uit natuurlijk maar ik heb een groot deel van het gezellige interview kunnen horen, ik wist net als de rest van Nederland ,op een man of 20 na dan, niet dat het op de radio was dus het is echt een leuke verrassing geweest bedankt ik hoop dat er veel extra gebruikers bijkomen. En die hit was echt goed getimed hoor. :D :D
8O Was dat vanochtend? Op welke radiozender dan?
Het is namenlijk zaterdagmorgen uitgezonden op Radio 1.
Ik wist niet dat het herhaald zou worden, ben reuze verrast.

Wat moet dat trouwens erg zijn om met mijn stem in je oren wakker te worden :wink:
Dat is leuk, sergeantmajoor om zo wakker te worden. Verslaving?? Hoezo?? We staan er mee op en gaan er mee naar bed, maar verslaafd........ :wink: :wink:
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master

Post by sergeantmajoor »

:) och wakker worden is iedere ochtend weer een plezier 8) PLUK DE DAG en :P ELKE DAG IS DE EERSTE DAG VAN DE REST VAN JE LEVEN en :oops: EEN dag geen biljetten ingevoerd is een dag niet geleefd dat zijn zo van die mooie lijfspreuken om boven je bed te hangen. Nu nog een eerste hit en mijn dag kan niet meer stuk. Wist je trouwens dat wij eilandgenoten zijn JABOSA
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master

Post by jabosa2 »

sergeantmajoor wrote::) och wakker worden is iedere ochtend weer een plezier 8) PLUK DE DAG en :P ELKE DAG IS DE EERSTE DAG VAN DE REST VAN JE LEVEN en :oops: EEN dag geen biljetten ingevoerd is een dag niet geleefd dat zijn zo van die mooie lijfspreuken om boven je bed te hangen. Nu nog een eerste hit en mijn dag kan niet meer stuk. Wist je trouwens dat wij eilandgenoten zijn JABOSA
Dat weet ik, sergeantmajoor. Ik wacht al lang op een hit met je maar dat wil nog niet lukken......
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Mensen, probeer s.v.p. on-topic te blijven, laat zoiets moois als een thread over een radio interview niet ondersneeuwen...
Francis

Post by Francis »

Wat een belachelijk tijdstip om ons schitterende interview uit te zenden. Weer al die moeite voor niets. Nico(horeca) en Marianne(Rekra super) zijn terwijl ze het al zo druk hadden speciaal tijdens het interview langs gekomen om ons wat biljetten te brengen en de enige die luisteren zijn waarschijnlijk Venga en HNL en eventueel nog wat EBT-ers die onderweg zijn naar de EBT-meeting.
Ik heb het wel gehoord, vandaar dat ik hier nu ben! Was goed interview hoor. Kwam wel een beetje over als een vreemde hobby, maar als je de site eenmaal hebt bezocht snap ik wel dat het leuk is!
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”