EBT op Radio 1 Journaal.
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Na (weer) een drukke dag nog even een reactie van mij. Ik heb net nog eens op de site zitten kijken van de NOS en kan werkelijk niets vinden over EBT.
Het is dan ook een wonder dat er nog nieuwe users bij zijn gekomen. Ik vind het wel een hele slechte service hoor van de NOS en als ze ons volgende week weer bellen voor een televisie-interview hebben ze pech, want dan geven wij dus mooi niet thuis. (waren we toch niet van plan hoor). Het interview op zich was nog niet eens zo slecht, alleen wel heel erg stom dat de verslaggever het belangrijkste eruit heeft geknipt.

Die hit was toch niet gefaket, maar echt?Venga wrote:Die verslaggever boft maar met zo'n hartelijke en enthousiaste vrouw als ans. Erg leuk dat hij ter plekke zijn portemonnee trok, dat de rinkelende kassa zo goed te horen was en de gefakete hit was ook nét echt
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... ;id=761170
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
- avij
- Forum Moderator
http://www.eurobilltracker.eu/index.php?command=1048576 now links to http://www.eurobilltracker.eu/press/EBT ... io1-nl.mp3 , thanks for the file!
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
-
- Euro-Master
Hoi Ans
vanmorgen was jij het naast wie ik wakker werd, tenminste ....
je stem was op de wekkerradio .....en het ging overE B T , ik schiet wakker en probeer de radio wat harder te zetten, eerst ging ie uit natuurlijk maar ik heb een groot deel van het gezellige interview kunnen horen, ik wist net als de rest van Nederland ,op een man of 20 na dan, niet dat het op de radio was dus het is echt een leuke verrassing geweest bedankt ik hoop dat er veel extra gebruikers bijkomen. En die hit was echt goed getimed hoor.

sergeantmajoor wrote:Hoi Ansvanmorgen was jij het naast wie ik wakker werd, tenminste ....
je stem was op de wekkerradio .....en het ging overE B T , ik schiet wakker en probeer de radio wat harder te zetten, eerst ging ie uit natuurlijk maar ik heb een groot deel van het gezellige interview kunnen horen, ik wist net als de rest van Nederland ,op een man of 20 na dan, niet dat het op de radio was dus het is echt een leuke verrassing geweest bedankt ik hoop dat er veel extra gebruikers bijkomen. En die hit was echt goed getimed hoor.
![]()

Het is namenlijk zaterdagmorgen uitgezonden op Radio 1.
Ik wist niet dat het herhaald zou worden, ben reuze verrast.
Wat moet dat trouwens erg zijn om met mijn stem in je oren wakker te worden

Dat is leuk, sergeantmajoor om zo wakker te worden. Verslaving?? Hoezo?? We staan er mee op en gaan er mee naar bed, maar verslaafd........ans wrote:sergeantmajoor wrote:Hoi Ansvanmorgen was jij het naast wie ik wakker werd, tenminste ....
![]()
Was dat vanochtend? Op welke radiozender dan?
Het is namenlijk zaterdagmorgen uitgezonden op Radio 1.
Ik wist niet dat het herhaald zou worden, ben reuze verrast.
Wat moet dat trouwens erg zijn om met mijn stem in je oren wakker te worden

-
- Euro-Master

Dat weet ik, sergeantmajoor. Ik wacht al lang op een hit met je maar dat wil nog niet lukken......sergeantmajoor wrote:och wakker worden is iedere ochtend weer een plezier
PLUK DE DAG en
ELKE DAG IS DE EERSTE DAG VAN DE REST VAN JE LEVEN en
EEN dag geen biljetten ingevoerd is een dag niet geleefd dat zijn zo van die mooie lijfspreuken om boven je bed te hangen. Nu nog een eerste hit en mijn dag kan niet meer stuk. Wist je trouwens dat wij eilandgenoten zijn JABOSA
Ik heb het wel gehoord, vandaar dat ik hier nu ben! Was goed interview hoor. Kwam wel een beetje over als een vreemde hobby, maar als je de site eenmaal hebt bezocht snap ik wel dat het leuk is!Wat een belachelijk tijdstip om ons schitterende interview uit te zenden. Weer al die moeite voor niets. Nico(horeca) en Marianne(Rekra super) zijn terwijl ze het al zo druk hadden speciaal tijdens het interview langs gekomen om ons wat biljetten te brengen en de enige die luisteren zijn waarschijnlijk Venga en HNL en eventueel nog wat EBT-ers die onderweg zijn naar de EBT-meeting.