Dat is inderdaad vreemd.
Normaal gesproken als je het kanaal #ebt.nl kiest en een naam dan kom je er vanzelf in en kan je alles zien en type.
Je kan ook eventueel het programmatje mIRC downloaden dat werkt een stuk fijner als de webchat. www.mirc.com
Ralf wrote:Dat is inderdaad vreemd.
Normaal gesproken als je het kanaal #ebt.nl kiest en een naam dan kom je er vanzelf in en kan je alles zien en type.
Je kan ook eventueel het programmatje mIRC downloaden dat werkt een stuk fijner als de webchat. www.mirc.com
Ik kom wel in de room. Jullie hebben er dan allemaal een @ voor je naam staan, ik niet. De pagina zegt dat hij nog bezig is met laden maar dat is na een half uur nog niet verder. Ik zie niets in beeld alleen jullie namen.
Mirc had ik al hoe kom ik via Mirc erin dan? Niet als ik het volgens jou link probeer dan heb ik het zelfde probleem.
Life is what happens to you, while you busy making other plans.
vreemd zeg.
Voor mIRC eerst het programma opstarten.
Dan staat er een wit scherm en type onderin:
/server irc.stealth.net
Dan gaat het verbinden en dan een room kiezen en dat is #ebt.nl
Hopelijk lukt het.
succes!
Ik heb gisteravond eens een kijkje genomen op de Finse chatbox, nou daar zijn er een hoop. Daar blijft het echt geen minuut stil. Daar kunnen we in NL nog een hoop van leren.
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
@Eurorulezz
Ben er bijna altijd dan wel maar binnen 1min ben je dan weer weg dus dan kijk ik en dan ben je al weer weg. Het is er anders vaak heel gezellig dus waarom niet.
De ''chatavond'' gaat gehouden worden op woensdag, tijd(en) volgen nog.
Je kan natuurlijk altijd langskomen maar zo een avond is altijd wel leuk dat er meer mensen komen kunnen eventueel vragen gesteld worden afspraken over meetings of gewoon andere dingen.