+ => zoals bleuman zegt goed voor update
en we kunnen zelf voor ons reclame maken in bv (let wel op bv!!!) een tijdschrift als humo, story weet ik veel...
Het zou dom zijn om zo'n kans te laten liggen.
Denk toch economisch!!!!
-edit- ik wil wel instaan voor de financiële zaak, ik ben student T.E.W. (vandaar :D)
Ik stem niet op de poll.
Vind de antwoorden (misschien ook de vraagstelling niet helemaal correct)
Persoonlijk ben ik tegen reclame op de site. Een site als deze heeft zoiets niet nodig, en zolang het niet nodig is, is het ook niet nodig om er reclame op te zetten.
Als er toch besloten wordt om reclame erop te zetten, dan zou het volgens mij alleen maar voor serveronderhoud te kunnen plegen. Uitbreiding van harde schijven/geheugen etc. Het plaatsen van advertenties in bladen vind ik namelijk een beetje onzin. Het zal wel effect hebben, maar hieraan zitten een aantal zaken. In welk land ga je dit doen. In wat voor blad. Hoe grootte advertentie.
Ik denk dat we als EBT daar niet in geinteresseerd zijn. Het is een "normale" site en geen commerciele. Hoe meer users, hoe leuker het volgen wordt natuurlijk, maar ik denk niet dat het leuker wordt als we commercieel gaan denken.
Moet wel zeggen dat ik het nog lang heeft geduurd voordat iemand hiermee kwam. Ik heb het zelf ook al een paar keer door mijn hoofd laten varen. Met een beetje reclame zul je misschien de kosten er zo uit hebben voor de server en uitbreiding. Maar er moet ook gerealiseerd worden dat er steeds dezelfde mensen zijn die op de site komen. Want je moet toch je biljetjes invoeren. Ik denk niet dat een user als ans of bhoeyb het uitmaakt wat voor banner er bovenaan staat als ze weer eens 1000 biljetjes inrammen. Ze gaan dan echt niet op een banner klikken. Het enige waar ze op klikken zal waarschijnlijk de OK butten zijn van dat de biljetjes toegevoegt moeten worden.
Kort gezegd denk ik dat het een goede gedachte is van Fireball maar wel iets wat niet van toepassing is voor deze site!
Geheugen en breedband is op de koste van Avij's werk (als ik me niet vergis)
Had hem hiet toevallig 2 weken geleden ofzo nog over gesproken. Het kost hem daarom niet zoveel geld.
Ralf wrote:Geheugen en breedband is op de koste van Avij's werk (als ik me niet vergis)
Had hem hiet toevallig 2 weken geleden ofzo nog over gesproken. Het kost hem daarom niet zoveel geld.
Met de bandbreedte heeft hij geluk gehad dat hij dat via zijn bedrijf doet. De rest komt uit zijn eigen zak, en zal hem af en toe wat kosten. Niet dat het allemaal zo'n duur geintje is, maar het gaat ook om het idee.