Als je nog 5000 AlbertHeijn/Shell airmiles hebt, kun je voor
€124,- plus tax (€65,-) en reserveringskosten (€10,-)
terecht op klmairmiles
De boekingsmogelijkheid loopt nu tot mei, maar
misschien iets om gaten te houden.
Voor de enthousiastelingen die een charter willen gaan regelen,
is hier informatie te vinden. Wordt ook duur denk ik.
Europese EBT-meeting 2005
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- BaliBennie
- Forum Moderator
Ik heb nu onderdak gevonden in Helsinki dus verhoog ik de kans dat ik naar Finland vertrek tot 100% 

Visit my homepage to see my statistics, maps and more!
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
Fantastisch Balibennie. Ik ben wel een beetje jaloers op jullie hoor, als ik 20 jaar jonger was en ongebonden dan wist ik het wel. Ik wens jullie allemaal heel veel plezier daar en maak wat mooie foto's zodat wij ook nog een beetje mee kunnen genieten hier. Oh het duurt nog wel 8 maanden voor jullie vertrekken, maar dan toch alvast veel plezier met de voorbereidingen toegewenst.BaliBennie wrote:Ik heb nu onderdak gevonden in Helsinki dus verhoog ik de kans dat ik naar Finland vertrek tot 100%

Toen ik begin deze maand met Transavia naar Oslo was gegaan zag ik daar op een kaartje dat ze ook vluchten hebben naar Stockholm, maar helaas niet naar Helsinki. Maar er gaan ook boten van Stockholm naar Helsinki.
Ik heb dus even op internet (Transvia) gezocht en daar kan je voor minder dan 100 euro (€95,58) naar Stockholm vliegen (inclusief alls toeslagen e.d.). Maar de prijzen èn tijden van de veerdienst vielen me nogal zwaar tegen.
Helaas zal dat dus waarschijnlijk ook geen mogelijkheid zijn.
De goedkoopste, en overigens makkelijkste, manier om er te komen die ik tot nu toe heb gevonden kost iets minder dan €250 (all incl.).
Dat is gewoon met de KLM van Schiphol rechtstreeks naar Helsinki vliegen.
Ik heb dus even op internet (Transvia) gezocht en daar kan je voor minder dan 100 euro (€95,58) naar Stockholm vliegen (inclusief alls toeslagen e.d.). Maar de prijzen èn tijden van de veerdienst vielen me nogal zwaar tegen.
Helaas zal dat dus waarschijnlijk ook geen mogelijkheid zijn.
De goedkoopste, en overigens makkelijkste, manier om er te komen die ik tot nu toe heb gevonden kost iets minder dan €250 (all incl.).
Dat is gewoon met de KLM van Schiphol rechtstreeks naar Helsinki vliegen.