Ei hellitä, kun olet kerran päästänyt itsesi tähän jamaanVille S. wrote: Osaaks joku sanoa, milloin tää hellittää?
Nyt se on tapahtunut
Re: Onneks olkoon (?)
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
Postcrossing
- Fundamental
- Euro-Master

Joo ei pelkoo että ihan helpolla helpottaasoilian wrote:Ei hellitä, kun olet kerran päästänyt itsesi tähän jamaanVille S. wrote: Osaaks joku sanoa, milloin tää hellittää?. Se on menoa nyt!
- LeBaron
- Euro-Master in Training

Niinpä näytät olevan, vain 10 seteliä eroa.poorboy wrote:Kohtuusyöttelyllä kykenin viime viikolla vääntäytymään Suomen sijoituslistalla 330:n joukkoon. Nyt samalla intensiteetillä olen hengittämässä eräänkin LeBaronin niskaan jossakin sijalla 311.LeBaron wrote:Kokoonsa nähden täällä on liian vähän aktiivisia kirjaajia, valitettavasti...![]()
Syötellään. Tähdätään tarkasti ja koetetaan osua.![]()
P.S. Harmillisen sähläykseni takia olen edelleen EBT:ssä käyttäjänimeltäni "lunke" ja forumeilla "poorboy"
EDIT: Puhuin nimenomaan Jkl:stä aikaisemmin jos jollekin jäi epäselväksi.
Ehkä ainoastaan henkilökohtainen konkurssi voi asiaan vaikuttaa. Ja silloinkin jäljelle jäävät tyttöystävien, tuttavien, vanhempien, sisarusten, isovanhempien, sukulaisten, tuntemattomien vastaantulijoiden (,...) rahat.soilian wrote:Ei hellitä, kun olet kerran päästänyt itsesi tähän jamaanVille S. wrote: Osaaks joku sanoa, milloin tää hellittää?. Se on menoa nyt!
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Kuule hei kaveri.. hei.. ei sulla olisi avittaa yhdellä viiden euron setelillä... tai anna mun edes kirjottaa sen sarjanumero ylös... ai ei vai.. no hyvää päivänjatkoa... hei, anteeksi rouva...Klazu wrote: Ehkä ainoastaan henkilökohtainen konkurssi voi asiaan vaikuttaa. Ja silloinkin jäljelle jäävät tyttöystävien, tuttavien, vanhempien, sisarusten, isovanhempien, sukulaisten, tuntemattomien vastaantulijoiden (,...) rahat.
- MizNiz
- Euro-Expert in Training

Kuule hei kaveri.. hei.. ei sulla olisi avittaa yhdellä viiden euron setelillä... tai anna mun edes kirjottaa sen sarjanumero ylös... ai ei vai.. no hyvää päivänjatkoa... hei, anteeksi rouva...
Ja asiasta toiseen.. Saavutin tänään top330
- Fundamental
- Euro-Master

Hahaha ebt-pummit iskee! Ole varuillasi!KimmoJ wrote:Kuule hei kaveri.. hei.. ei sulla olisi avittaa yhdellä viiden euron setelillä... tai anna mun edes kirjottaa sen sarjanumero ylös... ai ei vai.. no hyvää päivänjatkoa... hei, anteeksi rouva...Klazu wrote: Ehkä ainoastaan henkilökohtainen konkurssi voi asiaan vaikuttaa. Ja silloinkin jäljelle jäävät tyttöystävien, tuttavien, vanhempien, sisarusten, isovanhempien, sukulaisten, tuntemattomien vastaantulijoiden (,...) rahat.
- MissTracker
- Euro-Master in Training

Re: Nyt se on tapahtunut
Suoraan kysymykseen suora vastaus EI paluuta. Luepa ketju härskeimmistä tempauksista ja tervetulemasta kätens ja jalkansa tälle touhulle menettäneiden joukkoon.TeemuMoi wrote: Aargh, onko tästä enää paluuta![]()
This is me. What is your excuse?
- poorboy
- Euro-Expert in Training

Kun tällä topicilla on niin sopiva otsikko, kirjoitan ilmoitukseni tähän: Ei lääninhallituksen päätöksellä vaan Dakkuksen yst. avustuksella (hän kehotti minua rohkeasti omatoimisuuteen) on käyttäjänimeni nyt lähes sama foorumeilla ja EBT:ssa. Olen setelinbongaajana nyt "poorboy1" 
"It is no great wonder if in long process of time, while fortune takes her course hither and thither, numerous coincidences should spontaneously occur."
Plutarch (50-125)
Plutarch (50-125)
Jatkanpa minäkin tänne otsikon turvin sellaista tarinaa, kuin että top 30:n paikkeille on odotettavissa ainakin minun ja MissTrackerin puolesta myrskyvaroitus! Olisi tarkoitus saada nimittäin kammettua toisemme sen paremmalle puolelle viimeistään ensi viikolla. Tässä juuri laadin omaa sotasuunnitelmaani paperille, jotta tiedän kuinka paljon pitää seteleitä kunakin päivänä vähintäänkin hankkia...
Parasta hankkiutua siis suojaan, seuraavat henkilöt ainakin: Karhu IVA, 2fast4u, ZZR, aplfi, maple ja Aaron. Kjäh kjäh.
@Osku-82: Hieno homma! Todellakin! Lisää seteleitä myllyyn!
Itselläkin olisi huominen ja perjantai vapaata, mutta eipä ole vieläkään sitä hitsin autoa niin ei pääse toteuttamaan itseään. Pitänee pitäytyä keskustassa ja perusvauhdissa. Hieman harmittaa. Olis pitänyt tuolla Itävallan pojalle hasallille näyttää miten kaulaa revitään kunnolla. 
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Turku vastaa näemmä! 
Hitto Aaron. Katselin pari päivää sitten, että olit jälleen onnistunut iskemään Kauppiaskadun Nordeaan. Jäi niin kaivelemaan se paikka itseä kun olivat niin tylyjä siellä mulle.
Hitto Aaron. Katselin pari päivää sitten, että olit jälleen onnistunut iskemään Kauppiaskadun Nordeaan. Jäi niin kaivelemaan se paikka itseä kun olivat niin tylyjä siellä mulle.
Ehkä he ovat EBT-sisäänpäinlämpeäviä.Klazu wrote:Hitto Aaron. Katselin pari päivää sitten, että olit jälleen onnistunut iskemään Kauppiaskadun Nordeaan. Jäi niin kaivelemaan se paikka itseä kun olivat niin tylyjä siellä mulle.
Joo, piti käydä eilen vaihtamassa siellä hivaska vitosia parin sadan edestä. Pitäisi varmaan käyttää seuraavaksi Hämeenkadun Nordeaa etteivät ala ihmetellä siellä että minkä tähden käyn alvariinsa vitosia vaihtelemassa.
Kedvenc állatam a hörcsög; ha rálépek, szörcsög.
Eipä ne kait muista naamaa noin pienistä vaihdoksista niin isossa konttorissa. Epäilen vähän. Sellainen vilinä siellä ainakin käydessäni oli.Aaron wrote:Pitäisi varmaan käyttää seuraavaksi Hämeenkadun Nordeaa etteivät ala ihmetellä siellä että minkä tähden käyn alvariinsa vitosia vaihtelemassa.
Mutta asiasta moottorisahaan, tämän threadin alla on hyvä esittää vähän kaikenlaista. Itselläni tuli täyteen tällainen:
Syötettyjen setelien arvo : 300725 €
Vielä kun se olis kaikki jäänytkin lompakkoon eikä vain sivuuttanut sen.