Meeting in Emmen 9 januari 2016

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Kom je naar de meeting op 9 januari?

Ja
7
70%
Nee
3
30%
Liever een andere dag
0
No votes

Total votes: 10

maarsy
Euro-Master
Euro-Master

Re: Meeting in Emmen 9 januari 2016

Post by maarsy »

ik heb wel zin om the komen maar ik zit zaterdagochtend met een begrafenis . en ik moet zeker nog een keer of 2 stoppen voor missende dots in te vullen dan zou ik er pas zijn tegen een uur of 5

ik ga morgen zien uit te vissen of er wat van koffietafel voorzien is , als dat alemaal niet te lang duurt kan ik nog komen
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Stoppen kun je ook op de terugweg. :mrgreen:
maarsy
Euro-Master
Euro-Master

Post by maarsy »

MDeen wrote:Stoppen kun je ook op de terugweg. :mrgreen:
ja maar dan zit ik te denken dat het bijna 3 uur rijden is in het midden van de nacht dan
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

maarsy wrote:
ja maar dan zit ik te denken dat het bijna 3 uur rijden is in het midden van de nacht dan
Er zijn ook heel wat benzinestations 24 uur/dag open :P .

En op veel snelwegen mag je 's-nachts sneller rijden: 130 km/u (maar let op: dat is niet overal zo, er zijn ook een aantal waarvan de maximum snelheid overdag en 's-avonds/'s-nachts hetzelfde blijft).
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master

Post by GWR7007 »

maarsy wrote:
En je kunt dat niet opsplitsen? Dus bijvoorbeeld een deel op de heenweg en de rest op de weg terug?
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
Steda
Euro-Master
Euro-Master

Post by Steda »

Ik wens jullie morgen een fijne meeting toe.
maarsy
Euro-Master
Euro-Master

Post by maarsy »

ik denk dat het wat laat is om nu nog te gaan vertrekken , het word al donker tegen de tijd at ik er ben het zal voor een volgende keer zijn
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Ok. Ik zit ondertussen al in het café
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by ludofaki »

Was het nog een leuke meeting? Nog hits gescoord? Of bijzondere biljetten /unc biljetten uit de muur getrokken?

Of vooral veel biljetten in omloop gebracht?
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Ja, het was gezellig.
Ik was veel te vroeg dus ik heb een paar rondjes door bruisend Emmen gelopen en rond 15:00 uur ben ik naar Rue de la Gare gegaan. Daar een kopje thee genomen en vrij snel kwam Henk binnen, gevolgd door Arent-Jan, Eddie en Bendix en als laatste Jelmer.
Na een tijdje zijn we nog even naar de Rabobank gegaan waar verder niet veel interessants uit kwam, nog even gekeken wat dat wereldrestaurant precies inhield maar we zijn verder gegaan en bij Bistro 2.53 gegeten. Dat eten was erg geslaagd vond ik. Goed verzorgd en lekker. Alleen duurde het tussen voorgerecht en hoofdgerecht wat lang.

Ik heb de trein van 20:15 terug genomen, ik zag later in de NS-app dat die van 20:38 niet gereden had, dus dat was nog een gelukje. :mrgreen:
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master

Post by GWR7007 »

ludofaki wrote:Was het nog een leuke meeting? Nog hits gescoord? Of bijzondere biljetten /unc biljetten uit de muur getrokken?

Of vooral veel biljetten in omloop gebracht?
Net zoals Maarten al zei was het wel een gezellige meeting. Hits heb ik niet kunnen scoren (verbaasd me niet :mrgreen: ).
Als een :note-10: P/X Draghi van de oude serie onder de categorie bijzonder valt :roll: . Maar ik denk dat het aandeel van de oude serie in Nederland hoger is dan in Duitsland.

Veel biljetten waren het niet. Een :note-20: en een klein aantal :note-5: (hooguit 5 volgens mij). Allemaal hits echter dus als je eentje vindt zal het wel een triple worden :lol: .

Daarnaast vast kunnen stellen dat tenminste de Sparkassen in het grensgebied hun filialen in afspraak met de politie tussen 23 en 6 uur 's ochtens sluiten. Ik denk dat ze dat doen om te voorkomen dat hun automaten worden opgeblazen.
MDeen wrote:Daar een kopje thee genomen en vrij snel kwam Henk binnen, gevolgd door Arent-Jan, Eddie en Bendix en als laatste Jelmer.
Ik dacht dat Eddy en ik als laatste kwamen :?: Of is mijn geheugen zo slecht :??
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Mijn geheugen zal net zo slecht zijn. Ik weet het ook niet meer.
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by ludofaki »

GWR7007 wrote: Daarnaast vast kunnen stellen dat tenminste de Sparkassen in het grensgebied hun filialen in afspraak met de politie tussen 23 en 6 uur 's ochtens sluiten. Ik denk dat ze dat doen om te voorkomen dat hun automaten worden opgeblazen.
Volksbank in Rütenbrock van 0:00 tot 5:00 dacht ik. Eerste keer dat ik dat zag hangen was rond Oud en Nieuw, dus dacht dat dat vanwege vuurwerk was ;)

Nu jij zegt grensstreek, de plofkraak is inderdaad een nogal populair exportproduct van NL. Voor kerst hoorde ik weer over twee van die kreken op NDR 1 (radiozender), dus wat dat betreft zou het best kunnen dat ik het 2 januari pas voor het eerst heb gespot :)
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master

Post by GWR7007 »

ludofaki wrote:Volksbank in Rütenbrock van 0:00 tot 5:00 dacht ik.
Zoz kunnen. Maar als klant van de Sparkasse ben ik bij hen niet gaan kijken :wink:
ludofaki wrote:Nu jij zegt grensstreek, de plofkraak is inderdaad een nogal populair exportproduct van NL. Voor kerst hoorde ik weer over twee van die kreken op NDR 1 (radiozender), dus wat dat betreft zou het best kunnen dat ik het 2 januari pas voor het eerst heb gespot :)
Ik denk dat het wel in de hele streek is want we hebben in vier plaatsen gestopt en het was altijd hetzelfde. Schüttorf, Dalum (gemeente Geeste), Rütenbrock (gemeente Haren (Ems)) en Uelsen hadden het tenminste :roll: .
Het opblazen is immers ook een probleem in Noordrijn-Westfalen. In het Rijnland gebeurd het ook af en toe (bericht ergens tussen kerstmis en oud en nieuw bij de Aktuelle Stunde van de WDR (televisie)).

Naar NDR 1 luistert mijn oma altijd in het weekend (ze woont wel in NRW maar NDR krijg je daar ook al binnen) :mrgreen:
my EBT profile

ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by ludofaki »

GWR7007 wrote:
ludofaki wrote:Volksbank in Rütenbrock van 0:00 tot 5:00 dacht ik.
Zoz kunnen. Maar als klant van de Sparkasse ben ik bij hen niet gaan kijken :wink:
0:00 tot 5:30 zag ik vandaag staan. Oja, in :flag-de: moet je toeslag betalen toch als je niet je eigen automaat gebruikt toch?

Naar NDR 1 luistert mijn oma altijd in het weekend (ze woont wel in NRW maar NDR krijg je daar ook al binnen) :mrgreen:
Ik werk in vakanties in Georgsdorf en die zender staat op de meeste radio's.
Goeie zender om mijn Duits te oefenen, muziek opzich prima en de platduutse stukjes zijn altijd leuk. Lijkt veel op mijn eigen dialect
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”