Onnex mä kuulun vielä noiden hillittyjen kirjaajien joukkoon.Klazu wrote: Myös Hyper-sekoilijaa kuulee välillä käytettävän.
Tässä otsikossa ihmettelemme moderaattoreiden toimintaa
- bin Lauri Œ
- Euro-Master

Voisiko joku ystävällisesti selvittää minulle,dementoituneelle yksilölle näiden kahden tapauksen eron.
Tapaus yksi: Nämä kaksi
Yhteensä kaksi nippua vitosia,enkä jaksa muistaa olivatko samassa vai eri nipussa
Tapaus kaksi:Nämä kaksi
Samalla lomakkeella kirjatut
Onko mahdollista,että "asialla" on ollut kaksi eri henkilöä moderoimassa joiden linja ei olisi aivan yhteneväinen?
Omasta mielestäni tuo modattu osuma on moninverroin mielenkiintoisampi kuin esmes tällaiset joita minulta löytyy päivittäin,pilvin pimein
Vaikeita asioita varmasti hoitaa,joten tästä ei kannata kenenkään vetää herneitä nenään.Kunhan nyt kyselen
Tapaus yksi: Nämä kaksi
Yhteensä kaksi nippua vitosia,enkä jaksa muistaa olivatko samassa vai eri nipussa
Tapaus kaksi:Nämä kaksi
Samalla lomakkeella kirjatut
Onko mahdollista,että "asialla" on ollut kaksi eri henkilöä moderoimassa joiden linja ei olisi aivan yhteneväinen?
Omasta mielestäni tuo modattu osuma on moninverroin mielenkiintoisampi kuin esmes tällaiset joita minulta löytyy päivittäin,pilvin pimein
Vaikeita asioita varmasti hoitaa,joten tästä ei kannata kenenkään vetää herneitä nenään.Kunhan nyt kyselen
Last edited by emppu on Fri Oct 13, 2006 8:17 am, edited 1 time in total.
Eipä niillä juurikaan eroa ole, käyttäjät ovat erit.emppu 112 wrote:Voisiko joku ystävällisesti selvittää minulle,dementoituneelle yksilölle näiden kahden tapauksen eron.
On. Joskin tässä tapauksessa kukaan ei ole vielä ehtinyt "tapauksen 2" osumia moderoimaan, kun viestiäsi kirjoitit.emppu 112 wrote:Onko mahdollista,että "asialla" on ollut kaksi eri henkilöä moderoimassa joiden linja ei olisi aivan yhteneväinen?
Muistakaa nyt kumminkin, etteivät moderaattorit päivystä linjoilla yötä päivää. Kyllä ne osumat tulevat moderoiduiksi suurin piirtein vuorokauden sisällä, jos tarvetta siihen on
vtt wrote:Kiitos v..vastauksestasi
Itselläni oli alku-aikoina samansuuntaisia ajatuksia moderoinnin suhteen ja jopa vaadin jonkun niistä palautettavaksi. Aikojen kuluessa ja osumien karttuessa sekä systeemin valjetessa olen tyytyväinen (tai enemmänkin) omalta kohdaltani tuohon moderointiin. Aivan asiallista toimintaa. Siitä mikä Sun seteleidesi kohtalo on, en tiedä. Jos ne ovat aitoja niin laita pm:ää tuohon osoitteeseen, kyllä ne sieltä palautuvat, tai tuon käytöksesi johdosta voivat kyllä harkita kahteen kertaan
Minulta löytyy osumia 8532 ja sen päälle 2407 moderoitua joista osa automaattisesti ja osa moderoijien toimesta. Tämä on aivan jeees, ei mitään valittamista.
Tiedän,että moderaattoreilla on "pikku apureita" jotka ovat hyvinkin tarkkasilmäisiä. Ainakaan vilunkipelillä ei kannata yrittää, se on varma juttu. (ja hyvä)
@vtt kylille vaan koodeja/osumia hankkimaan, heität samalla tuon pahanolon tunteesi pöpelikköön, tsemppiä kirjailuun
Ei oo mitään kummempaa ihmeteltävää, mutta koska en pysty töistä lähettämään sähköpostia, niin laitan viestin tähän. Oletan että joku moderaattori lukee tän. Saisko tämmösen osuman mielenkiintoseks. Onhan se toki nolla päivänen, mutta täyttää käsittääkseni mielenkiintosen kriteerin. Ei muuten niin väliä, mutta sattuneesta syystä kaikki osumat olis ny tarpeellisia
Ennenkun aurinko synty, niin täällä oli pirun pimeetä.
Tilastoni
Tilastoni
- hattiwatti
- Euro-Expert

Re: Tässä otsikossa ihmettelemme moderaattoreiden toimintaa
Miksiköhän tämä osuma on moderoitu? Kyseinen osuma on ainoa minun ja shrt:n välillä.
Moderoitua
Minua hämmästyttää oheinen moderointi, johon olen pyytänyt tukitiimiltä korjausta, mutta tuloksetta:
Osuma 1
Osuma 2, moderoitu
vaikka timali onkin löytänyt nuo samasta nipusta, niin onhan niissä selkeä aikaero ja jopa eri maakunta??
jami
Osuma 1
Osuma 2, moderoitu
vaikka timali onkin löytänyt nuo samasta nipusta, niin onhan niissä selkeä aikaero ja jopa eri maakunta??
jami
shrt on ainakin hyvin tunnettu feikkaaja. Luultavasti tuokin osuma on feikkaamisen tulosta.hattiwatti wrote:Miksiköhän tämä osuma on moderoitu? Kyseinen osuma on ainoa minun ja shrt:n välillä.
Re: Moderoitua
Samasta nipusta peräisin olevat yhdessä kulkeneet osumat kun nyt eivät vaan ole mielenkiintoisia juuri muille kuin osallisille.jami wrote:Minua hämmästyttää oheinen moderointi, johon olen pyytänyt tukitiimiltä korjausta, mutta tuloksetta:
Osuma 1
Osuma 2, moderoitu
jami
Minä myös haluaisin tietää miksi kyseisen käyttäjän kanssa saama osuma moderoitiin?
Syy löytyy täältä. LOV€ on tasan tarkkaan huijari, joka keksii sarjanumeroita. Viime aikoina varsinkin E/L vitoset on ollut sillä työnalla. Uskoisin jotta joku päivä koko LOV€:n setelikanta deletoidaan. Tässä vielä yks keksitty osuma.antti77 wrote:Minä myös haluaisin tietää miksi kyseisen käyttäjän kanssa saama osuma moderoitiin?