Tässä otsikossa ihmettelemme moderaattoreiden toimintaa

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

bin Lauri Œ
Euro-Master
Euro-Master

Post by bin Lauri Œ »

Klazu wrote: Myös Hyper-sekoilijaa kuulee välillä käytettävän.
Onnex mä kuulun vielä noiden hillittyjen kirjaajien joukkoon. ;-)
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

Voisiko joku ystävällisesti selvittää minulle,dementoituneelle yksilölle näiden kahden tapauksen eron.

Tapaus yksi: Nämä kaksi
Yhteensä kaksi nippua vitosia,enkä jaksa muistaa olivatko samassa vai eri nipussa
Tapaus kaksi:Nämä kaksi
Samalla lomakkeella kirjatut

Onko mahdollista,että "asialla" on ollut kaksi eri henkilöä moderoimassa joiden linja ei olisi aivan yhteneväinen?
Omasta mielestäni tuo modattu osuma on moninverroin mielenkiintoisampi kuin esmes tällaiset joita minulta löytyy päivittäin,pilvin pimein
Vaikeita asioita varmasti hoitaa,joten tästä ei kannata kenenkään vetää herneitä nenään.Kunhan nyt kyselen :wink:
Last edited by emppu on Fri Oct 13, 2006 8:17 am, edited 1 time in total.
Eliezer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Eliezer »

emppu 112 wrote:Tapaus yksi: Nämä kaksi
Tuossa olet nyt laittanut kaksi linkkiä täysin samaan seteliin...
Apila^
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Apila^ »

emppu 112 wrote:Voisiko joku ystävällisesti selvittää minulle,dementoituneelle yksilölle näiden kahden tapauksen eron.
Eipä niillä juurikaan eroa ole, käyttäjät ovat erit.
emppu 112 wrote:Onko mahdollista,että "asialla" on ollut kaksi eri henkilöä moderoimassa joiden linja ei olisi aivan yhteneväinen?
On. Joskin tässä tapauksessa kukaan ei ole vielä ehtinyt "tapauksen 2" osumia moderoimaan, kun viestiäsi kirjoitit.

Muistakaa nyt kumminkin, etteivät moderaattorit päivystä linjoilla yötä päivää. Kyllä ne osumat tulevat moderoiduiksi suurin piirtein vuorokauden sisällä, jos tarvetta siihen on :)
arathorn
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by arathorn »

emppu 112 wrote: Tapaus kaksi:Nämä kaksi
Minäkin ehdin odottelemaan tuon toisen moderointia. :)
"The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense." - Tom Clancy
My stats
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

vtt wrote:Kiitos v..vastauksestasi
8O Olikohan tuo aivan asiallinen vastaus 8O
Itselläni oli alku-aikoina samansuuntaisia ajatuksia moderoinnin suhteen ja jopa vaadin jonkun niistä palautettavaksi. Aikojen kuluessa ja osumien karttuessa sekä systeemin valjetessa olen tyytyväinen (tai enemmänkin) omalta kohdaltani tuohon moderointiin. Aivan asiallista toimintaa. Siitä mikä Sun seteleidesi kohtalo on, en tiedä. Jos ne ovat aitoja niin laita pm:ää tuohon osoitteeseen, kyllä ne sieltä palautuvat, tai tuon käytöksesi johdosta voivat kyllä harkita kahteen kertaan :roll:
Minulta löytyy osumia 8532 ja sen päälle 2407 moderoitua joista osa automaattisesti ja osa moderoijien toimesta. Tämä on aivan jeees, ei mitään valittamista.
Tiedän,että moderaattoreilla on "pikku apureita" jotka ovat hyvinkin tarkkasilmäisiä. Ainakaan vilunkipelillä ei kannata yrittää, se on varma juttu. (ja hyvä)
@vtt kylille vaan koodeja/osumia hankkimaan, heität samalla tuon pahanolon tunteesi pöpelikköön, tsemppiä kirjailuun :wink:
Pimpe
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Pimpe »

Ei oo mitään kummempaa ihmeteltävää, mutta koska en pysty töistä lähettämään sähköpostia, niin laitan viestin tähän. Oletan että joku moderaattori lukee tän. Saisko tämmösen osuman mielenkiintoseks. Onhan se toki nolla päivänen, mutta täyttää käsittääkseni mielenkiintosen kriteerin. Ei muuten niin väliä, mutta sattuneesta syystä kaikki osumat olis ny tarpeellisia
Ennenkun aurinko synty, niin täällä oli pirun pimeetä.
Tilastoni
Pimpe
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Pimpe »

Kiitos. Viä olis 17 osumaa vailla. Alkaa näyttään lupaavammalta
Ennenkun aurinko synty, niin täällä oli pirun pimeetä.
Tilastoni
hattiwatti
Euro-Expert
Euro-Expert

Re: Tässä otsikossa ihmettelemme moderaattoreiden toimintaa

Post by hattiwatti »

Miksiköhän tämä osuma on moderoitu? Kyseinen osuma on ainoa minun ja shrt:n välillä.
jami
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Moderoitua

Post by jami »

Minua hämmästyttää oheinen moderointi, johon olen pyytänyt tukitiimiltä korjausta, mutta tuloksetta:

Osuma 1
Osuma 2, moderoitu

vaikka timali onkin löytänyt nuo samasta nipusta, niin onhan niissä selkeä aikaero ja jopa eri maakunta??
jami
aplfi
Euro-Master
Euro-Master

Post by aplfi »

hattiwatti wrote:Miksiköhän tämä osuma on moderoitu? Kyseinen osuma on ainoa minun ja shrt:n välillä.
shrt on ainakin hyvin tunnettu feikkaaja. Luultavasti tuokin osuma on feikkaamisen tulosta.
Petri6
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Re: Moderoitua

Post by Petri6 »

jami wrote:Minua hämmästyttää oheinen moderointi, johon olen pyytänyt tukitiimiltä korjausta, mutta tuloksetta:

Osuma 1
Osuma 2, moderoitu

vaikka timali onkin löytänyt nuo samasta nipusta, niin onhan niissä selkeä aikaero ja jopa eri maakunta??
jami
Samasta nipusta peräisin olevat yhdessä kulkeneet osumat kun nyt eivät vaan ole mielenkiintoisia juuri muille kuin osallisille.
Manic
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Manic »

http://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=26631243

miksiköhän tuo on moderoitu? omituiselta näyttää..
antti77
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by antti77 »

Minä myös haluaisin tietää miksi kyseisen käyttäjän kanssa saama osuma moderoitiin?
Platinum*
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Platinum* »

antti77 wrote:Minä myös haluaisin tietää miksi kyseisen käyttäjän kanssa saama osuma moderoitiin?
Syy löytyy täältä. LOV€ on tasan tarkkaan huijari, joka keksii sarjanumeroita. Viime aikoina varsinkin E/L vitoset on ollut sillä työnalla. Uskoisin jotta joku päivä koko LOV€:n setelikanta deletoidaan. Tässä vielä yks keksitty osuma. :evil:
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”