Kiitos selityksestä pejole, en voisi sanoa sitä paremmin.pejole wrote:Arvaan ennen kuin Henriika ehtii vastata.Prynde wrote:Henriikan avataria olen kyllä ihmetellyt...
Kun sigussa lukee "Avastarissa ovat Henriikan elätit"
Elätätkö autoa monikossa?
Varjo (=kissa, jos joku ei tiennyt), näyttää olevan tuossa puskurin nurkalla. Ei vain meinaa näkyä.
- PietiPekka
- Euro-Regular in Training

Omasta avatteresta voisin kertoa, notta profiiliani luodessa ei käsillä ollut mitään 'järkevää' kuvaa valmiina, joten nappasin digikameralla kuvan keskaripullon korkista.
Kuva tuli otettu liian läheltä ja sempä vuoksi se on hiukan epätarkka, mutta siinä näkyy niin somasti suomi lippu ja karjalan vaakuna. Kaikkeen sitä ryhtyykin kaljapäissään...
EDIT: Avatar meni vaihtoon. Nykyinen on napattu Pink Floyd'in The Dark Side Of The Moon albumilta. Tätä en vaihda.
Kuva tuli otettu liian läheltä ja sempä vuoksi se on hiukan epätarkka, mutta siinä näkyy niin somasti suomi lippu ja karjalan vaakuna. Kaikkeen sitä ryhtyykin kaljapäissään...
EDIT: Avatar meni vaihtoon. Nykyinen on napattu Pink Floyd'in The Dark Side Of The Moon albumilta. Tätä en vaihda.
Last edited by PietiPekka on Mon Oct 02, 2006 1:15 pm, edited 1 time in total.
Niin, kaikkea se teettäkin.
Ei sun avatarissa kuitenkaan mitään vikaa ole. Se on ihan ok.
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
Postcrossing
- PietiPekka

- T.Pitkänen

Re: Avatar
Mulla taas on kuva kotipirustamme, joka on Glen of imaalin terrieri, Nessi.
- Juristi M
- Euro-Master in Training

Avatar on Kraainem'in kunnan vaakuna. Kraainem sijaitsee Belgiassa Vlaams Brabantin provinssissa aivan Brysselin pääkaupunkialueen kyljessä. Kraainem oli kotipaikkamme tammikuusta 2006 aina heinäkuun 2008 loppuun. Olemme muuttaneet takaisin Helsinkiin, mutta päätin säilyttää Kraainemin vaakunan avatarina ihan nostalgiasyistä. Oli se vaan mukavaa aikaa.
seteleitäkin sai ihan suoraan seteliautomaatista.
- *anneli*
- Euro-Expert in Training

Kukapa ei tuntisi minun avatariani
Kiroileva siili -sivuilta saa tämmöisiä avatar-kuvia ilmatteeksi ja niinpä päätin ottaa semmoisen käyttööni täällä, kun en oikein osannut tuohon pistää mitään itse ottamaani kuvaa. Kiroileva siili kyllä kuvastaa minua aika hyvin, sillä täältäkin kyllä kajahtaa ihan säännöllisin väliajoin ja pohojammaaksi
Meinaan siis, että olisin varmaan kaiken kaikkiaan aika hiljainen emäntä jos puheestani napsittaisiin kaikki törkyjutut pois...