hits met plaatsnamen die beginnen met H

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master

Post by sergeantmajoor »

je kunt inderdaad de plaats waar je invoert "manipuleren"om je alfabet vol te krijgen, maar de plaats waar een ander jouw biljet vind is gelukkig een verrassing. Echter hoe meer je invoert in een plaats met een H hoe vaker een ander de plaats met een H als hitplaats krijgt.ongeacht wie het is. Het hele topic H of ST is eigenlijk bedoeld om minder actieve leden, mensen met een 100% rode dot, niets ten nadele van hen, 8) alleen maar even prikkelen, .......om ook eens buiten de rode dot te gaan, of anderen te "prikkelen"eens een andere stad in te rijden om de laatste letter van hun alfabet te scoren of wat dan ook,
zie het in deze manier van benaderen en het community gevoel,wat at ook moge zijn, leg het eens aan me uit, zal dan wat meer gaan leven. Ik heb al een idee wat community betekent, er is nu wat meer discussie in dit topic dan in een hoop andere, Ik noem maar eens een score van het een of ander, 237,99 een volgende zegt Gefeliciteerd."" daar heb je.....nou ja betrokkene wel, maar de rest????.... weinig tot niets aan. Wel aan dat eerste getal maar het blijft wat mager, er zit weinig discussie aan. Zoals het nu gaat , vind ik het wel grappig.

Ik ga nu uit eten lees vanavond wel de reacties groeten.
erzin
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by erzin »

zoals ik al eerder heb gezegd, ik ben maar een kleine gebruiker. Ik ben nog maar 3 maand bezig (omdat ik EBT niet vroeger kende) en ik geef alleen mijn eigen biljetten in. Ik ruil wel eens met mijn vriendin en een paar familieleden, maar heel snel vooruit ga ik niet. :( de meeste statistieken werken (nog) niet voor mij, daarvoor moet je heel veel biljetten en hits hebben. er zijn gewoon weinig statistieken voor de kleine EBT'ers.
Je kan dan wel proberen om minder actieve mensen te prikkelen, maar volgens mij lezen de minder actieve mensen de forums ook niet. De laatste letter van het alfabet scoren kan je pas als je al heel actief bent. Als ik in een gemeente kom waarvan ik nog geen biljet heb, zal ik wel iets aankopen met een groot biljet om wisselgeld terug te krijgen, maar dat doe ik in mijn thuisstad ook. Het is wel leuk om uit meerdere gemeentes biljetten in te voeren, en sommigen doen hun best om zoveel mogelijk gemeentes te hebben, maar dat werkt ook weer pas na een langere tijd.
Ondertussen kunnen we dit forum al beter al een andere naam geven, en is dit een van de boeienste forums ! :D
3948
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by 3948 »

St komt inderdaad veel voor in plaatsnamen. De reden is heel simpel. St is gewoon een veel voorkomende combinatie in alle woorden - in het Nederlands :) (net zoals ts).
En H... Waarschijnlijk zonder reden zijn er in Belgisch Limburg bv heel veel plaatsen waarvan de naam begint met een H. Binnen een straal van 30 km (om maar iets te kiezen) van waar ik woon zijn er ook heel veel.

Ik vind het ook heel opvallend en grappig.
De statistieken erover zeggen mij niet zoveel.
Maar het kan een leuk tussendoortje zijn voor mensen die er zich wel graag mee bezig houden. Of gewoon een bezigheid als je eens niets beters te doen hebt. :)
Volgens mij komt het hele alfabet sowieso niet aan bod. Want plaatsnamen met X, Q of Y bv... :wink:

Zoals de spreekwoorden zeggen:
geven en nemen
leven en laten leven

(in bovenstaande tekst komt minsten 5 x st en minstens 4 x ts voor) :lol:
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master

Post by sergeantmajoor »

:wink: straks staken de stemmen en steekt er een storm van protest op.....
8) hup holland hup, :lol: laat de kleine gebruikers ook aan het woord en help de handige harries die hopen honderdjes invoeren een standpunt in te nemen om straks de helft van de hele hoop biljetten te splitsen in biljetten uit Hoogerheide, Hallaar en Stampersgat.

Wat is de laatste paar dagen gebeurd? Dit: ..... lekker even een stofje doen opwaaien......., er is leuk gereageerd, vind ik, maar het is duidelijk dat een ieder zijn eigen bedoelingen heeft met EBT in het algemeen en statistieken met plaatsnamen in het bijzonder.

Ik laat het er hier even bij, misschien komen er nog andere inspirerende oplossingen, maar als er een deling in de forumtopics komt, volg ik de sporen wel naar die off topic stroom. succes allemaal, over naar de orde van de dag.
€€F
Euro-Master
Euro-Master

Post by €€F »

heb al eens HNL voorgesteld om forum te splitsen, maar actie blijft verder uit..

merk zelf dat ik door de vele topics wel wat van het forum vervreemd..
If you can't solve it it's not a problem..

my stats
3948
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by 3948 »

€€F wrote:heb al eens HNL voorgesteld om forum te splitsen, maar actie blijft verder uit..

merk zelf dat ik door de vele topics wel wat van het forum vervreemd..
Het forum splitsen vind ik geen oplossing.
Dan "vervreemden" we alleen nog meer.
Ik vermoed dat dat juist één van de "problemen" is.
Iedereen staat steeds verder en verder van elkaar. Die wil dit, deze wil dat,... ieder zijn eigen zin maar geen echte communicatie meer. Zoals vroeger al eens aangehaald werd in dit topic.
Was ook een beetje te verwachten naarmate het forum groeit. Nieuwe en andere... vooral meerdere gebruikers. Het is geen klein "familie" forum meer. Heb dat nog al paar keer zien gebeuren bij andere forums.
We kunnen niet verwachten dat alles blijft zoals het was.

Persoonlijk vind ik dat het is wat je er zelf van maakt.
Als ik een topic niet wil lezen of er niet in wil posten doe ik dat gewoon niet. Maar gaan jammeren dat dat topic er niet moet zijn doe ik ook niet omdat anderen het mischien leuk vinden.

Gewoon voortboeren. :) De kern blijft toch wel behouden. Of we nu 1 keer per dag posten of 1 keer per week.
Bijtjes keren altijd terug naar hun korf en het paard naar de stal. :wink:
Euroblaster
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

that's right!!!

Post by Euroblaster »

Euroblaster lijkt mij een (hoe zeg ik dit) verstandig persoon. Hij heeft zeer weinig gepost. Misschien was hij het beu, dat er van die (voor hem) totaal nutteloze topic boven kwamen drijven. En hij geeft nu het voorbeeld.

Het is misschien wel de enige topic, waarbij na een paar bijdragen de toon van deze topic totaal veranderde. :D
www.amnesty.nl
www.seashepherd.com
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Volgens mij ben je gewoon van slag geraakt door het besmette water in Haarlem en omstreken in het vrij recente verleden.

Je hebt toch wel wat te melden op andere delen van het forum. Niet elke topic hoeft je interesse te wekken.
Euroblaster
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Euroblaster »

UPDATE:
Hulst
Hoogkerk
Heemstede
:lol:
www.amnesty.nl
www.seashepherd.com
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master

Post by sergeantmajoor »

ik had laatst een hit Hilversum Heerlen
3948
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by 3948 »

Ik heb ondertussen een zak(je) vol met:

Halen / Herk-de-Stad
Halen / Hasselt
Herk-de-Stad / Hasselt
Houthalen / Herk-de-Stad
Houthalen / Halen
Houthalen / Hasselt
Houthalen / Helchteren

...enz...

:lol: :twisted:
alice11
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by alice11 »

Sluiten zulke topics of er blijft straks niks meer over van ons gezellige forum :roll:
hyucou
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by hyucou »

inderdaad, dit is een nutteloos topic. de commentaren hier heb ik nog wel gelezen, maar al de plaatsnamen beginnend met een h die hier staan geschreven niet. interesseerd me niet, zoals bij de meesten vrees ik.

Ik was van plan het topic in de vergetelheid te laten geraken, maar nu er steeds weer nieuwe berichten in verschijnen zet ik er toch maar een slotje op.

Statistieken zijn vrijwel altijd interessant, maar dit gaat echt te ver.

//BaliBennie
Locked

Return to “Spelletjes & Statistieken”