En en? Veel gewisseld aldaar?Crazy Bob wrote:volgende keer als ik vlieg zal ik wat eerder van huis gaan
Wisselautomaten
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- Phaseolus
- Forum Moderator
Voor uw informatie, wie naar Fiumicino (vlieghaven van Roma) vliegt vind op het eerste niveau (departure niveau), een reeks wisselautomaten. Deze wisselautomaten liggen op het voetpad, waar je karretjes kun verhuren. Ze zijn daar om muntjes van 1€ te geven, maar als je een
invoert, krijg je 9*
en 5* 1€...

- eddydevries
- Forum Moderator
Misschien als de volgende EBT-meeting hier wordt gehouden????GP wrote:Ooit in Rome, ik denk niet dat ik daar binnen nu en 5 jaar kom, maarja.. Je weet het nooit..

Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
- Crazy Bob
- Forum Moderator
als echte EBT'er ga je natuurlijk met de auto naar meetings hèeddydevries wrote:Misschien als de volgende EBT-meeting hier wordt gehouden????GP wrote:Ooit in Rome, ik denk niet dat ik daar binnen nu en 5 jaar kom, maarja.. Je weet het nooit..

(om je kaartje een beetje op dat van de*lerger te laten lijken)
- eddydevries
- Forum Moderator
Ikzelf ga in ieder geval al eerder naar Italië: met Kerst en Oud/Nieuw zit ik daar (meer naar het Noorden: ook voor San Marino).Crazy Bob wrote:als echte EBT'er ga je natuurlijk met de auto naar meetings hèeddydevries wrote:Misschien als de volgende EBT-meeting hier wordt gehouden????GP wrote:Ooit in Rome, ik denk niet dat ik daar binnen nu en 5 jaar kom, maarja.. Je weet het nooit..
(om je kaartje een beetje op dat van de*lerger te laten lijken)
Maar GP heeft nog geen auto (te jong voor), dus als hij er zelf heen gaat is het handiger met het vliegtuig (met de scooter duurt het een tijdje

Eddy - Rotterdam - NL
- BaliBennie
- Forum Moderator
Kijk maar naar Yli~.
Die is nog langzamer onderweg op de fiets!
Die is nog langzamer onderweg op de fiets!
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
- Crazy Bob
- Forum Moderator
Inmiddels kan ik melden dat zowel in hal 2 als in hal 3 (departures) van Schiphol een ABN geldwisselautomaat is te vinden. Als je in hal 2 door de douane gaat, is de ABN Amro bank aan de linkerkant; tegenover de loketten vind je in de hoek een wisselautomaat. Je kunt
,
,
,
en
wisselen. Uitgifte uitsluitend in
en
(ik denk dat je munten krijgt als je
invoert, maar dat weet ik niet zeker, want ik heb zelf alleen 100 en 50 gewisseld). Als je een
invoert, krijg je 3 x
en 8 x
, bij invoer van een
krijg je 1 x
en 6 x
. Helaas zaten er vandaag alleen maar nieuwe L022 / U
in.
In hal 3 zit de ABN Amro eveneens links van de douane, als je richting de G en H gates loopt kom je er vanzelf langs. De wisselautomaat aldaar, die zich direct naast de gewone geldautomaat bevindt, was vandaag buiten gebruik.
Als je buitenlandse valuta naar euro's wisselt, wordt een provisie berekend, dus dat is naar mijn mening minder verstandig.

In hal 3 zit de ABN Amro eveneens links van de douane, als je richting de G en H gates loopt kom je er vanzelf langs. De wisselautomaat aldaar, die zich direct naast de gewone geldautomaat bevindt, was vandaag buiten gebruik.
Als je buitenlandse valuta naar euro's wisselt, wordt een provisie berekend, dus dat is naar mijn mening minder verstandig.