hafla wrote:een handtekening (Esmee.G?) aan de voorkant en een ster met de letter M erin aan de achterkant.
Ik vind het wel grappig om biljetten te zien met namen er op geschreven. Ik vraag me alleen af waarom die mensen hun naam op een briefje schrijven. Zelf heb het volgende biljet ontvangen op de markt Leyweg, Den Haag. De datum is de datum dat ik het biljet kreeg. De naam was dus nog erg "vers".
plaatje weg !!
Last edited by PEKU on Tue Nov 17, 2009 4:19 pm, edited 1 time in total.
hafla wrote:een handtekening (Esmee.G?) aan de voorkant en een ster met de letter M erin aan de achterkant.
Ik vind het wel grappig om biljetten te zien met namen er op geschreven. Ik vraag me alleen af waarom die mensen hun naam op een briefje schrijven. Zelf heb het volgende biljet ontvangen op de markt Leyweg, Den Haag. De datum is de datum dat ik het biljet kreeg. De naam was dus nog erg "vers".
Het is, dat er een achternaam bij staat, anders had je misschien zijn adres kunnen achterhalen.
"Hallo, ik heb je biljet teruggevonden. Vind je het ook leuk om biljetten terug te vinden?
Kom dan bij ons...".
Ik heb weer een biljet met stempel gevonden!
Een heel klein stempeltje rechtsboven achterzijde. Met in ruitvorm de letters R K B E afhankelijk waar je begint te lezen natuurlijk.
Nu nog uitvinden wat deze letters betekenen.
edit: plaatje opnieuw upload
Attachments
rkbe_50e.jpg (7.11 KiB) Viewed 1146 times
Last edited by PEKU on Tue Nov 17, 2009 4:17 pm, edited 1 time in total.