jabosa2 wrote:Vandaag ontving ik een biljet van vijf euro waarop het cijfer "5" gestempeld stond aan de voorzijde.
Op het eerste gezicht lijkt het totaal zinloos. Maar wie weet leidt het wel tot de oplossing van de Mondriaan Code, of de locatie van Atlantis!
O jaa, nou wordt het interessant!!! Kunnen we hier met zijn allen bijdragen aan de oplossing van één of andere code. Wie heeft de andere getallen???????
jabosa2 wrote:Vandaag ontving ik een biljet van vijf euro waarop het cijfer "5" gestempeld stond aan de voorzijde.
Biljetten met cijfers erop zijn niet zo zeldzaam. Die komen regelmatig voor.
Op mijn website heb ik al een hele verzameling Cijfers op bankbiljetten geschreven.
Maar een biljet waar een cijfers op gestempeld is, is wel interessant. Dat heb ik nog niet gezien.
Biljetten met cijfers erop zijn niet zo zeldzaam. Die komen regelmatig voor.
Op mijn website heb ik al een hele verzameling Cijfers op bankbiljetten geschreven.
Maar een biljet waar een cijfers op gestempeld is, is wel interessant. Dat heb ik nog niet gezien.
Helaas kan ik je geen foto laten zien van het stempel, maar het was echt gestempeld en niet geschreven.
demontventoux wrote:Hier is die beloofde foto PEKU voor op je site:
Bedankt demontventoux, nummer 300 ontbrak nog in de verzameling.
Het is een mooi doorleeft biljet dat al een heel leven achterzich heeft zo te zien. Jammer dat we niet weten waar dit biljet allemaal is geweest is.
Het duurt even voor hij op mijn website verschijnt. Ik heb zelf nog ongeveer 20 biljetten om te fotograferen.