Vertel een goede mop

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

hailtotheking
Euro-Master
Euro-Master

Re: Vertel een goede mop

Post by hailtotheking »

John loopt een apotheek binnen
en vraagt om een doosje vi agrapillen.
Vraagt de apotheker:
"Hebt u een recept van de dokter"
John: "Nee, maar ik heb wel een foto van mijn vrouw!"
http://game.desert-operations.nl/?recru ... d=d29ybGQx" onclick="window.open(this.href);return false; <== klik link en speel/Click and play
Zwedenfan
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Zwedenfan »

Oké, het is niet echt een standaard mop, maar ik vond dit toch ook vrij grappig toen ik het las:

De term "hippopotomonstrosesquip(p)edaliofobie" is vreemd genoeg een fobie...voor lange woorden!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hippopotom ... daliofobie" onclick="window.open(this.href);return false;
109 hits: 94 :flag-be: :flag-be: | 2 :flag-be: :flag-fr: | 1 :flag-it: :flag-be: | 5 :flag-nl: :flag-be: | 3 :flag-de: :flag-be: | 1 :flag-si: :flag-be: | 1 BGR :flag-be:
1 :flag-de: :flag-be: :flag-be:

Notes entered in: :flag-be: / :flag-fr: / :flag-it: / :flag-nl: / :flag-de: / :flag-uk: / /MC
nlspot
Euro-Master
Euro-Master

Post by nlspot »

Jantje komt thuis en zegt: "Moeder, ik ben van een ladder van 10 meter gevallen!" Moeder: "Oh, Jantje! Heb je je pijn gedaan?" "Nee hoor, ik ben van de onderste tree gevallen
Visit my site for my pictures.

http://nlspotfoto.blogspot.com/
hailtotheking
Euro-Master
Euro-Master

Post by hailtotheking »

Sammy staat op de markt met dekens. Voor zijn kraam staat een groot bord met de leus: 'ALLEEN ONDER DEZE WONDERDEKEN WORDT U NOOIT ZWANGER!' Een enthousiaste dame wil net één van zijn dekens kopen, als een boze zwangere vrouw op Sammy af stapt en zegt: "Kijk eens! Ik heb van jou zo'n deken gekocht en ik ben toch zwanger geworden!" "Tja," antwoordde Sammy droogjes, "maar dan was u waarschijnlijk ook niet ALLEEN."
http://game.desert-operations.nl/?recru ... d=d29ybGQx" onclick="window.open(this.href);return false; <== klik link en speel/Click and play
hailtotheking
Euro-Master
Euro-Master

Post by hailtotheking »

Carglass heeft aangekondigd zo snel mogelijk Joran van der Sloot terug te halen naar Nederland.
Ze zijn anders bang dat zijn sterretje niet meer te repareren valt. :wink:
hailtotheking
Euro-Master
Euro-Master

Post by hailtotheking »

Een Vlaams boerke wordt bezocht door de Economische Inspectie. Hij wordt gecontroleerd omdat hij zijn werknemers niet correct zou betalen. "Ik zou graag de lijst zien van jouw werknemers en hun lonen", zegt de controleur. "Wel", zegt de boer, "er is mijn meesterknecht die nu drie jaar hier werkt. Ik betaal hem 400.-- per week plus vrije kost en inwoon. Dan is er de kokkin. Zij werkt hier 18 maanden en verdient 300.-- per week plus vrije kost en inwoon." "Dan is er nog ene die wat simpel is. Die werkt ongeveer 18 uur per dag en doet 90 % van het werk op de boerderij. Hij verdient 10.-- per week, betaalt zijn eigen kost en inwoon en ik koop hem iedere zaterdagavond een fles whiskey. Af en toe slaapt hij bij mijn vrouw." "Dat is de kerel waar ik mee wil praten, diene simpele" zegt de controleur. "Dat doe je al..." antwoordt de boer.
boozebelly
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by boozebelly »

Een blinde man gaat met zijn geleidehond een winkel binnen. Vervolgens slingert hij de hond wild in het rond waarop de verkoper vraagt: "Wat is er aan de hand meneer?" Waarop de man antwoord: "Oh niks, ik kijk gewoon ff rond". :P
hailtotheking
Euro-Master
Euro-Master

Post by hailtotheking »

Een koppel op weg huiswaarts, besluit na een vermoeiende vakantie, om wat uit te rusten in een hotelletje langs de weg.
Ze vragen de receptionist om hen over vier uren weer te wekken. Bij vertrek krijgen ze een rekening gepresenteerd van 350 euro.
De man ontsteekt in woede. De receptionist en de manager vertellen dat dit de standaardtarieven zijn. Het hotel beschikt over een
riante sauna met massage, een zwembad met Jacuzzi, allemaal ter beschikking van de ge - eerde gasten. Elke avond een optreden
van de beste artiesten uit Parijs, Londen en Amsterdam. De man zegt dat ze daar geen gebruik van hebben gemaakt. De manager
blijft echter bij zijn verhaal: 'Het is hier, dus u had er gebruik van kunnen maken'. De man schrijft morrend een check uit en
overhandigt die aan de manager. Daarop roept deze verbaasd uit:! Maar mijnheer, dit is een check voor slechts 100 euro!
Klopt, zegt de man, 'Ik heb u 250 euro in rekening gebracht voor het vrijen met mijn vrouw'. 'Maar dat heb ik niet gedaan',
roept de manager verontwaardigd. Daarop antwoordt de man, 'Ze was hier, dus u had er gebruik van kunnen maken'.
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master

Post by mrfeanfan »

hailtotheking wrote:Carglass heeft aangekondigd zo snel mogelijk Joran van der Sloot terug te halen naar Nederland.
Ze zijn anders bang dat zijn sterretje niet meer te repareren valt. :wink:
:p ik ken hem anders ...

Joran van der sloot is gevraagd voor het programma 40 dagen zonder sex...
Hij denkt het met gemak te halen ....
Zijn medegevangen denken
mwah ......
hailtotheking
Euro-Master
Euro-Master

Post by hailtotheking »

Een jong Chinees stel trouwt. Zij is nog maagd. Hij eigenlijk ook, maar zij weet dat niet. In hun huwelijksnacht kruipt zij naakt onder de lakens terwijl haar man zich in het donker uitkleedt. Hij klimt in bed en probeert haar gerust te stellen. "Liefje," fluistert hij, "ik weet dat dit jouw eelste keel is, maal ik beloof je dat ik alles vool je zal doen, alles wat je me vlaagt. Wat zou je glaag willen?" Na een korte stilte antwoordt ze: "Ik wil iets waal mijn vliendinnen het ovel hebben... Nummel 69."
Van zijn kant volgt ook een stilte en eindelijk antwoordt hij: "Wil je echt Foe Yon Hai met kip en bami?"
hailtotheking
Euro-Master
Euro-Master

Post by hailtotheking »

Een brandweerman staat buiten bij de brandweerkazerne te sleutelen aan de motor van een pomp. Opeens hoort hij achter zich een lief stemmetje dat zegt: "Dag meneer de brandweer." Hij draait zich om en ziet een klein meisje van een jaar of zes, dat in een bolderwagen zit. De bolderwagen is omgebouwd tot een brandweerwagen, compleet met ladder en brandslangen. De wagen wordt getrokken door een hond en een kat. Complimentjes makend over wat hij ziet loopt hij rondom de bolderbrandweerwagen. De hond is met een riem aan zijn halsband voor de kar gespannen. De kat zit vast aan de kar via een touwtje om zijn staart. Een beetje verbaasd zegt de brandweerman tegen het lieve wicht: "Ik wil me er niet mee bemoeien, maar volgens mij trekt die kat de kar beter als je hem ook aan een halsband vastmaakt." "Dat weet ik," zegt het meisje, "maar dan heb ik geen sirene!"
hailtotheking
Euro-Master
Euro-Master

Post by hailtotheking »

Klant: "Ober, dit stuk taart ruikt naar Whisky."
De ober gaat 2 stappen achteruit en vraagt:
"Nu nog meneer?"
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master

Post by wally2cv »

Een man gaat een bak bier halen, zijn vrouw roept hen na "als ze eieren hebben breng er dan maar 6 mee".
Even later komt de man thuis met 6 bakken bier , vraagt zijn vrouw "waarom 6 bakken", "ze hadden eieren" zei de man
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
gille
Euro-Master
Euro-Master

Post by gille »

:lol:

Hier ook eentje:
Wie woont naast superman?
...
buurman!
Brand new website: #IceBucketChallenge Videos
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

gille wrote: :lol:

Hier ook eentje:
Wie woont naast superman?
...
buurman!
Hee, de mijne ook !!
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”