N.I.G

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master

Re: N.I.G

Post by Henk Draijer »

Al de vlaggetjes die in NIG staan zijn verdwenen. 8O
De vlag van Luxemburg is nog wel te zien. 8)

Edit: Uren later en de vlaggetjes zijn weer te zien. :lol:
arjanvs
Euro-Master
Euro-Master

Post by arjanvs »

Bij mij staat Enschede niet bij de top 20 van grootste plaatsen maar wel bij de grootste gemeenten :(
De postcode is 7532 en dat is nou net de enige die er niet tussen staat bij de codes.
Maar dit is toch echt in Enschede.
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master

Post by jrnsndrs »

arjanvs wrote:Bij mij staat Enschede niet bij de top 20 van grootste plaatsen maar wel bij de grootste gemeenten :(
De postcode is 7532 en dat is nou net de enige die er niet tussen staat bij de codes.
Dat kun je controleren door het bestand codes_netherlands.txt te openen Je kunt eventueel zelf de ontbrekende postcode toevoegen.

LET OP: gebruik kladblok! 'Grote' tekstverwerkers voegen opmaakinformatie toe en daar begrijpt NIG geen barst van.
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

arjanvs wrote:Bij mij staat Enschede niet bij de top 20 van grootste plaatsen maar wel bij de grootste gemeenten :(
Ik heb het gevonden !!!!

Het is namelijk niet de stad Enschede, maar Glanerbrug (een dorp in de gemeente Enschede).

Volgens http://www.postcode.nl is 7532 wel Enschede, maar die veegt de hele gemeente op één hoop (dus daar kan je hier net op aan).

7533 en 7534 liggen trouwens ook in Glanerbrug.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Marco1970
Euro-Master
Euro-Master

Post by Marco1970 »

Klopt het dat de laatste update van een jaar geleden is?
EBT Profile: Marco1970
EBT Check Statistics: Marco1970
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master

Post by jrnsndrs »

Marco1970 wrote:Klopt het dat de laatste update van een jaar geleden is?
Volgens mij wel.
Ik verwacht de volgende update pas als er D( :flag-ee: ) biljetten gevonden zijn.
Bobtail, doe mij (en de EBT-gemeenschap) een plezier en bewijs dat ik het mis heb!
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."

vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Volgens mij kwam er geen nieuwe update.
Marco1970
Euro-Master
Euro-Master

Post by Marco1970 »

jrnsndrs wrote:
Marco1970 wrote:Klopt het dat de laatste update van een jaar geleden is?
Volgens mij wel.
Ik verwacht de volgende update pas als er D( :flag-ee: ) biljetten gevonden zijn.
Dus de "suspicious combination" :flag-fr: :flag-de: :note-10: blijft voorlopig nog suspicious als ik NIG moet geloven... :(
EBT Profile: Marco1970
EBT Check Statistics: Marco1970
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Nee

Suspicious or new combinations :wink:
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
arjanvs
Euro-Master
Euro-Master

Post by arjanvs »

Ik snap er niks van bij mijn statistieken staan geen postcodes nederland.
Maar in het tekstbestand wel :(
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master

Post by jrnsndrs »

arjanvs wrote:Ik snap er niks van bij mijn statistieken staan geen postcodes nederland.
Worden die postcodes voorafgegaan door // en een stel spaties? Dan ziet NIG dat als commentaar en niet als een regel die verwerkt moet worden.

arjanvs
Euro-Master
Euro-Master

Post by arjanvs »

jrnsndrs wrote:
arjanvs wrote:Ik snap er niks van bij mijn statistieken staan geen postcodes nederland.
Worden die postcodes voorafgegaan door // en een stel spaties? Dan ziet NIG dat als commentaar en niet als een regel die verwerkt moet worden.

Ja die staan er idd voor :(
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master

Post by jrnsndrs »

arjanvs wrote:
jrnsndrs wrote:

Ja die staan er idd voor :(
Leuke klus, die dingen verwijderen. Ik spreek uit ervaring. En dat moet waarschijnlik met kladlok omdat NIG de eigen bestandsformaten van de 'grote' tekstverwerkers (zoals Word) niet begrijpt. NIG wil graag platte tekst.

vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Met de komst van de nieuwe Draghi-biljetten zie ik een probleem met de Duisenberg-Trichet-Draghi biljetten. Ik draai NIG haast nooit meer. Voor Henk uit Zandvoort doet ik nog wel de uur, minuut en seconde en de laatste keer was op (even spieken) 1 maart jongstleden. Het laden van het bestand duurt nu inmiddels zo'n 2,5 uur (en nog langer als ik systeem ook nog belast). En reken dan er ook nog maar 2 a 3 aan analyseren erbij. Dus in totaal zo'n maximaal 6 uur.
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Ik heb niet de indruk dat Bobtail er iets aan doet, dus NIG nu is wat het is.
Is er nog behoefte aan de statistieken van NIG? Want dan moeten we gewoon eens kijken wie hier kan programmeren (ik, maar ik denk niet dat ik dit alleen wil doen) en of we het in java of zo als opensourceproject kunnen opzetten.
Ik denk dat de snelheid voor mensen met veel biljetten erg belangrijk is.

En ik heb nog wel dingen in NIG die ik graag anders zie. Hoe grafieken bijvoorbeeld niet bij 0 beginnen vind ik niet mooi.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”