Nederland vs. Belgie op 13 november
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: Nederland vs. Belgie op 13 november
Wanneer er weer een battle plaats vind dan doe ik ook mee!!
Ik ben dan ook weer van de partij. Al weet ik nog niet bij welk team ik me dan zal gaan aansluiten.... 

-
- Euro-Regular in Training
Als je niet kan kiezen doe je weer een beetje bij allebei! Ook al zou het beter voor NL zijn om je daarbij aan te sluiten! 

- R/J
- Euro-Master
Ik vond het leuk om dit hele topic nog eens na te lezen. Volgens mij is iedereen wel beter geworden van deze wedstrijd.
Een eventuele volgende keer probeer ik wat actiever mee te doen.
Een eventuele volgende keer probeer ik wat actiever mee te doen.
My NIG stats have finally disappeared. My EBTST stats are still available.
ben jij soms een belg of zo?!Fons wrote:Ik ben dan ook weer van de partij. Al weet ik nog niet bij welk team ik me dan zal gaan aansluiten....
of zit je ons gewoon voor de lol op te naaien?!

what doesn't kill you makes you stronger.....
Join the EBT team on What Pulse
My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;
feel free to add: facebook
MY PROFILE
Join the EBT team on What Pulse
My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;
feel free to add: facebook
MY PROFILE
Zojuist het hele topic doorgenomen, was op de hoogte van de wedstrijd (dank je Brenda), helaas zelf niet veel bij kunnen dragen door andere verplichtingen en omdat ik door veel werken al de meeste biljetten op mijn werk had gehad. Wel leuk geweest om het eerste deel te kunnen volgen van 23.00 uur tot 7.00 uur, mijn werk ging erg snel die nacht
.
Mooi dat Nederland gewonnen heeft, had overdag voor het laatst gekeken en toen stond België voor, dus was blij verrast toen ik net las dat het ons gelukt was. Wel heel erg zonde van de all time highscore...
Mijn bescheiden bijdrage is 39 biljetten geweest met 2 hits (een actief en een passief). Had meer kunnen zijn, maar vanwege tijdgebrek over te boeken spaargeld opgenomen in de vorm van 5 x
in plaats van 500 x
. Tevens wilde ik mijn
aantal heel graag omhoog hebben zodat ik aldaar uit de dubbele cijfers ben...
Bij een volgende keer zal ik zeker mijn best doen om er bij te zijn, en dan zit ik hopelijk al boven de honderd, dus dan kan ik een flinke duit in het zakje doen hopelijk.
Voor nu iedereen bedankt voor de posts hier zodat ik het nog na heb kunnen lezen! Super!

Mooi dat Nederland gewonnen heeft, had overdag voor het laatst gekeken en toen stond België voor, dus was blij verrast toen ik net las dat het ons gelukt was. Wel heel erg zonde van de all time highscore...
Mijn bescheiden bijdrage is 39 biljetten geweest met 2 hits (een actief en een passief). Had meer kunnen zijn, maar vanwege tijdgebrek over te boeken spaargeld opgenomen in de vorm van 5 x

Bij een volgende keer zal ik zeker mijn best doen om er bij te zijn, en dan zit ik hopelijk al boven de honderd, dus dan kan ik een flinke duit in het zakje doen hopelijk.
Voor nu iedereen bedankt voor de posts hier zodat ik het nog na heb kunnen lezen! Super!
- eddydevries
- Forum Moderator
Er is er al weer eentje teruggevonden.
Alleen heeft mijn hitpartner een niet-bestaande postcode gebruikt.
Dus er is een nieuw profiel gemaakt met onbekende coördinaten.
Ik hoop dus, dat hij reageert naar de support, zodat dit rechtgezet kan worden.
Anders gok ik erop, dat het (door het commentaar "kerstmarkt") Valkenburg aan de Geul moet zijn.
Alleen heeft mijn hitpartner een niet-bestaande postcode gebruikt.
Dus er is een nieuw profiel gemaakt met onbekende coördinaten.
Ik hoop dus, dat hij reageert naar de support, zodat dit rechtgezet kan worden.
Anders gok ik erop, dat het (door het commentaar "kerstmarkt") Valkenburg aan de Geul moet zijn.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Dit biljet werd vandaag terug gevonden en liet me even terugdenken aan die leuke vrijdag de 13e
Dubbel leuk is dat het biljet is ingevoerd door een gebruiker die vandaag lid is geworden en pas 6 biljetten heeft ingevoerd.
Dubbel leuk is dat het biljet is ingevoerd door een gebruiker die vandaag lid is geworden en pas 6 biljetten heeft ingevoerd.
- eddydevries
- Forum Moderator
Gelukkig is de challenge inmiddels afgelopen, anders had deze ook nog voor België meegeteld.
Leuk dat deze, na die tijd, ons nog aan deze challenge herinnert (volgens mij een van de eerste EBT-challenges).
Leuk dat deze, na die tijd, ons nog aan deze challenge herinnert (volgens mij een van de eerste EBT-challenges).
Eddy - Rotterdam - NL