Tapaaminen Helsingissä 30.1.2010, Gringos Locos
Re: Tapaaminen Helsingissä 30.1.2010
Pistä aplfi ja turkoosi kans listalle. Tullaan jos vaan ollaan terveinä. Nyt on just vähän flunssaa päällä
.
Mina tulen! Paasen toista kahdelta ja polkaisen paikalle suoraan. Kiitos Avij vinkista!
Mikäs onkelma mulle miittiin tulo enää olisi, kun tulee tuttujakin ihan kivasti. Ei sillä ettenkö muutenkin olisi ollut tulossa.
Mitenkäs se majoitus siis?
Aina valmis jatkoille ja yleensä se "viimeinen ylhäällä".
- Tinker's damn
- Euro-Regular

3-4 paikkaa vielä miitissä vapaana, tai siten isompaa kabinettia varaamaan; hyvä, hyväFemppa wrote:Mikäs onkelma mulle miittiin tulo enää olisi, kun tulee tuttujakin ihan kivasti. Ei sillä ettenkö muutenkin olisi ollut tulossa.
Scandic Grand Marina vois olla hyvä virallinen jatkopaikka (siis nukkumapaikka
Mullahan on näillä näkymin myös mahdollisuus ns. patjamajoitukseen (ja olen siis naitu nainen, joten ei sellaiseen patjamajoitukseen).
Molemmat vaihtoehdot kiehtoo, joten mietin vielä lopullista päätöstä.
Molemmat vaihtoehdot kiehtoo, joten mietin vielä lopullista päätöstä.
Nämä keskustelualueet tuottavat yllätyksiä, Femppaa olin luullut n.25-vuotiaaksi kolliksi pääkaupunkialueelta
(toivon etten loukkaa) Mitäköhän minusta luullaan 
- Luumi
- Forum Moderator

Miekin luulin, että emppu edustaa kauniimpaa sukupuolta, kunnes satuin Mikkelin miitissä tuppautumaan kirahvikoiran kanssa eräiden herrasmiesten pöytään. Toisella oli paidassa vitosen ja koiran kuva ja tällä toisella luki paidassa, että "
emppu 112".
Toisin sanoen, miitit on aina yllätyksellisiä tilanteita, kun tapaa uusia ihmisiä nimimerkkien takaa. Sille ei vaan mahda mitään. Eikä se miun mielestä ole mikään huonokaan asia
Toisin sanoen, miitit on aina yllätyksellisiä tilanteita, kun tapaa uusia ihmisiä nimimerkkien takaa. Sille ei vaan mahda mitään. Eikä se miun mielestä ole mikään huonokaan asia
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 195th (Oct 2025)
Support team member
Parhaimmasta päästä nämä miittien ensihetket. En edes "vaivaudu" selvittelemään niiden träkkereiden sukupuolta tai ikää keitä en ole tavannut. Mielyttävä nähdä miten omat kuvitelmat heittävät kun sitten ekan kerran henkilön tapaa. Kouvolan miitissä tapasin mm. Hopean ensimmäisen kerran. Mielikuvissani hän oli joku nuori äijänketku, nörttien nörttiLuumi wrote:Miekin luulin, että emppu edustaa kauniimpaa sukupuolta, kunnes satuin Mikkelin miitissä tuppautumaan kirahvikoiran kanssa eräiden herrasmiesten pöytään. Toisella oli paidassa vitosen ja koiran kuva ja tällä toisella luki paidassa, että "emppu 112".
![]()
Nonih. Tälle körmylle on nyt varattu huone Grand Marinasta. Eikä tälläkään kertaa kannattanut käyttää hotellin omia sivuja varauksen tekoon....
(Femppahan on suora assosiaatio sanasta Feminin, tosta veli Hopeasta olen Empun kanssa samoilla linjoilla
)
(Femppahan on suora assosiaatio sanasta Feminin, tosta veli Hopeasta olen Empun kanssa samoilla linjoilla
- yoto
- Euro-Regular

..ei varmaan tartte arvata missä allekirjoittanut on töissä..
..ei varmaan tertte arvata, onko allekirjoittanut vuorossa tuona viikonloppuna..
..ei varmaan tertte arvata, onko allekirjoittanut vuorossa tuona viikonloppuna..
Mitäpä tuo nyt loukkaisi. 25-vuotias kolli pääkaupunkialueelta kuulostaa paremmalta, kuin 84-vuotias vanhapiika Liperistä1971o wrote:Nämä keskustelualueet tuottavat yllätyksiä, Femppaa olin luullut n.25-vuotiaaksi kolliksi pääkaupunkialueelta(toivon etten loukkaa) Mitäköhän minusta luullaan
Minua on myös luultu nenäkorun omistavaksi nuoreksi naiseksi, jolla on pitkä musta tukka.
Ei täsmää tuokaan. Joten mitäs täältä ilmaantuukaan...
Prynde ja mää ilmoittaudutaan alustavasti kans. Lisäksi koitan saada äipän (RiittaK) houkuteltua mukaan.
Maailmalle olet vain joku,
jollekin olet koko maailma
♥♥
jollekin olet koko maailma
♥♥
Hitto soikoon, onks emppu mies?Luumi wrote:Miekin luulin, että emppu edustaa kauniimpaa sukupuolta, kunnes satuin Mikkelin miitissä tuppautumaan kirahvikoiran kanssa eräiden herrasmiesten pöytään. Toisella oli paidassa vitosen ja koiran kuva ja tällä toisella luki paidassa, että "emppu 112".
![]()

Huh huh taisin ottaa muutaman lonkeron liikaa. Onneks en lähteny hotellihuoneeseen jatkoille
Last edited by Pimpe on Sat Jan 23, 2010 8:22 am, edited 1 time in total.
Ennenkun aurinko synty, niin täällä oli pirun pimeetä.
Tilastoni
Tilastoni
Mitenköhän minut valtasi tunne, että se on tällä kertaa Pimpe joka sitä rautalankaa kaipaisiPimpe wrote: Hitto soikoon, onks emppu mies?
- Luumi
- Forum Moderator

Työ kyl kohta säikytätte kaikki uudet tulijat noilla puheillanne...emppu wrote:Mitenköhän minut valtasi tunne, että se on tällä kertaa Pimpe joka sitä rautalankaa kaipaisiPimpe wrote: Hitto soikoon, onks emppu mies?Tuu miittiin niin väännellään
Vaikka jatkoilla
Finnish forum moderator
Support team member
Support team member