Thomas B wrote:
De hit die jij noemt (met SMH uit Amersfoort) heb ik inderdaad meegeteld. Die staat dus ook in de lijst met interessante hits!! De andere drie niet. Het klopt dus met zoals het in de top-50 lijst staat
En HNL: ik zal kijken of die vlaggetjes onder elkaar kunnen. Leek mij ook al mooier...
ahh ik wist niet of die erbij stond.. had op je site gekeken maar kon toen met de search mijn nick niet vinden.. nu wel
danku
ennuh... het is inderdaad mooi met die vlaggetjes:)
Of die stempel nu vals is of niet daar laat ik mij niet over uit.
Zonder stempel zal in ieder geval het langst duren en op den duur het meeste hist op leveren. Want vroeg of laat haalt de bank die gestempelde biljetten eruit.
john69 wrote:in de lijst staat dat ik 2 hits heb maar als ik in mijn lijst met notes kijk zijn dat er 3..........
Is dit een foutje of zie ik het verkeerd????
Ik heb hem al gevonden! Ik ben de lijst nog een keertje aan het nalopen kwam die hit van jou toevallig tegen. Ik zal hem er straks gelijk bij zetten. Ik heb hem blijkbaar over het hoofd gezien...
edit: De lijst is weer bijgewerkt! Je staat er nu met 3 hits in, John69!
Het regent de afgelopen week wel hits, enorm. Het is voor Erwic trouwens weer een hit in hele korte tijd! Lekker hoor . Die Thomas krijgt het maar druk over een paar maanden, als bhoeyb op 200 hits zit en de rest er ook elke week wel ééntje krijgt.