valkske wrote:pardon, ge staat er wel wat achter zenne, ge moet eens gaan kijken
Idd, tis hier vanavond al goed gepost geweest. ondertussen staat het bedrag reeds op: 39776080 € We beginnen dus stillekesaan ons streefdoel tegemoed te gaan. Nog 223920€ te gaan. Tkomt goed mannen...
HNL heeft vanavond weer zitten knallen met héél veel vijftigjes, honderdjes,
tweehonderdjes, en zelfs wat vijfhonderdjes, en die tellen keihard aan! Ik
heb zojuist nog €780 toegevoegd.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Het gaat nog spannend worden. Momenteel gaat het tamelijk goed maar 's avonds worden meestal het meeste briefjes ingegeven en eens voorbij 1 uur 's nachts gaat het snel bergaf.
Ik vrees echter dat ik op het moment dat we de 40.000.000 Euro halen niet online zal zijn.
Kga proberen mijn nieuwjaar zo ongeveer een uur voor 12h snachts te krijgen, dan heb ik nog de tijd om ze in te geven en dan maar hopen dat er zowel een hit inzit als een biljet die de kaap van de 40... overschrijdt.
Die 40.000.000 is bijna onmogelijk om nog te halen dit jaar. Liever zie ik ook dat het komende jaar de aantallen biljetten verdubbelen dan dat we deze mijlpaal gaan halen. Morgen nog maar eens op die weblog van emmem kijken hoe de verhouding van ingegeven biljetten 2002 vs 2003 ligt, ook gemeten naar het aantal users enz. enz. Vast een beetje kijken of één en ander haalbaar is.
Mensen die nog niet op emmem's weblog gekeken hebben (bestaan die nog ? ): doe jezelf een plezier en ga naar die site!
ik ben het helemaal met HNL eens ik ben zelf ook een regelmatige bezoeker van emmem z'n site en er zit een heleboel leuke info op.
maar toch hoop ik dat we het gaan halen al is het alleen maar voor een extra stimulans om door te gaan.
valkske wrote:pardon, ge staat er wel wat achter zenne, ge moet eens gaan kijken
Idd, tis hier vanavond al goed gepost geweest. ondertussen staat het bedrag reeds op: 39776080 € We beginnen dus stillekesaan ons streefdoel tegemoed te gaan. Nog 223920€ te gaan. Tkomt goed mannen...
HNL heeft vanavond weer zitten knallen met héél veel vijftigjes, honderdjes,
tweehonderdjes, en zelfs wat vijfhonderdjes, en die tellen keihard aan! Ik
heb zojuist nog €780 toegevoegd.
Dat is goed gedaan van HNL!!
Toen ik vanmiddag mijn biljetten invoerde, was er iemand (een Nederlander) die ongeveer 30, misschien zelfs +40 biljetten van maar liefst €200 invoerde!!!
Dat tikt ook heel erg aan!!!
Ik heb het gevoel dat we het net gaan halen!
Tja tziet er idd vree goed uit. Kzen eens benieuwd. Da is trouwens tschoonste wa er kan gebeuren he: ons streefdoel halen op enkele minuten van de jaarovergang.
Kheb zonet nog iemand gelinkt en ingelicht om zoveel mogelijk te posten voor morgenavond en em is al begonnen zie.