Het is dus een of ander blad....? Maar welk!
PS: ik heb gedroomd dat ze via de magriet hier waren gekomen, toch maar eens kijken vanmiddag!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Ik denk dat je gelijk hebt Blueman, ik heb zojuist nog even goed de estat gegevens bestudeerd en daarin zag ik de volgende links staan:Blueman wrote:wat voor mij persoonlijk overblijft:
- Emaillist!
Hieruit concludeer ik dat gisteren veel mensen de site hebben bezocht doormiddel van en link in hun e-mailbericht.Je e-mailbericht was inactief en deze link is inactief geworden. Als je toegang tot de link wilt krijgen, moet je dit venster sluiten en terugkeren naar je MSN Hotmail Bericht. Klik vervolgens op de knop Vernieuwen van de browser of sluit het bericht en open het opnieuw.
ik had vannacht ook al zitten kijken ervoor, maar kon ook niets eruit halen.nodisch18 wrote:Hieruit concludeer ik dat gisteren veel mensen de site hebben bezocht doormiddel van en link in hun e-mailbericht.
nou, zo apart vind ik het eigenlijk niet.Ralf wrote:E-maillist zou best wel kunnen ja.
Maarja aan de andere kant is het wel vreemd dat er ineens zoveel mensen via een mail op deze site komen en normaal niet
de allerlaatste gegevens zijn weer veranderd,Vengaboys wrote:'t Zijn er 556 volgens de laatste gegevens.... en die hit is met mij!Pretfles! wrote:Hij zal wel het aantal biljetten dat vandaag is ingevoerd ferm de hoogte in stuwen.
Gebruiker :Billy Benelly wrote:daar heeft hij helemaal geen tijd voor.Hij heeft het veel te druk met invoeren.
Shadow34 staat alweer twee dagen droog.Johnyboy wrote:Gebruiker :Billy Benelly wrote:daar heeft hij helemaal geen tijd voor.Hij heeft het veel te druk met invoeren.
Shadow34
Hilversum, Netherlands (1218AA)
Laatste biljet ingegeven : 2004-03-03 14:49:15
Aantal interessante hits : 1
Aantal ingegeven biljetten : 971
Als hij zo doorgaat knalt hij vrijdag in de NL top-50 binnen....