Hits van Homerken
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
ik heb mijn verontschuldigingen al aangeboden, en ik kan er ook niets aan doen dat ik een paar dingen vreemd vond o.a. je schrijft ergens dat in het begin van dit jaar een cheque is overhandigt aan kom op tegen kanker? hoe kom je dan aan een biljet dat bhoeyb op 29 februari heeft ingevoerd? in maart? en nog een paar dingen waar ik nu niet eens meer kan opkomen, zo belangrijk vind ik het. ik had een paar bedenkingen, die als je ze op een andere manier benadert inderdaad logisch zijn. hierbij nogmaals mijn verontschuldigingen.Homerken wrote:Jah sorry Valkske maar dat het nu net is omdat ik 19 hits heb op een totaal aantal biljetten ... tsjah lucky me ? Inderdaad ... en dat ik een softwareprogramma zou schrijven om hits te ronselen ... mjah ok tuurlijk ...
Ach jah denk er van wat je wil maar wat ik weet is toch het belangrijkste zeker, toch ?
Aan alle anderen dank jullie voor de felicitaties
- Homerken
- Euro-Regular
Kijk. Begin dit jaar is de cheque overhandigt tijdens de slotshow van 'Kom op tegen Kanker' op tv. Dit wil zeggen dat al het geld van onze actie, die over twee jaar liep, overhandigt is. Op dit moment zijn we dus terug bezig met nieuwe initiatieven om over twee jaar een nog groter bedrag binnen te halen ... en daar zit denk ik het misverstand.
Het geld is trouwens ook allemaal in Herentals gecollecteerd ... maar omdat ik het hier in Lichtaart invoer krijgt het 'Lichtaart' mee ... daarom zijn er ook een koppel hits bij met BhoeyB.
Sorry dat ik je zo aanviel maar ik denk dat je nu de situatie moet snappen.
Greetzzz
Het geld is trouwens ook allemaal in Herentals gecollecteerd ... maar omdat ik het hier in Lichtaart invoer krijgt het 'Lichtaart' mee ... daarom zijn er ook een koppel hits bij met BhoeyB.
Sorry dat ik je zo aanviel maar ik denk dat je nu de situatie moet snappen.
Greetzzz
Just write the URL on the note !!
ik heb je ook aangevallen, dus moet ik er maar tegen kunnen, je had je eigenlijk helemaal niet moeten motiveren, als je die 600 biljetten gewoon had ingevoerd en er geen hits mee had, had ik er waarschijnlijk geen erg in gehad. natuurlijk dat het erg normaal is dat je in die buurt meer hits hebt, de stad is daar zelfs meer 'landelijk' dan hier en het geld circuleert daar op een heel andere manier dan in een metropool als antwerpen. tinka zit ongeveer even ver van mij verwijdert als bhoeyb bij jou, en die voert ook serieuze happen in, maar hitten? tzal voor een andere keer zijn.

Valkske, je weet toch dat je je ingevoerde biljetten niet in de kast moet laten liggen maar juist weer moet uitgeven!!!! Als al je biljetten nog in de kast liggen, zul je nooit een hit krijgen hoor.valkske wrote:volgens mij lukt je dat nooit mijn biljetten te hitten, ik denk dat ze gewoon van de aardbodem verdwijnen zo gauw ik ze ingevoerd heb
goh, ik wou dat ik de boel in de kast had liggen, ik heb voor een totale waarde van 46700€ ingevoerd
ik zou dan wel ander reizen geboekt hebben dan dat ik nu heb gedaan
maar het lijkt er inderdaad op dat de boel ergens blijft steken, alhoewel ik dikwijls 's morgens mijn biljetten ga wisselen en er 's middags al geen enkel meer te bekennen is in bepaalde zaken

maar het lijkt er inderdaad op dat de boel ergens blijft steken, alhoewel ik dikwijls 's morgens mijn biljetten ga wisselen en er 's middags al geen enkel meer te bekennen is in bepaalde zaken

ja jongen, en ik moet nu helemaal zwijgen, het is of de duivel er mee gemoeid is maar ik heb nu 2 hits op 2 dagen (
)en ik moet nog een mooi deel invoeren. waar een arbeidsongeval al niet goed voor is. dat grapje met die broom is aanvaard door de verzekering alhoewel ik vorige week gaan werken ben, als je dat tenminste werken kon noemen
ik zal hem eens opzoeken en terug proberen te versturen. die pm dan. 'k ben gaan kijken er is niks terug te vinden
blijkbaar is er iets mis gelopen 

homerken!!!!! waar blijf je??? ik heb je ondertussen ingehaald (niet met hits alhoewel ik met 4 hits de laatste 2 weken mijn best heb gedaan) maar wel met het aantal biljetten. de volgende om in te halen zijn duizend en meer biljetten, dus dat is niet leuk? doe jij er wat aan om de spanning erin te houden???
-
- Euro-Newbie
ben ik die gebruiker dan ralf?????????Ralf wrote:wow hij gaat echt hard hij is niet bij te houden met zijn hits!
Hoeveel biljetten heeft hij vandaag ingevoerd?
ps bij mij in de stad is ook een nieuwe gebruiker en hij is nog referer van mij ook maar weet niet hoe ik hem hierheen heb gehaald
ik zag dat ik bij jou op nr2 stond in je referlijst..... ik ben op EBT gekomen door een link op bokt.nl
-
- Euro-Newbie