Ik heb net al mijn biljetten ingevoerd, helaas zonder interessante hit. Wel een meetinghit met Rob, maar die laat ik verwijderen.
Ik vond het een zeer geslaagde meeting. Ik had besloten om MDeens tip op te volgen en bij de Rabo aan de Emmastraat

op te nemen. Toen ik daar aankwam waren Rob en Bennie er ook. Daarna zijn we gedrieën naar de retail-atm van de ABN Amro gegaan. Ik had de eer om de vijfjes op te maken, tot grote ergernis van Eddy en HBoZ...

Wel opmerkelijk was dat de laatste 50 vijfjes allemaal Duisenbergvijfjes waren, waarvan 32 Nederlands waren. Als ik naar de
maandelijkse diffusietabellen van Nederland kijk denk ik dat ze in de zomer van 2002 voor het laatst in omloop waren. Helaas geen hit...
Na het plunderen van de retail-atm gingen we lunchen (toen belden Eddy en HBoZ om te klagen dat de retail-atm leeg was

), om vervolgens bij de Mediamarkt de iPad 2 te bewonderen (en ermee te kijken of er nog leuke hits voor ons waren bijgekomen

). Toen was het bijna 3 uur, en gingen we maar naar de VVV om alle andere meetinggangers op te wachten.
Toen iedereen er was gingen we een terrasje pakken, daarna even door de stad wandelen, toen weer een terrasje pakken (MDeen sloot zich hier bij ons aan) en daarna naar het restaurant. Hierna ging de harde kern (Rob, Eddy, yli, HBoz en ik) nog een terrasje pakken. Om kwart over 12 maakten we een eind aan de meeting, en gingen we weer huiswaarts. Ik besloot met Eddy en HBoZ mee te rijden, en dat heeft voor mij vijf nieuwe plaatsen opgeleverd. Uiteindelijk was ik om 4 uur thuis.
Ik wil Rob bedanken voor de organisatie, en Eddy omdat hij weer eens mijn taxichuffeur was.
Hopelijk zie ik jullie weer op een volgende meeting! En Crazy Bob, ik sluit mij aan bij Eddy!

Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut