Meeting Eindhoven 2 juli - Finse stijl

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Waar eten we?

Poll ended at Sun Jun 26, 2011 3:37 pm

Sizzling Restaurant
9
50%
Tapasbar Que Pasa
5
28%
Rodeo Grill restaurant
4
22%

Total votes: 18

rlaurenssen
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Re: Meeting Eindhoven 2 juli - Finse stijl

Post by rlaurenssen »

Ik ben ook weer thuis, na het eten zijn we nog met een paar man een biertje gaan drinken, maar gelukkig was ik een keer op tijd thuis,
waar we normaal gesproken nog even naar Duitsland zouden gaan :D. Ik heb er ook weer van genoten, tot de volgende meeting weer.
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Ik ben iets later naar Stratumseind gegaan, en met succes de 3:30 trein naar huis gepakt.

....en toen kon ik niet echt slapen (al meer dan een uur thuis).

Maar goed, morgen weer naar Eindhoven, want ik heb geen stempel op m'n enkele reis Eindhoven - Tilburg :D
(als ik goesting heb :P )
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Rob, bedankt voor de organisatie. Het was leuk, om elkaar weer te zien.
Hoewel we niet "even" naar Duitsland zijn gegaan, is het toch een latertje geworden: toen ik thuis kwam, begon het al licht te worden (net voor 5uur vanochtend).

Ik zal straks beginnen met alles in te voeren (wie weet wat daar nog uit komt).

Tot de volgende keer.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Crazy Bob wrote:Jammer dat ik er (wederom) niet bij.kon zijn. Groeten vanuit een zonovergoten Fredericton (Canada).
Er IS een manier, dat je zeker weet dat je bij een meeting erbij kan zijn.

Door er zelf eentje te organiseren. Dan kan je zelf de data bepalen, waar eventueel uit gekozen kan worden.
Eddy - Rotterdam - NL

pet26644
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by pet26644 »

hoi lieve mensen,

Ook ik was een mooie tijd terug in Amsterdam.
Zoals jullie weten was ik de zondaar die even niks invoerde meer..

Vanmorgen mijn boodschappenpotje even omgekeerd. En 4 biljetten ingevoerd, waarvan 1 hit met Haren
http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=97913466" onclick="window.open(this.href);return false; Dat is wel weer leuk, als ik eerlijk ben :) geniet ze

groet Peter
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

Ik heb net al mijn biljetten ingevoerd, helaas zonder interessante hit. Wel een meetinghit met Rob, maar die laat ik verwijderen.

Ik vond het een zeer geslaagde meeting. Ik had besloten om MDeens tip op te volgen en bij de Rabo aan de Emmastraat :note-500: :note-500: :note-500: op te nemen. Toen ik daar aankwam waren Rob en Bennie er ook. Daarna zijn we gedrieën naar de retail-atm van de ABN Amro gegaan. Ik had de eer om de vijfjes op te maken, tot grote ergernis van Eddy en HBoZ... :oops: Wel opmerkelijk was dat de laatste 50 vijfjes allemaal Duisenbergvijfjes waren, waarvan 32 Nederlands waren. Als ik naar de maandelijkse diffusietabellen van Nederland kijk denk ik dat ze in de zomer van 2002 voor het laatst in omloop waren. Helaas geen hit... :(

Na het plunderen van de retail-atm gingen we lunchen (toen belden Eddy en HBoZ om te klagen dat de retail-atm leeg was :lol:), om vervolgens bij de Mediamarkt de iPad 2 te bewonderen (en ermee te kijken of er nog leuke hits voor ons waren bijgekomen :wink:). Toen was het bijna 3 uur, en gingen we maar naar de VVV om alle andere meetinggangers op te wachten.

Toen iedereen er was gingen we een terrasje pakken, daarna even door de stad wandelen, toen weer een terrasje pakken (MDeen sloot zich hier bij ons aan) en daarna naar het restaurant. Hierna ging de harde kern (Rob, Eddy, yli, HBoz en ik) nog een terrasje pakken. Om kwart over 12 maakten we een eind aan de meeting, en gingen we weer huiswaarts. Ik besloot met Eddy en HBoZ mee te rijden, en dat heeft voor mij vijf nieuwe plaatsen opgeleverd. Uiteindelijk was ik om 4 uur thuis.

Ik wil Rob bedanken voor de organisatie, en Eddy omdat hij weer eens mijn taxichuffeur was.

Hopelijk zie ik jullie weer op een volgende meeting! En Crazy Bob, ik sluit mij aan bij Eddy! :twisted:
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by BaliBennie »

Ik heb me prima vermaakt op de meeting van Eindhoven.

Het begon al goed zaterdagochtend vroeg. Ik nam de trein van 7.04 uur in Nieuw Amsterdam. Bij aankomst op het station werd ik al gelijk aangevlogen door een dame uit Engeland die geen kaartje uit de automaat kreeg. Ze had wel een Maestro-kaart maar die optie stond uit op de kaartjesautomaat. Ze moest 20 euro in muntgeld hebben. Ik kon haar 15 euro in muntgeld leveren en bij de volgende reizigers die per auto arriveerden kon ze nog eens vijf euro wisselen. Zodoende kreeg ik haar twintigje te pakken. Na een overstap in Zwolle kwam ik in Utrecht aan. Daar nam ik even de tijd voor een Starbucks koffie met hitsmaakje.
Vanuit Utrecht nam ik de rechtstreekse intercity naar Eindhoven die om 10.45 uur aankwam. Toen ik van het perron afliep kwam ik in de tunnel Rob al tegen. 8O Best wel een verrassing. Samen zijn we nog wat banken afgestruind voordat die dicht gingen. Bij de Rabo kwamen we Elmo al tegen die bezig was de automaat te plunderen. Daarna nog even een middagsnack genomen. Uiteindelijk zijn we naar meetingpoint VVV bij het station gegaan. Daar kwamen na verloop van tijd de andere meetinggangers binnendruppelen.

De meeting is daarna prima verlopen en ik heb me prima vermaakt. Na een paar terrasjes zijn we bij Sizzling naar binnen gegaan voor ons avondmaal. Alles heeft prima gesmaakt, maar het heeft allemaal best lang geduurd tussen de gangen. Uiteindelijk kwam ons toetje pas na half tien. Ik was van te voren van plan om de trein van negen uur huiswaarts te nemen als het zo uit was gekomen. Na het snel binnenwerken van mijn toetje ben ik ook direct naar het station gegaan. Mijn trein vertrok om tien uur en ik was uiteindelijk om half twee in de nacht weer in mijn bedje. En.... om zes uur ging mijn wekker alweer voor een werkdag bij de Wavin. Jah op zondag :|
Zondagavond bij het invoeren bleek dat ik een goede oogst had met biljetten. Een geweldig mooie Starbucks-hit en bij de banken haalde ik nog drie meetinghits.

De foto's die ik zaterdag genomen heb staan al online op mijn Panoramio-account.

Rob bedankt voor de leuke meeting! Ik hoop jullie allen weer snel te zien op de volgende meeting!
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!

Look at my 5 years statistics

Er gaat niets boven Groningen EBT
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Ik heb zo'n idee, dat ik dit biljet in Eindhoven heb uitgegeven.

Ik geloof nooit dat deze anders zo snel in Eindhoven kon komen.
Eddy - Rotterdam - NL

Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

Het zal je verbazen hoe snel biljetten kunnen reizen! :wink:

(nee, ik ben na de EBTM'05 niet in Glücksburg geweest, en dit biljet is op 9 september in Rome uitgegeven (aan de Piazza Navona, om precies te zijn! :P)
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”