Dat laatste heb ik een keer gedaan in Breda. Dat was erg lekker en leuk.MDeen wrote: Als laatste is er ook nog een culinaire stadswandeling mogelijk. Deze begint rond 17:00 uur en duurt 4 uur en er wordt een driegangenmenu met aperitief in 4 verschillende locaties genuttigd. Kost 52,50 euro pp (inclusief 3 consumpties) plus 20 euro reserveringskosten.
EBT meeting in Venlo 17 maart
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- googlejaps
- Euro-Master

Re: EBT meeting in Venlo januari/februari/maart
Het was een grapje, MDeenMDeen wrote:Oh ja, had ik even niet aan gedacht. Als er interesse voor is wil ik de meeting best verschuiven, of anders ergens in mei of juni (als het mooi weer is) nog iets organiseren.
Is de gids tweetalige of meertalige ?MDeen wrote:Er zijn drie soorten stadswandelingen, een algemene stadswandeling, een beeldenroute en een rosariumwandeling
Het is een uitstekend ideeMDeen wrote:Als laatste is er ook nog een culinaire stadswandeling mogelijk. Deze begint rond 17:00 uur en duurt 4 uur en er wordt een driegangenmenu met aperitief in 4 verschillende locaties genuttigd. Kost 52,50 euro pp (inclusief 3 consumpties) plus 20 euro reserveringskosten.
Avec le temps et la patience, la feuille de mûrier devient de la soie (proverbe chinois)
-
MDeen
- Euro-Master

Waarschijnlijk meertalig: Nederlands, Venloos en Duitseurostyle wrote: Is de gids tweetalige of meertalige ?![]()
Het zal afhangen van het aantal franstalige deelnemers.MDeen wrote: Is er behoefte aan een franstalige gids?
Wat zou u willen vragen voor het stuk van informatie. Dank u wel
Avec le temps et la patience, la feuille de mûrier devient de la soie (proverbe chinois)
- harrycompany
- Euro-Expert in Training

Ik hoor wel welke datum het wordt, en dan maak ik tijd als het gaat.
Goin' down to southpark.....
Oja, 7 januari kan ik ook niet, maar die ging het toch al niet worden zeker?
zeven januari is wel erg kort dag ja
...misschien handig een datum te gaan prikken, zodat er een mogelijkheid bestaat een eventuele datum vrij te houden.
...misschien handig een datum te gaan prikken, zodat er een mogelijkheid bestaat een eventuele datum vrij te houden.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
-
MDeen
- Euro-Master

De dagen dat de meeste mensen kunnen zijn 25 februari en 17 maart. Ik heb zelf een voorkeur voor de laatste, dus het wordt 17 maart.
- MM8_NL
- Euro-Master

17 Maart is een vrij weekeinde bij ons, dus er wordt over nagedacht.MDeen wrote:De dagen dat de meeste mensen kunnen zijn 25 februari en 17 maart. Ik heb zelf een voorkeur voor de laatste, dus het wordt 17 maart.
Re: EBT meeting in Venlo 17 maart
Staat in mijn agenda genoteerd. Wel onder voorbehoud.
Beisein ist mitmachen!
Ik ben er ook wel bij. Ik zal proberen een visum te krijgen
Of dit is om Groningen uit te komen, of om Limburg te betreden laat ik in het midden.
Ik ben er ook wel bij. Ik zal proberen een visum te krijgen
Of dit is om Groningen uit te komen, of om Limburg te betreden laat ik in het midden.
- Ralf
- Euro-Master

Wij zullen beide aanwezig zijn, datum staat genoteerd!
Ik ben akkoord.
Het is een goede dag.
Het is een goede dag.
Volgens mij had ik 17/3 als één van de voorkeurs data gegeven....dus je suis là
Als er nog iemand als taxi tussen Tilburg-Venlo en Venlo-Eindhoven wil functioneren dat weekend zal dat kei tof zijn
Als er nog iemand als taxi tussen Tilburg-Venlo en Venlo-Eindhoven wil functioneren dat weekend zal dat kei tof zijn
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
- bhoeyb
- Euro-Master

17 maart staat genoteerd. Ik zal er zijn.