Telegraaf artikel 3 Mei

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Hoho,

Lees s.v.p. even de archieven (rond augustus/september 2003). We hebben dit vrij recent gedaan en hebben daarbij heel veel kranten gemaild (ook de regionale). Daarbij komt dat er deze keer niet eens een directe aanleiding is om ons weer te gaan presenteren.
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

HNL wrote:Hoho,

Lees s.v.p. even de archieven (rond augustus/september 2003). We hebben dit vrij recent gedaan en hebben daarbij heel veel kranten gemaild (ook de regionale). Daarbij komt dat er deze keer niet eens een directe aanleiding is om ons weer te gaan presenteren.
Volgens mij heeft het alleen in de telegraaf gestaan of het ik het verkeerd?
Ik zou het iedergeval wel super vinden als het in de BN de Stem komt want daar is bijna iedereen hier lid van. Hier is denk ik een van de dunst bevolke EBT omgeving.
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

HNL wrote:Hoho,

Dan moeten we even een jaartje wachten, over ongeveer een jaar hebben
we 5.000.000 biljetten, dat lijkt me wel een goed excuus voor een media-
offensief.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Ralf wrote:Volgens mij heeft het alleen in de telegraaf gestaan of het ik het verkeerd?
Ik zou het iedergeval wel super vinden als het in de BN de Stem komt want daar is bijna iedereen hier lid van. Hier is denk ik een van de dunst bevolke EBT omgeving.
Ik hoop toch niet dat je de kranten wilt afdwingen om een stukje te gaan plaatsen. Denk dat het een beetje averechts effect heeft als je kranten maar om de haverklap bestookt met informatie zonder inhoud. Anders gezegd: aanklopt met 'mogen we gratis reclame'.
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

HNL wrote:
Ralf wrote:Volgens mij heeft het alleen in de telegraaf gestaan of het ik het verkeerd?
Ik hoop toch niet dat je de kranten wilt afdwingen om een stukje te gaan plaatsen. Denk dat het een beetje averechts effect heeft als je kranten maar om de haverklap bestookt met informatie zonder inhoud. Anders gezegd: aanklopt met 'mogen we gratis reclame'.
Zeker niet afdwingen alleen vragen of ze intressen hebben in een stukje over de site als ze het leuk vinden.
ans
Euro-Master
Euro-Master

Post by ans »

Ralf wrote:
Ralf, ga nu niet mailen met de Stem. Ik heb namenlijk contact gehad met een verslaggeefster van de Stem die misschien een interview met me wil hebben. Dus houd het nu even rustig. Ik hoor morgen meer van haar.
Venga
Euro-Master
Euro-Master

Post by Venga »

Elmo wrote:Trouwens Vengaboys, jij werkt toch als journalist bij RTV Utrecht? Kun je er dan voor zorgen dat ze daar ook iets over Eurobilltracker vertellen? :idea:
Heb ik al eens gedaan en de link staat uiteraard ook op onze site.

Maar het is al een tijdje geleden dus binnenkort gooi ik nog eens een balletje op. Van alle Utrechters (HNL, ondergetekende, marianne, bollero, JoopB, Barny etc) lijkt HNL me dan de meest geschikte kandidaat voor een interview.

Interesse? :lol: :?:
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master

Post by nodisch18 »

ans wrote: Ik heb contact gehad met een verslaggeefster van de Stem die misschien een interview met me wil hebben. Ik hoor morgen meer van haar.
Cool! Hou je ons op de hoogte?? Ben erg benieuwd! :D
"The world is like a book, those
who don't travel only read the first page
"
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

ans wrote:
Ralf wrote:
Ralf, ga nu niet mailen met de Stem. Ik heb namenlijk contact gehad met een verslaggeefster van de Stem die misschien een interview met me wil hebben. Dus houd het nu even rustig. Ik hoor morgen meer van haar.
Ik heb ze alleen een maand of 4 geleden gemailt.
Ik ben super benieuwd of het erin gaat komen!
Als dat zou zijn zou het wel fantastisch zijn denk ik.
Want West- Brabant is nou eenmaal niet echt een gebied met veel EBTers :cry:
ans
Euro-Master
Euro-Master

Post by ans »

Vanmiddag, interview met de Stem en vanavond komt de fotograaf.
Dan komt het hele team, hebben we meteen ons etentje. :lol: :wink:
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master

Post by jabosa2 »

ans wrote:Vanmiddag, interview met de Stem en vanavond komt de fotograaf.
Maak er maar een mooi artikel van en vraag of ze het ook in de Stem zetten die veel in Bergen op Zoom e.o. gelezen wordt??

Veel plezier tijdens jullie etentje en als het resultaat van je krantenbericht net zo goed als dat van de Oostenrijkers dan hebben jullie weer een etentje verdiend.
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master

Post by nodisch18 »

ans wrote:Vanmiddag, interview met de Stem en vanavond komt de fotograaf. Dan komt het hele team, hebben we meteen ons etentje. :lol: :wink:

8) Cool, goed bezig Ans! :D
"The world is like a book, those
who don't travel only read the first page
"
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

ans wrote:Vanmiddag, interview met de Stem en vanavond komt de fotograaf.
Fantastisch!
Dat wordt een leuke dag denk ik!
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

jabosa2 wrote:Maak er maar een mooi artikel van en vraag of ze het ook in de Stem zetten die veel in Bergen op Zoom e.o. gelezen wordt?
Zit daar een verschil tussen dan?
Anders moet je vragen of het in een algemeen deel mag komen.
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master

Post by jabosa2 »

Ja volgens mij is er een krant voor de regio Breda, en 1 voor Roosendaal en 1 voor Bergen op Zoom.
Mijn ouders en wij lezen allebei BN/De Stem maar in de krant van mijn ouders staan andere artikelen dan in die van ons, dus vandaar.
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”