Osumattomat putket
Todella upea nelososuma! Kartalla näyttää myös upealta! Mukavaa myös, ettei mukana ole suurkäyttäjiä Jania lukuun ottamatta.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Semmosta se on. Ei täällä Saksassakaan saisi osumia ilman aktiivista syöttämistä. Minna_fi Potsdamissa on syöttänyt käsittääkseni ihan hyvinkin seteleitä, tuloksena vain yksi osuma. Minä nyt olen syöttänytkin 40 000 seteliä täällä 10 kuukauteen (se on vaan tahdosta kiinni) ja osumia on tullut sentään jonkun verran. Alhaisiahan ne osumien määrät on kaikkialla Suomen ulkopuolella.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Tuntuu olevan kroonista, minullakin on noita ongelmia..Pimpe wrote:Taas hyvä putki menossa, viimeset 342 seteliä ilman osumaa (siis itse löydettyä)
Kait se on kohta tehtävä, jonkinmoinen kikkailusessio
Current situation: It's been 11 days, 67 notes since last hit.
Next hit should occur at the latest 05.07.2007 (or it's a dry spell

-
- Euro-Expert
Voi niitä osumia tulla sitten jälkeenkinpäin.Pimpe wrote:Taas hyvä putki menossa, viimeset 342 seteliä ilman osumaa (siis itse löydettyä)
http://www.eurobilltracker.eu/notes/?id=27920499
Editointi tapahtui heti kirjauksen jälkeen samana päivänä. Jo tapahtuneita osumia en editoi editointipäivämäärää ilmoittamatta, koska järjestelmä ei itsessään kerro, milloin editointi tapahtui.
Puup W en
- arathorn
- Euro-Expert in Training
Tuli tuossa panostettua tällä kesälomaviikolla vähän seteleiden kirjaamiseen ja tilanne on nyt tämä:Pimpe wrote:Taas hyvä putki menossa, viimeset 342 seteliä ilman osumaa (siis itse löydettyä)
Current situation: It's been 2 days, 417 notes since last hit.
No, ehkäpä nämä tuottavat tulevaisuudessa sitten osumia.

"The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense." - Tom Clancy
My stats
My stats
- Luumi
- Forum Moderator
Niin. 1711 päivää siinä sitten meni, mutta tulihan se sieltäMizNiz wrote:Ei se mitn finnbar, kyl se osuma varmasti kohta napsahtaa kohdallesi..
Kiva vaan saada lisää ja peräti paikallista väkeä tänne foorumille jutustelemaan..

Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 178th (Oct 2023)
Support team member
Finnish 16th / International 178th (Oct 2023)
- MizNiz
- Euro-Expert in Training
Hyvä että viimein sait sen ihka ensimmäisen osumasi, Anjalankosken lähettyviltähän toikin osuma taitaa olla, et ehkä se ois "hieman" helpottanut ekan osuman tulemista..finnbar wrote:Niin. 1711 päivää siinä sitten meni, mutta tulihan se sieltä![]()
Eli onneks olkoon osumasta, eka kerta onkin se kaikkein mukavin ja onnittelut kansa valmistumisestakin siul..
Pitää nyt lähtee nauttimaan kesästä kun kerrankin aurinko näyttäytyy..

Ei se oo nii justiisa..
Vai osumattomat putket
no minun viimeosumani tapahtui näihin aikoihin:
Päiväys 2006-08-27 klo 22:08:05 20 EUR Vantaa - Joutseno
CCCP - Sport-Mass 216km 743päivää
ja on tässä vuodessa varmaan satakunta seteliä lisätty.

Päiväys 2006-08-27 klo 22:08:05 20 EUR Vantaa - Joutseno
CCCP - Sport-Mass 216km 743päivää
ja on tässä vuodessa varmaan satakunta seteliä lisätty.
Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto
sun synnytti valtava Venäjänmaa.
Sun luonut on kansojen yhteinen tahto,sun mahtis on säilyvä aikojen taa...(Neuvostoliiton kansallishymni 1944--->)
sun synnytti valtava Venäjänmaa.
Sun luonut on kansojen yhteinen tahto,sun mahtis on säilyvä aikojen taa...(Neuvostoliiton kansallishymni 1944--->)
Ja luultavasti niitä osumia näkyy niin vähän koska kaikki on moderoitu..Nro92 wrote:Kyseinen kaveri on tämän hetken suurin huijari EBT-maailmassa. Hän syöttää ainoastaan tekaistuja sarjanumeroita järjestelmään, joten häntä ei kannata sääliä.Xan wrote:John mayalilla oli viel 20 tuhannen laitetun setelin kohdalla 1 OSUMA!