Eerlijk gezegd heb ik totaal geen idee wat ik zou verwachten. Maar als ex-inwoner van Finland spreekt een «Finnish Style-meeting» mij op zich wel aan natuurlijk. Ja, ik kom misschien een beetje terughoudend over - ik ben namelijk nieuw met dit soort dingen. Eigenlijk lijkt me het best gezellig. Voor welke datum wil je een definitief JA ? Verder pas ik me aan uiteraard
Overigens gaat mijn laatste trein vanuit Gorinchem om 22.48 - maar dat lijkt me geen probleem
Ik ben niet het bezig van auto of rijbewijs
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Ik zou deze dag op zich wel vrij kunnen houden van werk, maar ik zie een beetje op tegen de reistijd. Minimaal 2 uur en daar heb ik eerlijk gezegd niet veel zin in.
Hoop dat jullie wel een leuke dag hebben
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Verander mijn vraagtekentje maar in een definitief
Ik neem aan dat het gezellig word
Last edited by yli on Sat Feb 04, 2006 12:30 am, edited 1 time in total.