[Centraal] Ik heb hier een biljet met...
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- jaibee16
- Euro-Master in Training

De R/P vijfjes duiken nu ook op hier in Fryslan ; vanochtend uit de atm rabobank Lemmer een stapeltje gekomen.....dus ze rukken steeds verder op !eddydevries wrote:Dan denk ik, dat ze verder in 't land ook wel terecht zullen komen (misschien wel zoveel, dat we gaan denken: 'Nee hè, alweer R/P-vijfjes' (net zoals het nu is met de F/N)Jan010 wrote:Nu ook in Barendrecht Portlandse Baan en Rotterdam Samuel Esmeijerplein.Crazy Bob wrote:eerste R/Pin handen. foto's in dit topic.
voor de mensen die ze ook willen hebben: gaat allen naar het Binnenwegplein 6A te Rotterdam, rechter automaat buiten, die zit er nu nog vol mee!
PROUD TO BE A MEMBER OF THE FRISIAN (EBT)- TOP 10.
One live, live it !
One live, live it !
- Margrieteke
- Euro-Newbie

Ik heb hier een 10 euro biljet met het getal 119 erop geschreven
Helaas geen hit...
De scan kan ik hier niet posten want dan zouden jullie de shortcode kunnen zien.....
Edit: bedankt voor de tips, ik zal morgen eens kijken
[/img]
De scan kan ik hier niet posten want dan zouden jullie de shortcode kunnen zien.....
Edit: bedankt voor de tips, ik zal morgen eens kijken
Last edited by Margrieteke on Sat May 19, 2007 11:47 am, edited 1 time in total.
- demontventoux
- Euro-Master

-
sergeantmajoor
- Euro-Master

- PEKU
- Euro-Expert in Training

image killed by xs.to
Ook een leuke markering, een cirkel in de vlag van Europa op een 50 euro biljet.
Deze heb ik nog nooit eerder gezien.
Was helaas ook geen hit.
Ook een leuke markering, een cirkel in de vlag van Europa op een 50 euro biljet.
Deze heb ik nog nooit eerder gezien.
Was helaas ook geen hit.
Last edited by PEKU on Mon May 17, 2010 2:42 pm, edited 1 time in total.
Vanwaar die superblije smiley? Ben jij soms anti-EU? Ik vind het dieptreurigFons wrote:ook een anti-EU'er, de sterren in het vlaggetje zijn zo goed als onleesbaar gemaakt
(maar ja, ik ben dan ook zeer pro-EU.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
- Crazy Bob
- Forum Moderator

in Leeuwarden had ik vandaag ook een serie gloednieuwejaibee16 wrote:Vandaag gloednieuwe 20-jes P0006xxxx met shortcode G001xxx gekregen uit een atm.
Hebben jullie ze al gezien?